Zo mooie velgen man, ben benieuwd hoe ze er onder zouden staan. Ben benieuwd naar de foto's als je die gaat maken.
Stephan.
Clio RSi site updated
Stephan, zodra ze er onder zitten ga ik er foto's van maken*Stephan_RSI* schreef:Zo mooie velgen man, ben benieuwd hoe ze er onder zouden staan. Ben benieuwd naar de foto's als je die gaat maken.
Stephan.

Zou mij benieuwen hoe dat rijdt en staat.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik heb sinds de afgelopen week ook mijn auto voor verlaagd en ik moet zeggen het is even wennen. niet dat de auto gekke dingen gaat doen maat is het niet verstandiger om eerst nog verlaagd met je oude velgen rond te rijden. je weet immers wat de auto dan doet en met je nieuwe nog niet.dennisrsi schreef: Stephan, zodra ze er onder zitten ga ik er foto's van makenIk wil dan gelijk de RSi verlagen.
Ik ben blij dat ik mijn oude velgen er nog tijdelijk(nood) er onder heb zitten. het is wennen en als je dan alles aan de auto hebt veranderd weet je ook niet wat hoort en wat niet.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Frits, ik denk er nog over na.Frits schreef:Ik heb sinds de afgelopen week ook mijn auto voor verlaagd en ik moet zeggen het is even wennen. niet dat de auto gekke dingen gaat doen maat is het niet verstandiger om eerst nog verlaagd met je oude velgen rond te rijden. je weet immers wat de auto dan doet en met je nieuwe nog niet.dennisrsi schreef: Stephan, zodra ze er onder zitten ga ik er foto's van makenIk wil dan gelijk de RSi verlagen.
Ik ben blij dat ik mijn oude velgen er nog tijdelijk(nood) er onder heb zitten. het is wennen en als je dan alles aan de auto hebt veranderd weet je ook niet wat hoort en wat niet.
Gr. Frits
Waar heb jij je auto laten verlagen? Ik kan in mijn woonplaats geen bedrijf vinden die mijn auto kan verlagen. Tot nu toe wil ik het laten doen bij http://www.s-g.nl
-
Ik heb inprincipe helemaal geen problemen gehad ofzo met het verlagen, hij rijd gewoon precies hetzelfde als zonder verlaging. Alleen hij ligt ff beter in de bochten
. Ik heb hem 4 cm rondom verlaagd misschien heb jij hem dan meer verlaagd.
Maar als je nieuwe velgen eronder zitten en je rsi is verlaagd dan is het echt een vet super bakkie
, ziet er meteen anders uit.
Stephan

Maar als je nieuwe velgen eronder zitten en je rsi is verlaagd dan is het echt een vet super bakkie

Stephan
-
- Contacteer:
kijk ook eens bij mij:
http://groups.msn.com/Svens5alpineturbopage
http://groups.msn.com/Svens5alpineturbopage
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik heb mijn auto zelf verlaagd. Een maatje van me werkt bij een schadeherstel en daar konden we ook in het weekeind terecht. Ik heb nu alleen de voorkant pas gedaan de achterkant komt nog. dan zal het rondom ± 4 cm worden.
Een bedrijf als s-g is goed in banden en velgen en ze zullen best wel aandacht aan je auto besteden ben ik niet bang voor. maar als je een werkplaats (liefst met luchtsleutel)hebt is het eenvoudig zelf te doen.
Wat ik gister typte was dan ook meer een kleine waarschuwing dat je wegligging duidelijk gaat veranderen. als je dit niet helemaal verwacht weet je niet wat nu van de velgen komt en wat van het verlagen.
Gr. Frits
Een bedrijf als s-g is goed in banden en velgen en ze zullen best wel aandacht aan je auto besteden ben ik niet bang voor. maar als je een werkplaats (liefst met luchtsleutel)hebt is het eenvoudig zelf te doen.
Wat ik gister typte was dan ook meer een kleine waarschuwing dat je wegligging duidelijk gaat veranderen. als je dit niet helemaal verwacht weet je niet wat nu van de velgen komt en wat van het verlagen.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
zozo dennis ziet er bruut uit die velgen.
om de mijne een beetje af te maken wil ik nog een motorkap van een 16v monteren maar die krengen zijn bijna nergens te krijgen
laterz Smasher

om de mijne een beetje af te maken wil ik nog een motorkap van een 16v monteren maar die krengen zijn bijna nergens te krijgen

laterz Smasher
the power of goodbye