Ik heb een nieuwe versnellingsbak onder de williams zitten, maar nu heb ik nog steeds erg veel spilling in de versnellingspook. Welke rubbers moet ik vervangen om dat weg te krijgen of is het gewoon niet de moeite waart om dat te maken.
Mijn ruitenwisser op de achterklep die doet het soms wel en soms ook niet. Ik weet ik moet de schakelaar aan drukken en er zit interval op.
[Williams]versnellingspook en ruitenwisser
-
- Contacteer:
Wat betreft die speling, je zou eens kunnen controleren of die veer nog aan je schakelstang zit, die ziet onder de auto ter hoogte van je schakelpook aan je schakelstang. Als die eraf is gaat je pook ook alle kanten op. Het gebeurt vaak dat ze breken.
En wat betreft je ruitenwisser, zitten er bij een clio ook van die drukcontactjes in de achterklep die contact maken met dat blok op de auto??? vaak maken die slecht contact, loop die maar eens na (als ze erop zitten)
Succes
En wat betreft je ruitenwisser, zitten er bij een clio ook van die drukcontactjes in de achterklep die contact maken met dat blok op de auto??? vaak maken die slecht contact, loop die maar eens na (als ze erop zitten)
Succes
-
Er zijn verschillende baksteunen te krijgen die wat harder zijn dan de originele, misschien is dit een optie?
Voor de versnellings bak heb ik wel een tip:
Aan het einde van de schakelstang zit hij vast aan de bak met een busje, dit busje wil nog wel eens kapot gaan of slijten, waardoor ie veel ruimte krijgt.
Kijk daar eens naar. het kost iets van een 1 euro. Het is een klein busje met 2 ringetjes.
Aan het einde van de schakelstang zit hij vast aan de bak met een busje, dit busje wil nog wel eens kapot gaan of slijten, waardoor ie veel ruimte krijgt.
Kijk daar eens naar. het kost iets van een 1 euro. Het is een klein busje met 2 ringetjes.
-
- Contacteer:
Ik zal vanavond direct even kijken. Niemand die verder iets weet over de ruitenwisser, want er zit geen contactblok op een clio Williams maar het gaat met draadjse binnen in de achterklep.
-
slecht contact in het 'motorhuis' of gewoon een defect motortje!? Zou het anders ook niet weten...