Hallo hallo mensen, kennen jullie me nog??
sorry dak zo'n tijd niet online ben geweest maar met al dat gedoe, kerst, oud&nieuw enzo, allemaal kei druk en moest nog veel voor de vakantie regelen. De tentamens komen er nu aan, dus t wordt weer druk.
Allereerst, mooi dat het gezellig was bij t karten. Vind t jammer dat ik niet bij was, maar ik kon echt niet. Hoop dat we de volgende keer in een iets rustiger tijdvak af kunnen spreken, dan kan ik wel mee denk ik
Daarnaast, @Merijn....ai, snap dat het even slikken is als je je oude liefde zo ziet staan, maar ja, ze zal er waars goed vanaf komen
Uhm, morgen is de meeting toch? Ik ben er weer bij

Maar wel weer na mijn werk, dus das wel jammer, maar zal proberen er zo vroeg mogelijk te zijn
Over dat naar Bodegraven gaan, super idee, cool idee om met zn allen achter elkaar aan naar de randstad te rijden. Maar zitten we drie dingetjes aan voor mij:
1.Het moet warmer zijn
2.We moeten het een keer ver van tevoren afspreken, net als wat Fritsie al zei: als ik het vroeg weet kan ik vrij nemen

3.Doe dit niet elke twee weken, maar voor een keer in de zoveel tijd is het vet
Dan als laatste, wat betreft die R19 16V die ik te koop vroeg...ik ben misschien van plan mijn clio te verkopen, maar ik twijfel nog te erg dus ik weet nog niet wat ik ga doen. Als ik het wel weet, horen jullie het natuurlijk meteen
Tot vrijdag dus