Het nieuwe clubjaar staat weer voor de deur en daarbij hoort natuurlijk ook een nieuw financieel jaar.
De contributie voor dit jaar is, ongewijzigd ten opzichte van vorig jaar, vastgesteld op 23 euro. Het betalen hiervan kan op een aantal manieren:
1. Geld overmaken op rekening 38.71.03.546 (onder vermelding van je volledige naam)
2. Betalen op een meeting
3. Wachten en betalen via acceptgiro.
De derde methode is de makkelijkste maar ook de duurste, hoe minder we aan deze formaliteiten kwijt zijn, hoe meer we kunnen besteden aan het echte clubleven, daarom wil ik jullie verzoeken om dit geld over te maken naar de clubrekening onder vermelding van JE VOLLEDIGE NAAM en 2003. Je naam is voor ons het allerbelangerijkste, aan de hand van de 23 euro begrijpen wij wel dat het het de contributie betreft.
Als iedereen die dit leest hier aan meewerkt scheelt dit de club aardig wat geld. Met andere woorden: Help RTC de winter door !
Ik zie het als een van mijn persoonlijke goals om de contributie zo laag mogelijk te houden, vandaar dat ik er zo over aan het zeuren ben

Met vriendelijke groet, jullie penningmeester, Paul Ploeger.
Update: als je wil dat je pasje voor dit clubjaar op tijd is (openingsmeeting) zorg dan dat je zsm betaald ! Acceptgiro's komen over ongeveer 4 weken, en als je hiermee betaald is het dus niet zeker dat je je pasje aan het begin van het jaar hebt !!! (dan word het juni/juli waarschijnlijk).
vr gr, Paul