[19-16v]remleiding geknapt

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
mark -19- 16v

ff naar de parxis je kent dat wel op je vrije dag.

hmm dacht het niet he knapt net na 100m van de snelweg af te zijn me remleiding rechts voor gvd gvd.

heel voorzichtig naar de beun gereden afremmen terug schakelen handrem gebruiken en een gekke vriendin naast me die er bang was. eenmaal bij de beun wiel eraf kabel eraf nieuwe gehaald gemonteerd.(het was die rubberen kabel)wij ontluchten was die ontluchtings nippel eraf gvd dan maar via de slang ontluchten hmm. wij test rijden erg weing remdruk pedaal onderin klote klote beun moest weg helaas dus ik naar huis vandaag geprobeerd ding eruit tehalen ff inboren linkse tap en krak linkse tap hmm kapot nu kan je er nooit meer in met een boor.

ff naar 14 garages geweest of dat die met een pomp erop willen ontluchten na 4 uur eindelijk een grage die dat wilde doen maar het verslechterde alleen maar.

al met een al een hoop tijd en bezine en geld kwijt en niks rijker.

het volgende wat we wllen doen is een nieuwe remklauw rechtsvoor en dan maar weer is kijken of het pedaal hoger op komt.

heeft iemand in de buurt van arnhem een remklauw van een 19 16v rechtsvoor?

wat kost zón nieuw?

alvast bedankt
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Patrick

het is niet in de buurt,maar de post regelt dat wel,als je er geen vindt dan meld je ff.
ik heb er een voor je,groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Bart V

Mark, die jongen waar ik het over had met die assen heeft dus ook de complete remmerij voor een 16V zonder abs. Mischien verkoopt hij die klauw los, moet je hem ff bellen. Kan je meteen je assen halen (hij heef ze nog, ben er geweest)

Greetz
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

mark,

een maand of 2 geleden stond er op de sloop in westervoort een 19 16v compleet. ik ben er na die tijd niet meer geweest maar het is misschien de moeite om te gaan kijken. wil je meer weten PM me.

Gr. Frits
Abel
Über-Spammer

is dit anders niets [Clio16V/Williams]remklauwen
mark -19- 16v

ik weet dat er een blauwe 16v stond in westervoort bij de moestuin helaas was hij al snel weg ben er laats nog geweet en heb hem niet gespot meer.

ik krijg vandaag of morgen te horen wat een nieuwe kost dus we zullen zien

enne patrick hoe is het met het ontluchtings ventiel wil die al los? ps remklauw rechtsvoor he
mark -19- 16v

ik weet wat een nieuwe kost dus patrick als je lles los krijg pm je me dan ff

zou het graag zaterdag in huis willen hebben

alvast bedankt
Patrick

tja jong,heb je ge pmt maar ik hoor niks,ligt allemaal klaar maar ik weet geen adres of niks dus laat ff wat van je horen :wink:
het is dus okee het spul en het ontluchtingsnippeltje is los,dus kijk maan wat je doet.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Plaats reactie