Een vriend van mij heeft een Laguna uit 92. Vanmorgen deed de aanjager het niet meer. De fan zelf doet het nog wel als je hem rechtstreeks met 2 draadjes op de accu zet. De zekering is ook nog goed. Dus dacht ik dat het in de schakelaar kan zitten. Bij een Clio schijnt de regelweerstand oid kapot te kunnen gaan. Is dit misschien net zoiets? Heeft iemand dit eerder gehad? En hoe kan je het verhelpen?
Hopelijk heeft iemand een idee!
[Laguna] aanjager kapot
is de stekker die op de fan komt nog wel intakt,,,want het komt wel vaker voor dat de stekker door brand
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik zal eens gaan kijken of die nog wel goed is. We kregen de schakelaars nog niet los. het vreemde is dat hij helemaal niks doet. Klinkt niet als de weerstand dus.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ik heb al meerdere laguna,s gehad dat hij het niet deed,,en dat de stekker gewoon verbrand was,,,het is zo te zien of hij door gefikt is,dus dat kost niet veel tijd om te chekken
En da wil de stekker ook wel eens heel vast zitten

Gebeurt idd vaak bij laguna's dat de stekker verbrandt.
Of je kachelweerstand is kaput.
Of je kachelweerstand is kaput.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
We kregen de schakelaar niet uit het dashboard, dus hij doet het nog niet. Hij heeft besloten dat de Laguna weggaat. Er komt een Vectra....... :-*
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS