R5 GTT 536 bhp 0-60 mph - 3.5 seconds
een 2 wiel aangedreven auto onder de 4sec,kijk het kan misschien,maar ik wil dat met eigen ogen zien.
dat spint toch gelijk gek met zoveel pk's,zelfs met een sper van laat ons zeggen 75%.
dat spint toch gelijk gek met zoveel pk's,zelfs met een sper van laat ons zeggen 75%.
Laatst gewijzigd door gille op zo 15 dec 2002 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Stefijn schreef:Ik heb gezegd dat dat niet gaat? Ik denk dat we elkaar niet begrepen
Ennu, makkelijk?

@ Gille, je bedoelt 2 wiel aangedreven en niet 3 wiel want dat wil ik ook graag eerst zien

http://www.apexi-usa.com/ kijk maar eens onder video, maar deze is wel speciaal geprepareed om zo hard te gaan.
-
hmmm die gille heeft zeker n paar pilsjes op...of teveel mr Bean gekeken...Stefijn schreef:@ Gille, je bedoelt 2 wiel aangedreven en niet 3 wiel want dat wil ik ook graag eerst zien![]()

-
idd whiiii ut feessie bij JP is leuk!RO 16v schreef:zal wel dat belgisch bier zijn, trouwens volgens mij jij ook Robert kijk maar naar je quote
morrie bep dikke drol drie bier 

Immer wieder die verdammte Holländer
I know nothing, i am from BarcelonaRO 16v schreef:En jij heb dus ook te diep in het glaasie gekeken.-Ray- schreef:morrie bep dikke drol drie bier

Immer wieder die verdammte Holländer