Kleurtje voor Uitgebouwde R5GTT
Ik heb al wat meer gevraagd over m'n R5GTT (die parelmoer witte uitgebouwde in een rommelig schuurtje). Nu heb ik iemand gevonden die hem helemaal gaat schuren en spuiten. Alleen welke kleur. Ik heb een tweetal kleuren in gedachten:
Alfa parelmoer wit - hiermee krijg je een auto die met verschillende lichtinvallen verschillende kleuren geeft.
Williams blauw. - blauw dus.
Neig sterk naar alfa parelmoer toe omdat het een aparte auto is die wel een apart kleurtje verdient. Of hebben jullie suggesties?
Alfa parelmoer wit - hiermee krijg je een auto die met verschillende lichtinvallen verschillende kleuren geeft.
Williams blauw. - blauw dus.
Neig sterk naar alfa parelmoer toe omdat het een aparte auto is die wel een apart kleurtje verdient. Of hebben jullie suggesties?
ik heb laatst zo'n 5je gezien met zo'n vage alfa achtige kleur. vond het geen gezicht.
Ik vind blauw altijd een mooie kleur. Alpine blauw is ook echt een mooie kleur.
Williams blauw is echt een renault classieker. speciaal voor snelle auto's en omdat de jouwe extra snel oogt, misschien wel de mooiste "classieke" oplossing.
Ik vind blauw altijd een mooie kleur. Alpine blauw is ook echt een mooie kleur.
Williams blauw is echt een renault classieker. speciaal voor snelle auto's en omdat de jouwe extra snel oogt, misschien wel de mooiste "classieke" oplossing.
-
- Moderator
- Car: MB
alpine blauw is idd zeer mooi voor een GTT (dat is toch de kleur die Gille laatste te koop aanbood?).
Deze kleur is ook zeer bruut vind ik zelf. Mischien een beetje een foute kleur, maar het totaal plaatje is geweldig.
[img]http://www.gtt.web1000.com/GTT%200022.jpg[/img]
(als de foto niet te zien is, moet je even mijn site openen. Ik doel op de GTT van de banner)
Deze kleur is ook zeer bruut vind ik zelf. Mischien een beetje een foute kleur, maar het totaal plaatje is geweldig.
[img]http://www.gtt.web1000.com/GTT%200022.jpg[/img]
(als de foto niet te zien is, moet je even mijn site openen. Ik doel op de GTT van de banner)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Als geld geen rol speelt:
Felgroen, maar als de zon erop staat felgeel! Ik heb het 1 keer gezien op een uitgebouwde Peugeot 106 en ik zou zelf niet anders willen! Met een mooie, speciale auto mag je best opvallen, toch?!
Felgroen, maar als de zon erop staat felgeel! Ik heb het 1 keer gezien op een uitgebouwde Peugeot 106 en ik zou zelf niet anders willen! Met een mooie, speciale auto mag je best opvallen, toch?!

-
- Moderator
yep, die lichtblauwe (ik baal er wel van dat die foto's van mijn site iedere keer zitten te kloten.......van de andere kant, is wel goed voor de visits
).
Maar ik vind die GTT zooooo strak, moet je dat interieur eens zien. Echt een kwijl bak. De combinatie mooie kleur, lekker laag, mooie wielen en dan de standaard bumpers. Zo ziet mijn droom GTT er wel een beetje uit ja

Maar ik vind die GTT zooooo strak, moet je dat interieur eens zien. Echt een kwijl bak. De combinatie mooie kleur, lekker laag, mooie wielen en dan de standaard bumpers. Zo ziet mijn droom GTT er wel een beetje uit ja

-
- Moderator
tja, ik vind vooral de techniek van dat soort spuit werken erg gaaf en het ziet er ook zeker stoer uit!!!! Persoonlijk heeft het niet mij voorkeur maar ik vind het wel erg leuk dat er mensen zijn die hun auto zo spuiten
-
- Über-Spammer
Zeker wel netjes jah.
Ik dacht al dat het dit zou worden, aan de naam van zijn project.
Ik heb ook een leuk kleurtje uitgezocht.
(morgen ff 2 test plaatjes laten maken
)
Ik dacht al dat het dit zou worden, aan de naam van zijn project.
Ik heb ook een leuk kleurtje uitgezocht.
(morgen ff 2 test plaatjes laten maken

Geen origineel parelmoer!!! Die zijn er niet veel en heb ik wat aparts
:):) Ik zou ook voor alpineblauw gaan. Echt heel mooi! :
[img]http://www.d2k.nl/5gtt/Gt%20Zijkant.JPG[/img]

voor 340,00 de liter weet je alles.Abel schreef:remco's gte in repaint...
[img]http://members.chello.nl/wtack/JPG/remco_gte/RE_5.jpg[/img]
-
Ik zou het sowieso in het zwart laten doen, waarom onnodig belasting betalen?!!! 
-
Is wel leuk zon Nissan kleur ja, maar prijzig....
En als je schade rijdt en er moeten delen gespoten worden, dan wordt dat lastig om goed te doen, niet?
Ik zit er toch aan te denken om mn GT met schoolbordenverf matzwart te spuiten, en dan met een krijtje 'GT turbo' op de achterkant te schrijven.
En als je schade rijdt en er moeten delen gespoten worden, dan wordt dat lastig om goed te doen, niet?
Ik zit er toch aan te denken om mn GT met schoolbordenverf matzwart te spuiten, en dan met een krijtje 'GT turbo' op de achterkant te schrijven.
Je bedoelt azzura nuvuola? Die blauwe kleur van alfa die veranderd?Jimbo schreef:
Als je dit toch GEEN mooie kleur vindt dan moet je de kleur toch echt een in het echt bekijken!
Mijn 5 is namelijk in deze kleur gespoten en ik heb nog geen mooier gekleurde GTT gezien.
Maar ik zou NIET voor deze kleur gaan. Is namelijk iets te "gewoontjes" dan zou ik eerder voor een kleur gaan die nog niemand heeft.
tja smaak he. Ik vond hem niet zo geslaagd. Niet om je auto af te kraken. Maar ik zou het niet doen. Ik vind het net een plastic kleur.Rob (R5B) schreef:Je bedoelt azzura nuvuola? Die blauwe kleur van alfa die veranderd?Jimbo schreef:
Als je dit toch GEEN mooie kleur vindt dan moet je de kleur toch echt een in het echt bekijken!
Mijn 5 is namelijk in deze kleur gespoten en ik heb nog geen mooier gekleurde GTT gezien.
Maar ik zou NIET voor deze kleur gaan. Is namelijk iets te "gewoontjes" dan zou ik eerder voor een kleur gaan die nog niemand heeft.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die kleur jahRiël schreef:Geen origineel parelmoer!!! Die zijn er niet veel en heb ik wat aparts:):) Ik zou ook voor alpineblauw gaan. Echt heel mooi! :

bekende auto toch ook steeds weer

@Tom: voor die foto's van jouw site hoef je helemaal niet zo moeilijk te doen hoor. In eerste instantie laad hij het plaatje niet. Als je vervolgens gewoon ff op refresh ramt laadt hij het plaatje wel mee! 
Daar gaan je bezoekersaantallen!

Daar gaan je bezoekersaantallen!

http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=8511
misschien dat je hierwat aan hebt.
persoonlijk vind ik de originele witte renault kleur (klein beetje creme) of gewoon wit het mooist op een vijfje. (en een clio en een laguna, heb ze alledrie in het wit gehad
)
misschien dat je hierwat aan hebt.
persoonlijk vind ik de originele witte renault kleur (klein beetje creme) of gewoon wit het mooist op een vijfje. (en een clio en een laguna, heb ze alledrie in het wit gehad

is absoluut geen probleem, deze verf wordt in dit geval door sikkens op bestelling gemaakt en gemengd. En is dus altijd hetzelfde. met een verfcomputer wordt de verdunning gedaan zodat hij altijd 'recht af te spuiten is' Natuurlijk moet je wel onthouden hoeveel lagen dat er gespoten zijn op de andere delen, bij de auto van remco hebben we 3 lagen erop gezet.canonballman schreef:Is wel leuk zon Nissan kleur ja, maar prijzig....
De andere delen (skirts en bumpers) zijn op een ander moment gespoten, er is absoluut geen kleurverschil.
Door het kleureffect ga je wel elk hobbeltje en deukje zien, dus voorzichtig met parkeren, van die drukke-moeders-met-k&twinkelwagen-deukjes zijn ook niet tof.
En zwart doen , waarom uberhaubt betalen

-
O bedankt voor de info......

Euhh, ben van mening verandert: wanneer heeft jou vader tijd om zon Nissan kleur op mn auto te zetten?En zwart doen , waarom uberhaubt betalen ??
[img]http://www.ti-jo.com/images/4.jpg[/img]
Mag zilver ook? Iemand riep al "doe het zilver". Dacht dat het niet mooi zou zijn tot ik de foto zag.
Mag zilver ook? Iemand riep al "doe het zilver". Dacht dat het niet mooi zou zijn tot ik de foto zag.
Zilver regeert!
Maarja, ik ben natuurlijk wat bevooroordeeld
Alpine blauw is altijd mooi, maar op die uitgebouwde GTT die op de laatste meeting van vorig jaar in De Meern stond vond ik het en beetje tegenvallen.
Voor een niet standaard auto zou ik zelf ook voor een niet standaard kleur gaan...
Maar wel een moeilijke beslissing hoor, je zal er toch heel wat jaartjes tegenaan moeten kijken. Ik ben bang dat zo'n flipflop kleur snel gaat vervelen.

Maarja, ik ben natuurlijk wat bevooroordeeld

Alpine blauw is altijd mooi, maar op die uitgebouwde GTT die op de laatste meeting van vorig jaar in De Meern stond vond ik het en beetje tegenvallen.
Voor een niet standaard auto zou ik zelf ook voor een niet standaard kleur gaan...
Maar wel een moeilijke beslissing hoor, je zal er toch heel wat jaartjes tegenaan moeten kijken. Ik ben bang dat zo'n flipflop kleur snel gaat vervelen.
Tuurlijk is het m'n eigen auto. Ik kan zelfs een paar potten verf pakken en met de kleine allemaal handen en voeten op de auto zetten. . . .
Hmmmm. geen gek idee, even de schuur induiken.
Bedoelde het niet als "mag het van jullie jongens?", maar meer van, "grijs behoort nu ook tot de mogelijkheden".
Ik heb nog maar relatief weinig GT's gezien in het echt, nog geen meeting meegemaakt. En wat op een plaatje leuk lijkt kan in het echt een afknapper zijn en vicaversa. Die grijze vind ik persoonlijk er zeer strak uitzien.
Hmmmm. geen gek idee, even de schuur induiken.

Bedoelde het niet als "mag het van jullie jongens?", maar meer van, "grijs behoort nu ook tot de mogelijkheden".
Ik heb nog maar relatief weinig GT's gezien in het echt, nog geen meeting meegemaakt. En wat op een plaatje leuk lijkt kan in het echt een afknapper zijn en vicaversa. Die grijze vind ik persoonlijk er zeer strak uitzien.
Nou, rap naar een meeting komen lijkt me dan 

ga lekker voor zilvergrijs waar in de clio 2 rs ook in verkrijgbaar is.Jimbo schreef:Tuurlijk is het m'n eigen auto. Ik kan zelfs een paar potten verf pakken en met de kleine allemaal handen en voeten op de auto zetten. . . .
Hmmmm. geen gek idee, even de schuur induiken.![]()