De Onbekende Renault.
op het Weena in Rotterdam een witte GTT/GTE kenteken NY-78-**. met wieldoppen. deze staat al ongeveer anderhalve week op dezelfde plek.
Waar?
Rond 12en bij Diemen, waar ik de snelweg op kwam richting Almere en Amersfoort, A1 dus.
Kwam er een zwarte Clio voorbijzetten met skirts en spoiler achterop. Ging ik even achteraan tot ik de A6 nam en zij doorreed richting Amersfoort.
Kenteken weet ik niet, ook niet opgelet eigenlijk, mn vriend en ik probeerde er meer achter te komen hoe zij eruit zag
Wie heeft wellicht z'n auto aan z'n vriendin uitgeleend?? ze reed 140/150 waar 100 is toegestaan.
Kwam er een zwarte Clio voorbijzetten met skirts en spoiler achterop. Ging ik even achteraan tot ik de A6 nam en zij doorreed richting Amersfoort.
Kenteken weet ik niet, ook niet opgelet eigenlijk, mn vriend en ik probeerde er meer achter te komen hoe zij eruit zag
Wie heeft wellicht z'n auto aan z'n vriendin uitgeleend?? ze reed 140/150 waar 100 is toegestaan.
Mrtn = Maarten
Net gespot:
- Lokatie: Bodegraven, in de werkplaats van Kemperaar Renault.
- Model: Renault 5 Turbo 2("dikke turbo").
- Kleur: Wit.
- Tuning: Blauw leren T1 stoelen.
- Kenteken: 05-HJ-JS.
- Staat: Nieuw, Zwitsere import voorzien van de complete onderhoudshistorie, slechts 43.000KM gereden.
- Bijzonderheden: Nieuwe aanwinst van de chef werkplaats
- Staat: Nieuw, Zwitsere import voorzien van de complete onderhoudshistorie, slechts 43.000KM gereden.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Die witte Gtt heb ik ook al eens gespot. maar nooit een reactie op gehad.Yde 16V schreef:Yep, that's me. Is die blauwe clio met kenteken FN-B*-** of zo iets van jou, wel toepasselijk dan.Frits schreef:Waar rij je zelf ook al weer in?? een zwarte 16V kentenken SL-L*-**?? al een aantal keer gezien op het terrein van hts-techniek. Oude gedeelte.Yde 16V schreef:Zojuist gespot op de parkeerplaats van de HTS-Autotechniek:
Renault 5 GTT Phase 2
Wit met orginele turbovelgen
Zwart sticker met "TURBO" op de achterruit
Kenteken PN-74-**
Er staat ook heel vaak een vet verlaagde Renault 11 GTX op de parkeerplaats, ziet er wel bruut uit. Ook staat er regelmatig een blauwe Clio 16V met schade, beetje jammer.
Zijn deze auto's hier bekend?
Gr. Frits
Ik heb wel een licht blauwe clio maar mijn kenteken begint met DP-N*-**. zie ook profiel. maar ik heb mijn auto meestal aan de achterkant staan, aan de kant van het winkelcentrum.
Daar staat ook heel vaak een clio 16v met kenteken pp-p*-** heb er al een eens stikkers onder de voorruit gedaan maar geen reactie.
Als je in oosterbeek woont waarom kom je niet eens naar de FNO in beuningen op een vrijdag avond. is nog geen half uur rijden voor je.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Hé Chris! Maak die gozer ff lid van RTC.Chris schreef:Net gespot:
'grote jongens speelgoed'.......?Chris schreef:Net gespot:
rev it like a rental
Juistem.Menno schreef:'grote jongens speelgoed'.......?Chris schreef:Net gespot:

Erg nette T2. Die Gotti wielen zijn overigens ook erg stoer. Er zat een klein beschadigingtje op de leren stoel.
De andere twee die ze hadden zijn overigens naar Frankrijk en Canada gegaan.
Vandaag gespot:
- Lokatie: Alphen a/d Rijn.
- Model: Renault 5 GTX, 5 deurs.
- Kleur: Grijs metallic..
- Tuning: Side skirts, 15" wielen, GT Turbo spoiler, erg laag.
- Kenteken: YK-99-GS.
- Staat: Stoere 5.
- Bijzonderheden: Bestuurder was aan het zoeken op een infobord.
coolRO 16v schreef:Maandag gespot in Los Angeles (US) een clio Willams, compleet standaard op een blok van Achterberg na (kom je ook overal tegen) kenteken BADASS.

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Zojuist gespot in Veendam: Clio 16v, kleur zwart. Kenteken HB-??-??. Zag er eg goed goed uit.
Mrtn schreef:Rond 12en bij Diemen, waar ik de snelweg op kwam richting Almere en Amersfoort, A1 dus.
Kenteken weet ik niet, ook niet opgelet eigenlijk, mn vriend en ik probeerde er meer achter te komen hoe zij eruit zag![]()
Was het een gewone clio? had ze blond haar? zijn de antwoorden ja dan heet ze Sandy, het is haar auto.
Ter hoogte van de Forbo fabriek in Krommenie: een GT Blue Sport, kenteken JH-TP-**. Staat: erg vies, zat onder de pekel. (was vorige week ergens, toen het nog koud was
). Ik sloeg bij de A9 af richting Beverwijk, hij richting Alkmaar.

-
Vandaag gezien in de showroom van de Renault dealert in Delfzijl: een Renault 21 Turbo, staat: perfectos. 

Deze is van een maat van me,hij werkt in cafe t carrilon.rasit.. schreef:ik spot altijd een zwarte renault 19 16v met duidelijk een witte VALVOLINE sticker op het linker voorscherm.. voor het stadhuis in rotterdam
Wagen is blauw trouwens!
mzzl jean.
blauw hmmm kan kloppen ik zie hem namelijk nooit overdags en dan lijken die kleuren wel op elkaar hejean schreef:Deze is van een maat van me,hij werkt in cafe t carrilon.rasit.. schreef:ik spot altijd een zwarte renault 19 16v met duidelijk een witte VALVOLINE sticker op het linker voorscherm.. voor het stadhuis in rotterdam
Wagen is blauw trouwens!
mzzl jean.

-
vrijdag gespot:
Van eindhoven naar helmond een rode r5gtt ph2 met phase 1 velgen.
in nijmegen bij het cbr in de buurt een blauwe clio 16v met 2 jongens er in.
In nijmegen bij de Mac donalds een zwarte clio 16v met 1 jongen er in. (pas gewassen volgensmij)
In nijmegen geparkeerd ook in de buurt van diezelfde mac donalds een zwarte 19 16v. 3 of 5 deurs, meen 5 maar kan er naast zitten...
Van eindhoven naar helmond een rode r5gtt ph2 met phase 1 velgen.
in nijmegen bij het cbr in de buurt een blauwe clio 16v met 2 jongens er in.
In nijmegen bij de Mac donalds een zwarte clio 16v met 1 jongen er in. (pas gewassen volgensmij)
In nijmegen geparkeerd ook in de buurt van diezelfde mac donalds een zwarte 19 16v. 3 of 5 deurs, meen 5 maar kan er naast zitten...
some people are alive only because it's illegal to kill them
Zaterdag middag op de A4 richting Amsterdam een Clio V6, kleur rood, fase 1.
Heb bijna de hele tijd lopen racen met hem kon mooi meekomen in zijn kielzog alleen bij 230 begon ik hem rustig in te halen, later stak hij toch zijn duim omhoog was een man van +60 toch leuk van zo'n ouwe man.
Heb bijna de hele tijd lopen racen met hem kon mooi meekomen in zijn kielzog alleen bij 230 begon ik hem rustig in te halen, later stak hij toch zijn duim omhoog was een man van +60 toch leuk van zo'n ouwe man.
Gisteren toen ik naar mijn favo styling/audio/tuning shop ging kwam ik een blauw paarse 5 gt turbo phase2 tegen. Was er zo van onder de indruk dat ik vergat te groeten. Zag er netjes uit en zij kwamen vanaf de richting schildwolde. ik kwam vanaf hoogezand eraan rijden.
There will be plenty of time to rest when your dead
Vrijdagavond om 21:20 kwam mij tegemoet rijden op de Buitenkerk in Zwammerdam. Een blauwe Clio16V met de gele mistlampen aan. Kenteken: FL-DB-99. Hij ree uit de richting Bodegraven naar Zwammerdam.
Verder geen info, volgens mij heb ik hem al eerder gezien met Borbet C wielen.
Zaterdagmiddag omstreeks 14:00 bij winkelcentrum Atlas in Alphen a/d Rijn(Kerk&Zanen). Een zwarte Clio16V, Kenteken: GR-XJ-47. Stond geparkeerd aldaar. Originele wielen, zéér laag. 151.000KM gereden.
Verder geen info, volgens mij heb ik hem al eerder gezien met Borbet C wielen.
Zaterdagmiddag omstreeks 14:00 bij winkelcentrum Atlas in Alphen a/d Rijn(Kerk&Zanen). Een zwarte Clio16V, Kenteken: GR-XJ-47. Stond geparkeerd aldaar. Originele wielen, zéér laag. 151.000KM gereden.
waarom zie jij altijd die vette cars?? en je reest ook wat af hè??RO 16v schreef:Zaterdag middag op de A4 richting Amsterdam een Clio V6, kleur rood, fase 1.

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: Megane
Gezien in ridderkerk bij discotheek the warehouse,
een twingo geen velgen maar wel grijze viper strepen en boven op de voorraam de tekst SPARCO
iemand van hier??
een twingo geen velgen maar wel grijze viper strepen en boven op de voorraam de tekst SPARCO
iemand van hier??
Pat, was hij groen metallic en verlaagd?P@TB@D schreef:Gezien in ridderkerk bij discotheek the warehouse,
iemand van hier??
Zoja, dan is die ook wel een op de F.N.Z..
-
- Moderator
- Car: Megane
ja idd groen en verlaagd alleen ik had hem nog nooit in zoetermeer gezien
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Zojuist gespot op de A20 ter hoogte van hillegersberg
Gele megane coupe
Grote spoiler achterop.
Zilver gespoten spiegels
Zilver gespoten Achterlichtplaten
Getinte ramen
Gedebadged.
Zag er wel koel uit.
Iemand van ons?
Gele megane coupe
Grote spoiler achterop.
Zilver gespoten spiegels
Zilver gespoten Achterlichtplaten
Getinte ramen
Gedebadged.
Zag er wel koel uit.
Iemand van ons?
.:: TurboPowerr ::.
RO 16v schreef:Mrtn schreef:Rond 12en bij Diemen, waar ik de snelweg op kwam richting Almere en Amersfoort, A1 dus.
Kenteken weet ik niet, ook niet opgelet eigenlijk, mn vriend en ik probeerde er meer achter te komen hoe zij eruit zag![]()
Was het een gewone clio? had ze blond haar? zijn de antwoorden ja dan heet ze Sandy, het is haar auto.
Volgens mij wel en op het moment van zwaaien stak ze eem sigaretje op

Mrtn = Maarten
Mrtn schreef:RO 16v schreef:Mrtn schreef:Rond 12en bij Diemen, waar ik de snelweg op kwam richting Almere en Amersfoort, A1 dus.
Ze is nog vrijgezel.
RO 16v schreef:Mrtn schreef:RO 16v schreef:Mrtn schreef:Rond 12en bij Diemen, waar ik de snelweg op kwam richting Almere en Amersfoort, A1 dus.
Ze is nog vrijgezel.
M'n MSN ken ze vinden op de site, of via jou
Worden het dan toch nog spannende kerstdagen??

Mrtn = Maarten
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Vandaag gespot langs de A12 net voor de grensovergang in beek(dld)
Gele megane coupe andere velgen, skirts, hoge spoiler en alles in kleur gespoten, dus ook de "kappen" over de achterlichten. kenteken onbekend kon ik zo snel niet lezen.
Iemand van hier??
Gr. Frits
Gele megane coupe andere velgen, skirts, hoge spoiler en alles in kleur gespoten, dus ook de "kappen" over de achterlichten. kenteken onbekend kon ik zo snel niet lezen.
Iemand van hier??
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
dat ben ik, ben voor mijn baas bezigFrits schreef:Vandaag gespot langs de A12 net voor de grensovergang in beek(dld)
Iemand van hier??
Gr. Frits

[img]http://www.meganecoupe.nl/club/leden/mi ... cijs01.jpg[/img]