[R5 TR] lampjes branden van olie en temperatuur.

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Abel
Über-Spammer

Luitjes. Ik heb mijn tr verkocht. Ik heb er niet meer in gereden sinds ik mijn gtt hem. hij heeft dus zeg maar een week stil gestaan.

toen de koper en ik samen wegreden. branden er gelijk al 2 lampjes rood. Deze hebben nog nooit eerder gewoon bij een lopende motor gebrand. 2 direct naast elkaar. de olie en het temperatuur lampje. eerst branden ze continu. later alleen onder de (gokje) 1500 toeren (ze zijn ook gewoon een tijdje weg geweest)

Nu snap ik er niets van ik kan me niet voorstellen dat dat de olie pomp is en zeker niet de temperatuur.

A motor is koud
B om dat de motorkoud is stijgt de olie druk, zal volgens mij pas drukverlies optreden als de olie dun is.

ze gaan ook samen aan en samen uit. olie en de temperatuur.

wie o wie weet raad?

massa probleem. vuile sensor ect. en heel belangrijk. waar zit dat kreng??(de sensor)
Hugo

heb ik ook gehad, bij mij zijn toen op de dynamo de 'koolborstels'vervangen (ik bedoel de geleiders voor de stroom een zwart vierkant kastje links boven op de dynamo, kun je makkelijk los schroeven en vervangen. Dat was het probleem toen. Wel ff de accu loshalen voor het vervangen :D , als de koper niet zo aardig was dit laatste er misschien niet bij vermelden :D

suc6
Abel
Über-Spammer

zal er eens naar kijken. iemand nog meer suggesties?
Plaats reactie