Ik zit hier met een hersenkraker.(Voor mijzelf in iedergeval

Ik heb een haperende F1 motor bij 2000 2500 RPM.
Stadionair is er niets aan de hand.
Trek ik de shoke aan gaat het gehaper weg.
Ook als ik doortrap en er komt turbo druk loopt ie prima.
Ik snap er dan ook helemaal niets meer van.
En staar me denk ik een beetje blind op de ontsteking.
Nou ben ik al een waslijst afgegaan.
(Het is een motor zonder pingelsensor.)
Ik heb gekeken naar vacuum lekken.(Valse lucht.)
Ik heb de carberateur schoongemaakt.
Stand van de CO schoef maakt voor het haperen niets uit.
Turbo druk sensor draadjes los gehad en omgedraaid.
Relais achter de parrafan doorgemeten.
Ik heb de ontsteking module vervangen.
Ik heb de bobine/bougie kabels bekeken.
Deze zijn ook prima org. renault geen imitatie meuk.
Rotor en verdelerkap vervangen.(had ik nog nieuw liggen.)
Bougies vervangen.(Dure pleures dingen koste mij toen iets van 15 pleuro per stuk.) :-*
Ik was eigelijk van plan om vandaag nog naar de sloop te gaan voor een andere kukas.st sensor maar ik weet even niet meer waar ik mee bezig ben.
En ik zou spontaan kettingroker kunnen worden.

Dus iemand die een ander licht op de zaak zou kunnen brengen zou ik heel dankbaar zijn.
edit by Robert dB. in titel R5GTT toegevoegd