Helaas heb ik gisteren schade gereden aan mijn lieve GTT! Ben met zo'n 15 km per uur op mijn voorganger geknalt, heel stom!! Ik heb de volgende schade:
- Motorkap
- 2 koplampen
- 1 knipperlicht
- rechter voor scherm
- het gedeelte waar mijn koplampen inhangen is licht ingedeukt
Heeft iemand nog tips waar ik dit snel vandaan kan halen? Het liefst in kleur, is zilvergrijs..
Ik heb toch besloten dat het gemaakt moet worden, zal wel budget moeten want ben net gaan samenwonen, maar mijn vriendin heeft er op aangedrongen dat ik het vooral maak!! Ik heb nog foto's, maar zelf helaas geen ruimte, als iemand tijdelijk ruimte heeft dan hoor ik het graag, bedankt!
[5GTT] SCHADE!!!
-
- Contacteer:
Beetje jammmer van je schade,misschien dat ik je kan helpen.Ik heb het hele spulletje zo liggen voor je alleen niet in de kleur.Ik heb meerdere motorkappen schermen en koplampen liggen ,dus je kan de mooiste uit komen zoeken.Alles bij elkaar wil ik er 150 voor hebben.
-
Dat is jammer zeg!!
In ieder geval suc6 met het repareren van de schade.
:-*
In ieder geval suc6 met het repareren van de schade.
:-*

Jeroen,
Dat is wel mooi, heb je ook een voorfront liggen?
En wanneer zou ik het evt kunnen bekijken en ophalen, even onder voorbehoud natuurlijk. Ik ben ook voor nieuw aan het kijken bij intercar parts,
maar aangezien het toch gespoten moet worden is goed 2e hands natuurlijk toch een mooi alternatief!
Ik weet niet of iemand ervaring met intercar parts
heeft?
En wanneer zou ik het evt kunnen bekijken en ophalen, even onder voorbehoud natuurlijk. Ik ben ook voor nieuw aan het kijken bij intercar parts,
maar aangezien het toch gespoten moet worden is goed 2e hands natuurlijk toch een mooi alternatief!
heeft?
Life is too short to not enjoy 

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Dude woon je nog steeds in de buurt anders heb ik nog wel een hele meuk aan spullen. PM anders effe.Troj schreef:Jeroen,
heeft?
.:: TurboPowerr ::.
Bedankt allemaal voor het aanbod! Heb alle onderdelen inmiddels, bij JK vandaan. Hij is weer in de opbouw
Meteen maar ff beurt en alles weer goed in orde maken, kost weer kittig knaken 

Life is too short to not enjoy