Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Tom
Moderator
Car: MB

zullen we over twee weken eens naar Zoetermeer gaan in plaats van Beuningen??

Of is er mischien voldoende animo om komende week te gaan?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Robert dB.

that's the spirit...nix voorjaar weer, gewoon nu komen :)
Tom
Moderator

zo is dat Robert, Je moet ze een beetje bezig houden he :lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Tom schreef:nou, het was weer gezellig gisteren.

En Merijn, die willie is toch wel snel :p
Dat ging inderdaad effe lekker... :D Zat jij te planken? Ikke wel, namelijk... Was echt grappig, maar wel link op de A50!

Volgende week Zoetermeer? Ik weet nog niet... Effe afwachten wat de rest doet.
Haas
Car: Megane RS

Nou, wat mij betreft mag het nog wel iets later, vooruit, niet vanwege het weer, maar ik heb de komende drie weken tentamens en het weekend erna ben ik op vakantie, dus 9 februari ofzo (is dat een vrijdag?) is mijn eerste optie...Ik hoor het allemaal wel, dan kijk ik wel of ik meega, maar ik ga ook graag mee, dus wat mij betreft voor het eerst die 9e februari. Ennuh, laat t ff min twee weken van tevoren weten, moet namelijk vrij vragen van werk....:D

ps. Was weer gezellig vrijdag, twas alleen toch best koud op het laatst... 8)
Tom
Moderator

Merijn schreef:

Dat ging inderdaad effe lekker... :D Zat jij te planken? Ikke wel, namelijk... Was echt grappig, maar wel link op de A50!

ik reed op 95% van het gas denk ik. Maar als ik daar 100% had gereden was je nog veel sneller geweest. Was jammer dat jij daar al de wef af moets. Ik had wel een stop licht sprintje met je willen aan gaan. Ben wel benieuwd wat dat het verschil is.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

het was vrijdag weer gezellig. wie was trouwens die gast met die 19 16v. Of ik over 2 weken mee ga naar zoetermeer weet ik nog niet, want volgens mij is er iets mis met de homokineet of de fusee links voor. Als ik harder als 80 begint het links voor te zoemen :( .
Tom
Moderator

Hey......wie heeft er nou zin in om aanstaande vrijdag ook even naar Zoetermeer te gaan (Rob???? Merijn ????). Ben wel benieuwd hoe het daar is
Merijn
Über-Spammer

Tom schreef:
Merijn schreef:

ik reed op 95% van het gas denk ik. Maar als ik daar 100% had gereden was je nog veel sneller geweest. Was jammer dat jij daar al de wef af moets. Ik had wel een stop licht sprintje met je willen aan gaan. Ben wel benieuwd wat dat het verschil is.
Dat doen we volgende week of die week daarop wel dan! :) Ik ben wel benieuwd!
Als het niet regent en het is zo warm als vandaag dan ga ik vrijdag wel mee naar Zoetermeer, overigens...
Tom
Moderator

:wink: . Even kijken dan wat het weer doet. Als ik die foto's zo eens bekijk is het daar namelijk best druk. Als Rob (en wie nog meer....) nou ook nog even komt kijken dan zijn de FNO'ers vertegenwoordigd

http://teletekst.nos.nl/gif/704-01.html
Robke
Car: Lexus IS250

Ik kan aanstaande vrijdag helaas niet in ieder geval.
Tom
Moderator

tsssss, aan die Rob heb je ook niks :p :wink: :p :wink:

Maar ja, zijn er nog meer gegadigden die een avondje mee willen naar het Westen 8)
jpp_GTX

Nou misschien kan ik vrijdag bij Jeroen Lubking terecht om die laatste reparaties uit te voeren. Dan ben ik toch al in Rotterdam. Dus als dat aan het eind van de middag is dan kan ik wel even naar Zoetermeer toe 's avonds. Maar hoe laat is dat ongeveer. Ik ga natuurlijk geen uren zitten wachten in mijn eentje.
Tom
Moderator

zal wel rond een 20.00 beginnen denk ik
Jesper16v
Contacteer:

Pin me d'r niet op vast, maar zoals het er nu uitziet, rijd ik mee! :D
Derby

in zoetermeer officieel begint het om 20.30. als je makkelijk wil parkeren zou ik zo laat komen. om 21.00 is het gezellig druk.

Derby
Tom
Moderator

Wie gaan er van de FNO'ers aanstaande vrijdag naar Zoetermeer:

Tom - GTT (Zo goed als zeker)
Merijn - Willie
Jesper - Clio GP
JPP - 5GTX (vanuit JL ??)
Merijn
Über-Spammer

Jesper16v schreef:Pin me d'r niet op vast, maar zoals het er nu uitziet, rijd ik mee! :D
Gaan we dan op de terugweg nog effe naar de Rockefeller? DJ Paul komt draaien! :D
Jesper16v
Contacteer:

MMMhhhh interessant!

free tickets?????
Merijn
Über-Spammer

Misschien... Ik zal effe kijken of ik die kan regelen. Joep moet namelijk ook draaien en misschien kan hij wel een pakje vrijkaartjes meenemen...
jpp_GTX

het is allemaal onder voorbehoud hoor, ik weet dus niet of ik vrijdag naar JL kan. Dat hoor ik pas donderdag want hij was nog met een klus bezig die wat langer duurt dan gepland. En als ik al kan komen dan weet ik ook nog niet hoe laat.

En als laatste is het nog niet zeker dat hij dan meteen door de apk komt. Als ze gaan wroeten in mijn kitlaag bij de dorpel en popnagels tegenkomen dan ben ik natuurlijk de LUL. Maar denk niet dat ze dat doen, ziet er nu nog TE netjes uit, maar na een paar zandweggetjes zal dat wel anders zijn >-)
Tom
Moderator

en Merijn.........ben je al uit getwijfeld? :p
Merijn
Über-Spammer

Tom schreef:en Merijn.........ben je al uit getwijfeld? :p
Nee, niet echt... Ik vind dat de opkomst uit het zuiden nog een beetje tegenvallen en als het weer tegenzit dan ben ik niet van plan zo'n eind te rijden... Maar als die factoren positief blijken (om het maar eens netjes te zeggen), dan ben ik van de partij! :)
Tom
Moderator

heb je gelijk in. Ik heb ook niet zo zin om als enige van de zuiderlingen daar naartoe te kachelen (is idd niet echt om de hoek). Maar als er nou nog wat meer mensen zouden komen zou dat wel schelen natuurlijk
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Voor mij wordt dat zeker niets. ik moet werken tot 2100 en dan nog naar zoetemeer?? niet dus want de volgende dag moet ik weer vroeg werken.

Laat het de volgende keer wat langer (meer dan 2 weken) van te voren weten, dan kan ik wel wat regelen.

Gr. Frits
Haas
Car: Megane RS

Over zoetermeer hebben we het toch al gehad? Dacht dat we wat later gingen, over een paar weekies...niet lullig of flauw bedoeld, maar waarom gaan we vrijdag nu ineens wel? Is er wat speciaals in Zoetermeer dan ofzo?

Ik wil echt wel graag mee naar Zoetermeer maar vrijdag gaat gewoon niet, dan moet ik werken. Als ik zo ff nadenk is vrijdag 14 februari de eerste vrijdag weer dat ik meekan gaan...sorry tis laat maar ja.

Het maakt mij niet uit als jullie vrijdag al gaan, maar zoals al eerder is gezegd, willen de meeste niet zo vaak zo'n grote afstand rijden op een vrijdagavondje (incl myself). Waarom spreken we dan nu niet iets af voor over een week of vier, vijf? Dan kan iedereen er rekening mee houden, vrij nemen mocht dat nodig zijn en kunnen we echt met de hele FNO naar Zoetermeer gaan, lijkt mij echt veel leuker dan dat er nu een stuk of drie gaan en over vijf weken weer drie anderen...Ik kies voor een lange sliert FNO over een week of vier...:D
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

~Haas~ schreef:Over zoetermeer hebben we het toch al gehad? Dacht dat we wat later gingen, over een paar weekies...niet lullig of flauw bedoeld, maar waarom gaan we vrijdag nu ineens wel? Is er wat speciaals in Zoetermeer dan ofzo?

Ik wil echt wel graag mee naar Zoetermeer maar vrijdag gaat gewoon niet, dan moet ik werken. Als ik zo ff nadenk is vrijdag 14 februari de eerste vrijdag weer dat ik meekan gaan...sorry tis laat maar ja.

Het maakt mij niet uit als jullie vrijdag al gaan, maar zoals al eerder is gezegd, willen de meeste niet zo vaak zo'n grote afstand rijden op een vrijdagavondje (incl myself). Waarom spreken we dan nu niet iets af voor over een week of vier, vijf? Dan kan iedereen er rekening mee houden, vrij nemen mocht dat nodig zijn en kunnen we echt met de hele FNO naar Zoetermeer gaan, lijkt mij echt veel leuker dan dat er nu een stuk of drie gaan en over vijf weken weer drie anderen...Ik kies voor een lange sliert FNO over een week of vier...:D
Zeer goed gesproken haas maar doe het dan A.U.B. een week later. 21 februari dus.

dan heb ik mijn tentamens achter de rug en ben ik ook terug uit spanje :D

Gr. Frits
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

en oja zoals beloofd een paar fotoŽs van de corsa.

[img]http://members1.chello.nl/~g.bennink/ge ... antoud.JPG[/img]
voor de operatie
[img]http://members1.chello.nl/~g.bennink/ge ... corsa2.JPG[/img]
en na de operatie
[img]http://members1.chello.nl/~g.bennink/ge ... corsa4.JPG[/img]
en hier moeten straks de mistlampjes in.

nee die meid die is niet mijn zusje maar heeft wel bij tom in bed gelegen afgelopen weekeind. :lol: :lol:

Gr. Frits
hitman

heeeeeeeeey alweer bij mij in bed? :wink:

ik heb tenminste niet op de wc liggen achteruiteten :lol: :lol: :lol:
whehehe payback time
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Ik kan me er helemaal niets meer van herinneren eerlijk gezegd.

Zal wel aan het tijdstip hebben gelegen, of toch aan de drank?? ik weet het niet meer.

Gr. Frits
Tom
Moderator

~Haas~ schreef:Over zoetermeer hebben we het toch al gehad? Dacht dat we wat later gingen, over een paar weekies...niet lullig of flauw bedoeld, maar waarom gaan we vrijdag nu ineens wel? Is er wat speciaals in Zoetermeer dan ofzo?

als we vrijdag zouden gaan dan wil dat toch niet zeggen dat we over een paar weekjes niet kunnen gaan !!!.
Merijn
Über-Spammer

Inderdaad... :)

En wie haalt het overigens in zijn/haar hoofd om op vrijdagavond te gaan werken!???? ;)
Jesper16v
Contacteer:

We zullen vast niet eenmalig naar Zoetermeer kachelen!
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Merijn schreef:Inderdaad... :)

En wie haalt het overigens in zijn/haar hoofd om op vrijdagavond te gaan werken!???? ;)
Er zijn nog wat van die "arme" studenten die het toch leuk vinden om met wat vrienden over auto's te praten. maar die wel moeten werken om een auto te kunnen betalen

Frits
Merijn
Über-Spammer

Okay... Heel goed verweer! :)
Gesloten