Hoi Hoi,
Vanmiddag reed ik een stuk in de GTT en als ik nu wat meer gas geef (neer dan half) dan doet ie een beetje vreemd. Hij houd in en het geeft een beetje een stotterend geluid/gevoel. Het komt voor in iedere versnelling en is niet afhankelijk van een bepaalde snelheid. Tijdens koppelen en schakelen merk ik niets anders dan normaal en ook de turbo-druk lijkt gewoon op te bouwen (iig volgens het dashboard).
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?? Koppeling......versnellingsbak.....turbo.....een vuiltje........????
Het gaaat dus om een phase 2 GTT uit '89
[GTT] stotteren en inhouden bij hogere toerentallen
-
- Contacteer:
Waarschijnlijk zit er gewoon een vuiltje in je carburateur.
Even je carburateur eraf halen en je hoofdsproeier en verrijkings gedeelte schoonblazen.
Controleer gelijk de pakkingen en membramen deze kunnen ook gescheurd of lek zijn.
Als dit niet helpt kan het ook aan het bezinedruk membraam liggen.
Het kan natuurlijk ook wat anders zijn maar dan moet je de omstandigheden van het probleem even duidelijker omschrijven.
Ik zou als eerste bij de carburateur gaan zoeken.
succes,
Even je carburateur eraf halen en je hoofdsproeier en verrijkings gedeelte schoonblazen.
Controleer gelijk de pakkingen en membramen deze kunnen ook gescheurd of lek zijn.
Als dit niet helpt kan het ook aan het bezinedruk membraam liggen.
Het kan natuurlijk ook wat anders zijn maar dan moet je de omstandigheden van het probleem even duidelijker omschrijven.
Ik zou als eerste bij de carburateur gaan zoeken.
succes,
-
- Moderator
- Car: MB
dat slangetje zal ik eens even checken (is al eens vaker gebeurd, maar toen was het toch wel wat anders).
Hoe moet ik eigenlijk die carburateur uit elkaar halen?? Heb ik namelijk nog nooit gedaan bij een GTT
Hoe moet ik eigenlijk die carburateur uit elkaar halen?? Heb ik namelijk nog nooit gedaan bij een GTT
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
- Car: MB
heb net even alle slangetjes gecheckt en daarna even een stuk gereden. Nu was alles weer in orde dus ik denk dat het gewoon een vuiltje is geweest wat mij aan het pesten was. 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams