Vandaag is de, sinds 1997 in mijn bezit zijnde, Renault 5 GT turbo uit 1988 met kenteken BY-12-TB naar de sloop vertrokken.
[img]http://www.improve-tuning.nl/fb/BY12TB.jpg[/img]
BY-12-TB naar de sloop
R.I.P

He ik heb de dumpvalve binnen hoor 

- Geert Claes
Snif.
God hebbe zijn ziel
Amen
God hebbe zijn ziel
Amen
Hopenlijk houdt mijn BY-20-XB het nog even vol...
Hotshot, was het de moeite niet meer om hem als complete auto te verkopen? Want op de foto ziet hij er nog vrij strak uit. Of had je hem al gestript liggen omdat je hem opnieuw ging opbouwen?
Hotshot, was het de moeite niet meer om hem als complete auto te verkopen? Want op de foto ziet hij er nog vrij strak uit. Of had je hem al gestript liggen omdat je hem opnieuw ging opbouwen?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Hotshot........
wil je erover praten???
wil je erover praten???
Op de foto ziet de auto er redelijk strak uit. Ik had hem echter al volledig gestript aangezien het de bedoeling was de auto helemaal roestvrij te maken. In een andere post heb je al kunnen lezen dat de tijd en het geld ontbreken om dat project af te maken.
De auto is volledig gestript naar de sloop vertrokken. De deuren en de achtertrein hebben een nieuw onderkomen gevonden bij Marius. Voor de rest is alles wat te demonteren viel gedemonteerd en op mijn zolder beland.
De auto is volledig gestript naar de sloop vertrokken. De deuren en de achtertrein hebben een nieuw onderkomen gevonden bij Marius. Voor de rest is alles wat te demonteren viel gedemonteerd en op mijn zolder beland.
-
- Contacteer:
Hoe staat het met je geblazen Porscheeeeeeee?
Drive it like you stole it
-
- Moderator
- Car: Megane
inderdaad RIP 

Zuigt behoorlijkRickGT TURBO schreef:Hoe staat het met je geblazen Porscheeeeeeee?

Moeten nieuwe koppelingsplaten in (1000 euro excl. montage), distributiem e.d. moeten worden vervangen (± 2000 euro), nieuwe mistlampen nodig (± 500 euro).
Dus, mocht iemand nog GTT onderdelen nodig hebben, kijk dan in mijn andere topic

eeuwig nozde 

Immer wieder die verdammte Holländer
Volgens mij heb ik jullie de uitvaart naar de sloop duidelijk genoeg aangekondigd!!! De enige die er op tijd bij is geweest was Marius. ( Nadat Marius was geweest was de carroserie niet meer bruikbaarSteven (Fiets) schreef:Had je beter die GT kunnen houden
Was de carroserie zo slecht dat iemand anders er ook nix meer aan had?

Dus aub nou niet komen zeuren! You've had your chance!
Laatst gewijzigd door HotShot op vr 3 jan 2003 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.