Clio Williams kleurverhouding?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Toine

Voor m'n nieuwe mountainbike, die williams blauw gespoten moet worden, heb ik een RAL nummmer (??? zei de verkoper)/kleurcode nodig om te weten waaruit de kleur is opgebouwd, of zoiets...
Weet iemand waar de blue methyl 432 kleur uit bestaat? Spuiter van de fiets krijgt van renault geen informatie hierover??
Help, help want anders krijg ik 'gewoon' een ander kleur blauw dat er op lijkt.
En gouden opdruk met een 'net niet williams blauw' is gewoon triest.
Laatst gewijzigd door Toine op zo 12 jan 2003 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Vos

Toine schreef:Voor m'n nieuwe mountainbike, die williams blauw gespoten moet worden, heb ik een RAL nummmer (??? zei de verkoper) nodig om te weten waaruit de kleur is opgebouwd, of zoiets...
Weet iemand waar de blue methyl 432 kleur uit bestaat? Spuiter van de fiets krijgt van renault geen informatie hierover??
Help, help want anders krijg ik 'gewoon' een ander kleur blauw dat er op lijkt.
En gouden opdruk met een 'net niet williams blauw' is gewoon triest.
Als je dat nummer hebt, in jouw geval 432, kunnen ze het zo voor je opzoeken als het goed is en is het gewoon kant en klaar te koop! Het kan natuurlijk zijn dat dat voor de Williams anders is, maar dat betwijfel ik omdat er wel meer auto's de williams kleur hebben. De R19 16V is er ook in williams kleur!
Clio 16v.....
Anonymous

Vraag de fietsenspuiter hoeveel en wat ie nodig heeft. Jij gaat naar een verfshop voor autospuiters en je geeft aan in welke kleur je het wilt hebben en klaar is kees.
Toine

Is een moggelijkheid ja.
Zou alleen handig zijn als iemand hier de meng/kleurverhoudingen weet want ze spuiten daar natuurlijk zelf. Op het moment dat ik het spuiten ergens anders laat doen, of de verf ergens anders vandaan haal, gaat de prijs geheid ook omhoog.
Bij autospuitbedrijf zouden ze wel deze verhoudingen vrij geven?
Vos

Toine schreef:Is een moggelijkheid ja.
Zou alleen handig zijn als iemand hier de meng/kleurverhoudingen weet want ze spuiten daar natuurlijk zelf. Op het moment dat ik het spuiten ergens anders laat doen, of de verf ergens anders vandaan haal, gaat de prijs geheid ook omhoog.
Bij autospuitbedrijf zouden ze wel deze verhoudingen vrij geven?
Denk het wel, waarom niet? Als je normaal vraagt! Het kan altijd nog met geweld! :D
Clio 16v.....
Robert dB.

geen idee om een RAL waaier naast je auto te halen? Kan je zo zien welke kleur overeen komt.
Toine

Robert dB. schreef:geen idee om een RAL waaier naast je auto te halen? Kan je zo zien welke kleur overeen komt.
Nope, mijne is 449 en ik wil fiets in 432.
Maar jij kunt altijd even langskomen hoor :wink:
Probleem is dat het frame uit het buitenland komt en ook daar gespoten moet worden. Kan dus niet effe een busje verf brengen.
Robert dB.

Ik zal kijken of is een RAL waaiertje van me werk kan nemen om die ff naast me auto te houden...het probleem lijkt me alleen dat RAL kleuren geen matalliek is! Helemaal perfest krijg je het dan niet.
Plaats reactie