ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
hahaha,kom maar op..... 

-
okSander101 schreef:Steven (Fiets) wrote:
Dit schreeuwt om een sprintje natuurlijk
Jaja, ik wil het wel proberen hoor. Lijkt me erg leuk.

Heb jij een wielspin-meter in je auto?Steven (Fiets) schreef:(30% wheelspin is optimaal)
Nee en uit me verhaal kun je opmaken dat het nogal moeilijk doseerbaar is.stephan schreef:Heb jij een wielspin-meter in je auto?Steven (Fiets) schreef:(30% wheelspin is optimaal)
Rallywagens hebben het wel, daar zit het in de launchcontrol ingebouwd.
De techniek staat ook voor niets. Ach in deze natte tijden waag ik me toch niet aan stoplichtsprints, 9 van de 10 keer hoor je een hoop devil, maar sta je nog steeds voor hetzelfde stoplicht.Steven (Fiets) schreef:Nee en uit me verhaal kun je opmaken dat het nogal moeilijk doseerbaar is.stephan schreef:Heb jij een wielspin-meter in je auto?Steven (Fiets) schreef:(30% wheelspin is optimaal)
Rallywagens hebben het wel, daar zit het in de launchcontrol ingebouwd.

ik durf,maar nie wenen achteraf he.Robert dB. schreef:ja, daarop verliest hij idd! Ik vraag me alleen nog af hoe het met de 0-100 sprint zal zijn...wie durft?Tom schreef:maar ze wegen op een aardige slok meer

hoeveel meter moet ik je voorsprong geven?????????
de heer moderator( ROBERT D.B) reageert nie.
I feel like chicken tonight

I feel like chicken tonight

-
ghehe....kijk maar uit, ik kan je posts edittengille (mountainbike) schreef:de heer moderator( ROBERT D.B) reageert nie.
I feel like chicken tonight![]()
![]()

hahahahahaahhaah,lol.Robert dB. schreef:ghehe....kijk maar uit, ik kan je posts edittengille (mountainbike) schreef:de heer moderator( ROBERT D.B) reageert nie.
![]()
heb daarstraks gesprint tegen een williams met cilinder kop bewerkt van benny raepers,eerste keer was ie te traag vertrokken.
2x was ie ff mee op 2é versnelling weg,3é versnelling ik helemaal weg,had er meer van verwacht.
dan een flauw exuus ,van ik moet hem nog inrijden,lol hahahaahahahahaahhhahaha
i eat willy's for breakfast
gille (mountainbike) schreef:hahahahahaahhaah,lol.Robert dB. schreef:ghehe....kijk maar uit, ik kan je posts edittengille (mountainbike) schreef:de heer moderator( ROBERT D.B) reageert nie.
![]()
heb daarstraks gesprint tegen een williams met cilinder kop bewerkt van benny raepers,eerste keer was ie te traag vertrokken.
2x was ie ff mee op 2é versnelling weg,3é versnelling ik helemaal weg,had er meer van verwacht.
mag ik meedoen

heb er ook wel zin in

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
tuurlijk ff willy'tjes pestenpatrick 21TURBO schreef:gille (mountainbike) schreef:hahahahahaahhaah,lol.Robert dB. schreef:ghehe....kijk maar uit, ik kan je posts edittengille (mountainbike) schreef:de heer moderator( ROBERT D.B) reageert nie.
![]()
mag ik meedoen![]()
![]()
![]()
heb er ook wel zin in
Toch moet mijn 5 straks die 21-jes van jullie tot 100 achter zich laten ... mmm ... 

-
Denken nu werkelijk alle 21T rijders dat ze altijd het snelst zijn?
Menno (21TQ) heeft toch ook zo'n Willy naast zich gehad...en die bleef mooi bij!
Ik ga niet vertellen dat ik sneller was....maargoed dat boeit we verder ook vrij weinig 
Menno (21TQ) heeft toch ook zo'n Willy naast zich gehad...en die bleef mooi bij!

traag een quadra,een 2wd is veel sneller(he menno)Bart V schreef:Hoe snel zit een 21T quadra op de 100 volgens julie????

ik denk nie,ik ben ook nie zeker ,maar ik wil het wel proberen,en ja die willy's zijn nie slecht.Robert dB. schreef:Denken nu werkelijk alle 21T rijders dat ze altijd het snelst zijn?
Menno (21TQ) heeft toch ook zo'n Willy naast zich gehad...en die bleef mooi bij!Ik ga niet vertellen dat ik sneller was....maargoed dat boeit we verder ook vrij weinig
en de vergelijking met een 4wd gaat nie op(gewicht en minder power)
-
- Contacteer:
Hehe, misschien leuk om een keer tegen onze RS te sprinten? Niet veel aan gebeurd, wel een stuk lichter dan normaal natuurlijk... Ik zelf betwijfel toch een beetje of een bij gelijke chauffeurs de RS echt langzamer is dan een gechipte Willie, lijkt me erg sterk (als de Willie natuurlijk echt getuned is legt hij het wel af, maar alleen een chip...). De chauffeur is zo belangrijk, scheelt makkelijk een seconde tot de 100, en dat is veel...
Maar ok, in de integrale kan ik jullie sowieso hebben
Gijs
Maar ok, in de integrale kan ik jullie sowieso hebben

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
Dit schreeuwt om een RTC-sprintdag 

Er komen genoeg sprint dagen aan
onder andere in Drachten en Assen
ieder is natuurlijk welkom!!
Gille kun je Xedrah ook es in levende lijve zin sprinten

-
eeeej ali G in da house!
Pas geleden een sprintje getrokken tegen een MG. Het was een lage kleine MG soort roadster.
Stoplicht op groen, hij vol op het gas en ik ook, Het was blijkbaar redelijk glad, want we stonden bijde te spinnen. Het grappig was eigenlijk dat we allebij zo goed mogelijk weg probeerde te komen, maar allebij er niet echt hard vertrokken. Ik was heel de tijd met het gaspendaal bezig grip te krijgen en hij ook (was zeer duidelijk hoorbaar).
Natuurlijk gewonnen
, toen ik echt grip kreeg had ik al bijna 2 auto's voorsprong (3e versnelling). Kreeg wel een duimpje bij het volgende stoplicht.
Ik had het eigelijk niet verwacht dat ik het zou winnen.
Weet iemand hier wat van MG en hoeveel PK die dingen hebben, want eenmaal op de snelweg kon ie me nog niet bij houden. Het ziet er wel snel uit maar is het echt niet!
Stoplicht op groen, hij vol op het gas en ik ook, Het was blijkbaar redelijk glad, want we stonden bijde te spinnen. Het grappig was eigenlijk dat we allebij zo goed mogelijk weg probeerde te komen, maar allebij er niet echt hard vertrokken. Ik was heel de tijd met het gaspendaal bezig grip te krijgen en hij ook (was zeer duidelijk hoorbaar).
Natuurlijk gewonnen

Ik had het eigelijk niet verwacht dat ik het zou winnen.
Weet iemand hier wat van MG en hoeveel PK die dingen hebben, want eenmaal op de snelweg kon ie me nog niet bij houden. Het ziet er wel snel uit maar is het echt niet!
Je zal mij er zeker zien!Job-turbo schreef:Er komen genoeg sprint dagen aan![]()

9 maart zijn de eerste 400 meter sprints op het circuit Assen.
Check http://www.oslracing.com
Inschrijven moet je zo snel mogelijk doen, want er kunnen maar 250 deelnemers aan de start verschijnen.
Ik doe 9 maart ook mee, heb de bevestiging al binnen.
Check http://www.oslracing.com
Inschrijven moet je zo snel mogelijk doen, want er kunnen maar 250 deelnemers aan de start verschijnen.
Ik doe 9 maart ook mee, heb de bevestiging al binnen.
Ja, die heb ik ook net zitten kijken. Duurt wel ff voordat 'ie geladen is, maar het is wel geinig.
Hmm, zal m'n virus scanner wel zijn.
-
- Contacteer:
Wat is nou eigenlijk de beste manier op hard op te trekken? (Impliciet geef ik hiermee aan dat ik er niet zo geweldig goed in ben; ja, lach maar.
)
Zo weinig mogelijk wielspin, lijkt me, maar wat moet je met gas en koppeling doen en wanneer moet je opschakelen?
- Peter

Zo weinig mogelijk wielspin, lijkt me, maar wat moet je met gas en koppeling doen en wanneer moet je opschakelen?
- Peter
wat is er eigenlijk zo leuk aan sprinten ?
Tis toch veel leuker om op een parcours met bochten te kijken wie de grootste p.. uhm snelste auto heeft ?
Tis toch veel leuker om op een parcours met bochten te kijken wie de grootste p.. uhm snelste auto heeft ?