hm, ik heb ook redelijk wat geflashed op school maar dat is ook alweer en jaartje geleden. De oprdacht klinkt niet al te moeilijk dus je moet gewoon even oefenen en daarna dat ding tekenen. Is echt makkelijk hoor als je het eenmaal door hebt.
Het enige $@%^$##%$^$#@ van flash is het invoegen in een NIET-macromedie programma (zoals frontpage dus is). Dan moet je gaan lopen knippen en plakken met HTML en dat is best lastig vind ik.
Ik heb van flash niet echt veel verstand. Ik werk met Swish en exporteer naar een SWF bestand.
Maar zo moeilijk kan het toch niet zijn.
In Swish een lijn laten bewegen is gewoon een lijn tekenen en deze van 0 tot 100% laten "groeien" vanuit het startpunt. Zo zet je alle lijnen op de tijdbalk achter elkaar waarbij elke volgende lijn pas start met "groeien" wanneer de voorgaande op 100% zit.
Don't Take Life Too Seriously. No One Gets Out Alive Anyway
Tom schreef:hm, ik heb ook redelijk wat geflashed op school maar dat is ook alweer en jaartje geleden. De oprdacht klinkt niet al te moeilijk dus je moet gewoon even oefenen en daarna dat ding tekenen. Is echt makkelijk hoor als je het eenmaal door hebt.
Het enige $@%^$##%$^$#@ van flash is het invoegen in een NIET-macromedie programma (zoals frontpage dus is). Dan moet je gaan lopen knippen en plakken met HTML en dat is best lastig vind ik.