Verder stonden er ook nog 2 R19 TSE's.
Mensen van hier??
f2???Maarten GTT schreef:je bedoeld een een blauwe f2 met links voor een grijze voor scherm dan ben ik dat geweestMickael schreef:Gisteren avond in dordrecht op de oranjelaan: een blauwe 5GTT met RTC stickers op achterraampjes.
Hij zwaaide, wij ook.
Wie was dit? ben deze al vaker tegen gekomen, maar weet nog steed niet wie dit is.![]()
![]()
Stroker schreef:Vanmiddag voor de Hogeschool in Den Bosch (bij de ingang)
Renault 5 GT Turbo Phase 2 (!?)
Kleur: Grijs metallic
15" velgen (?!)
Kenteken tx-70-..
Zag erg netjes uit, kon het verder niet echt bekijken omdat ik binnen zat.
ps. volgens mij is deze al eerder gespot.
Robert dB. schreef:In haarlem gespot:
5 gtt's en twee willi's bij een huis waar veel muziek uit kwam.....
Als het een bordeaux rode was dan was het (hoogstwaarschijnlijk) Linda.Marcel dLC schreef:Gister reed er bij de Meubelboulevard Piet Klerkx, een twingo met 2 'viperstrepen' en op de achteruit een sticker met de opschrift "Renault Tuning Club".
wie???
Chrisv schreef:Strax gespot in boxtel bij een (weet de naam niet meer) tankstation.
Blauwe clio 16v met chrome speedlines, geen 15" volgensmij.
op achterzijruiten 2 stickers met 2 namen erop, met nl vlaggen ervoor.
kent iemand m
Aha ok, ik dacht al dat er mee geraced werd ofzo5drive schreef:Chrisv schreef:Strax gespot in boxtel bij een (weet de naam niet meer) tankstation.
Blauwe clio 16v met chrome speedlines, geen 15" volgensmij.
op achterzijruiten 2 stickers met 2 namen erop, met nl vlaggen ervoor.
kent iemand m
Ja en of ik die ken, da's m'n maat Jeroentje z'n bakkie. Misschien heb je ook de rally-wagens en of bus met trailer zien staan van pro-rally(.nl). Zijn die jongens dol op dus vandaar die bestickering.
Die stond ook op de Meern. Is van JP als ik het goed heb. Normaal is dat een 5 turbo, een alpine ziet er uit als een gewone 5. Dit was echter wel een alpine (met turbo-uitbouwkit).[rsi]peerke schreef:Afgelopen zaterdag op rotterdam zuid (pleinweg)
Een heeeeeele brede R5 (is dat dan een alpine ofzo?) Kleur zwart met beige. Z'n raambediening dee et niet, want ik zag hem met grof geweld zijn raam met de hand omlaag schuiven.
Erg leuk om een keer zo'n bak te zien.
Die is van Jean uit Rotterdam. Leuke 5 inderdaad.jeroen.k schreef:Die stond ook op de Meern. Is van JP als ik het goed heb.[rsi]peerke schreef:Afgelopen zaterdag op rotterdam zuid (pleinweg)
Een heeeeeele brede R5 (is dat dan een alpine ofzo?) Kleur zwart met beige. Z'n raambediening dee et niet, want ik zag hem met grof geweld zijn raam met de hand omlaag schuiven.
Erg leuk om een keer zo'n bak te zien.
Waar rij je zelf ook al weer in?? een zwarte 16V kentenken SL-L*-**?? al een aantal keer gezien op het terrein van hts-techniek. Oude gedeelte.Yde 16V schreef:Zojuist gespot op de parkeerplaats van de HTS-Autotechniek:
Renault 5 GTT Phase 2
Wit met orginele turbovelgen
Zwart sticker met "TURBO" op de achterruit
Kenteken PN-74-**
Er staat ook heel vaak een vet verlaagde Renault 11 GTX op de parkeerplaats, ziet er wel bruut uit. Ook staat er regelmatig een blauwe Clio 16V met schade, beetje jammer.
Zijn deze auto's hier bekend?
en en wat zijn nu de verschillen met een fase 1???P@TB@D schreef:30 min geleden een clio S Phase II gespot met 5 spaak velgen ik denk 14 inch PhaseII achterlampen en strip. redelijke pijp en e kleur auto het zelfde als die van ollie, oh ja niet verlaagd
op het zoetermeerse industrie terrein
Yep, that's me. Is die blauwe clio met kenteken FN-B*-** of zo iets van jou, wel toepasselijk dan.Frits schreef:Waar rij je zelf ook al weer in?? een zwarte 16V kentenken SL-L*-**?? al een aantal keer gezien op het terrein van hts-techniek. Oude gedeelte.Yde 16V schreef:Zojuist gespot op de parkeerplaats van de HTS-Autotechniek:
Renault 5 GTT Phase 2
Wit met orginele turbovelgen
Zwart sticker met "TURBO" op de achterruit
Kenteken PN-74-**
Er staat ook heel vaak een vet verlaagde Renault 11 GTX op de parkeerplaats, ziet er wel bruut uit. Ook staat er regelmatig een blauwe Clio 16V met schade, beetje jammer.
Zijn deze auto's hier bekend?
Gr. Frits
de verschillen zijn het grilletje de zij strippen op de deuren de voorstoelen zijn wel anders dezelfde motief maar alleen op het zitvlak ook vleugeltjes zeg maar jet zelfde als in een 16v of rsi meer weet ik nie en ja de achter lampen en stripFrits schreef:P@TB@D schreef: en en wat zijn nu de verschillen met een fase 1???
Gr Frits