[R5] Km teller??
Er zit dus een teller in van een GTT! Alle meter/tellers doen het behalve die, die aangeeft hoeveel hij gelopen heeft. Heeft dit te maken met het electrische/mechanische gebeuren of kan ik er gewoon een andere GTT bak indoen?
Laatst gewijzigd door Vos op vr 10 jan 2003 17:13, 5 keer totaal gewijzigd.
Clio 16v.....
niet het zelfde..meganische kilometerteller kabel.
volgens mij heeft cannonball man in zijn sig staan dat hij versnellingsbakken reviseerd...
volgens mij heeft cannonball man in zijn sig staan dat hij versnellingsbakken reviseerd...
Laatst gewijzigd door Abel op ma 6 jan 2003 8:03, 4 keer totaal gewijzigd.
is die signaalgever niet te verwisselen met een kabel? Als je die prengel eruit krijgt i.e.g? Ander neem je er een gtt klokkenwerk bij! Heb nog een bak liggen, klein lekje, gratis af te halen.
Er zit al een km teller in van een gtt?! of bedoel je dit niet? maar deze is ook kapot en wijkt erg af! Is het klokkenwerk van een GTT ook verschillend met die van een GTE?Riël schreef:is die signaalgever niet te verwisselen met een kabel? Als je die prengel eruit krijgt i.e.g? Ander neem je er een gtt klokkenwerk bij! Heb nog een bak liggen, klein lekje, gratis af te halen.
Clio 16v.....
haal gewoon een bak van een R19 1.7 (F motorserie )Vosje schreef:^^^^^^
die kosten op de sloop geen drol.
je verliest misschien 1 tiende trekkracht maar de 5e versnelling is wat langer dus wordt de top iets hoger.
met andere woorden je merkt er geen zak van.
Laatst gewijzigd door R5GTE op ma 6 jan 2003 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Er zit dus een teller in van een GTT! Alle meter/tellers doen het behalve die, die aangeeft hoeveel hij gelopen heeft. Heeft dit te maken met het electrische/mechanische gebeuren of kan ik er gewoon een andere GTT bak indoen?Abel schreef:weer het zelfde verhaal.. electriche bediening van de kilometer klok bij de gtt en mechanisch bij de GTE
voor de rest zou ik het niet weten.
Clio 16v.....
Er zijn trouwens ook apparaatjes te verkrijgen waarmee je een elektrische teller op een mechaniche aansluiting op de bak kan aansluiten en vice versa!
Vosje, ik heb aardig wat tellers liggen. Je mag gerust een keer langskomen om het een en ander uit te proberen (vrijblijvend). Dan kun je in ieder geval vaststellen wat de oorzaak van het probleem is.
Vosje, ik heb aardig wat tellers liggen. Je mag gerust een keer langskomen om het een en ander uit te proberen (vrijblijvend). Dan kun je in ieder geval vaststellen wat de oorzaak van het probleem is.
Ok ik bel/pm/mail je binnenkort! Thx man!HotShot schreef:Er zijn trouwens ook apparaatjes te verkrijgen waarmee je een elektrische teller op een mechaniche aansluiting op de bak kan aansluiten en vice versa!
Clio 16v.....
aanvulling.. TURBO druk meter.. die heeft een gte niet.Abel schreef:weer het zelfde verhaal.. electriche bediening van de kilometer klok bij de gtt en mechanisch bij de GTE
voor de rest zou ik het niet weten.
wat zit daar dan voor in de plaats bij een gte?