Willen het misschien wel vaker gaan doen. Alleen nu hebben we het gereedschap geleend van de Renault dealer. Gaan we proberen na te maken en als dat goed slaagt kunnen we vast wel es vaker gaan doen.
was bij mij dus niet gelukt afgelopen maandag. Auto is tot nu toe alleen voor verlaagd. Hier ga ik eerst even meer rijden en dat kijk ik even ofdat ik er een andere achteras onder (laat) leggen
Tom schreef:was bij mij dus niet gelukt afgelopen maandag. Auto is tot nu toe alleen voor verlaagd. Hier ga ik eerst even meer rijden en dat kijk ik even ofdat ik er een andere achteras onder (laat) leggen
tja , mischien ga ik binnenkort nog een keer bij Jeroen langs. Hij had weer een betere slag trekker en hij wilde het nog wel eens proberen. (en meteen even op -6 zetten mischien)
Zo gaat dat dus en ik kan erover meepraten dat het werkt. (moet je alleen niet met gammel materiaal werken)
Een stuk uitlaat schijnt bijv. goed te werken als spacer, lees het hele topic maar...
Ik heb eergisteren even provisorisch iets in elkaar geflanst (daar ben je werkbouwtuig voor ) om even te kijken of de torsies redelijk makkelijk losgingen en zowaar het werkte perfect.
Alleen kon ik dus niet de hele as eruit trekken omdat ik gene goeie spacer ertussen heb. Maar volgens Martijn S. is ene stuk uitlaat daar heel geschikt voor
maar om nog even terug te komen op die manier met die uitlaat. Volgens de foto's in dat topic halen ze de torsie stang er maar een heel klein beetje uit (kan ook niet verder volgens mij, want dan zit je tenslotten op de spatbordverbreder). Is dat kleine stukje dus al genoeg om hem omhoog te zetten??
En is dit echt makkelijk zelf te doen op deze manier?
net nog even jeroen gebeld en we hebben besloten om het volgende week nog maar eens te proberen. Zal wel weer de spatbordverbreders er af moeten halen maar dat is nou eenmaal niet anders.
Komende week nog even goed nat houden en dan maar hopen dat het deze keer wel wil lukken
Ik heb een tooltje daarvoor, origineel nagemaakt van Renault. Kheb een foto ter indicatie, maar geen plek.
Kan ik iemand mailen, zodat deze 'm d'r opzet??
Weet ik niet bij een GTT, ik heb GTXskirts, daar moet ik toch dat kleine kapje vanaf halen, anders kan de torsiestaaf er niet langs, die buigt namelijk niet om de skirt heen .
Je zou dus even moeten kijken of de torsiestaaf langs de skirt past, recht eruit dus.
Maareh jij begrijpt niet hoe lang je torsiestaven zijn? Ze hoeven er maar een paar cm uit omdat er maar 2 spiebaarijden zijn die ook maar iets van 5 cm lang zijn.
Tis ff lastig uitleggen, maar hij hoeft er zeker niet helemaal uit, is alleen maar onhandig.