Ha iedereen nog de beste wensen.
Mijn eerste voornemen dit jaar is te verhuizen van Dordrecht naar Delft.
Daarom heb ik in het weekend van vrijdag 24 t/m zondag een grote aanhanger met huif nodig of een andere oplossing om de grote dingen te verplaatsen.
Dingen zoals de bank, de koelkast, kachel, etc, etc.
Heeft iemand de beschikking over een grote aanhanger met huif of een bestelbus die ik in ruil voor een kratje bier en mijn eeuwige dankbaarheid een weekendje kan lenen?
Welke RTC'er weet een aanhanger met huif om te verhuizen???
Ik ben op zoek naar iemand die zo'n ding bezit en in ruil voor een kratje bier of iets anders zijn hulp wil aanbieden.
Ik kan zelf ook wel een verhuurbedrijfje vinden
, maar ik probeer m'n kosten een beetje te beperken. Verhuizen is al duur genoeg.
En hoe meer ik bespaar, des te meer kan ik straks in mijn project cookymonster steken (mijn GT Turbo).
Ik kan zelf ook wel een verhuurbedrijfje vinden

En hoe meer ik bespaar, des te meer kan ik straks in mijn project cookymonster steken (mijn GT Turbo).
-
of je verkoopt je volvo 

-
- Contacteer:
Probeer trouwens uit te vinden of je werkgever dit vergoedt - volgens mij kan hij dit van de belasting aftrekken. En zelf kun je ook een bepaald bedrag aftrekken.Merijn.V schreef:Ik kan zelf ook wel een verhuurbedrijfje vinden, maar ik probeer m'n kosten een beetje te beperken. Verhuizen is al duur genoeg.
Er is een aantal voorwaarden aan verbonden en die zou je na moeten vragen. Wellicht dat de belastingdienst eens een keer van nut kan zijn.
Hmm, hoewel... volgens mij is één van die voorwaarden dat je meer dan 80 km verhuist. Ik denk niet dat je dat redt tussen Dordrecht en Delft.
- Peter
een boedelbak huren is toch ook niet zo duur dacht ik
-
kost idd geen drol.Thijs RSI schreef:een boedelbak huren is toch ook niet zo duur dacht ik
tjeemig de peemig
een middelgrote boedelbak met huif (laadvermogen 740 kilo) kost 39 euro voor een dagje.
en dan wil je dat een RTC'er er een voor je komt brengen voor een kratje bier ?
goed bezig....
een middelgrote boedelbak met huif (laadvermogen 740 kilo) kost 39 euro voor een dagje.
en dan wil je dat een RTC'er er een voor je komt brengen voor een kratje bier ?
goed bezig....
trouwens, is niet eens renault-gerelateerd.
*topic locked*
(svp verder posten in het chat topic)
*topic locked*
(svp verder posten in het chat topic)