als ie koud is, dan kraakt er iets rechtsachter.
Als ik een flink stukje gereden heb, dan is het weg.
Kan dit ene schokdemper zijn, waarin de olie zich eerst effe moet verdelen ofzo ???
[ClioRSI]kraken rechtsachter
Mijn auto kraakt bijna altijd aan de achterkant...warm of koud maakt niet uit geloof ik. Meestal goed te horen als er iemand instapt en op de achterbank gaat zitten...is denk ik niet iets waar je je zorgen om hoeft te maken...[rsi]peerke schreef:als ie koud is, dan kraakt er iets rechtsachter.
Als ik een flink stukje gereden heb, dan is het weg.
Kan dit ene schokdemper zijn, waarin de olie zich eerst effe moet verdelen ofzo ???

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Zou het niet iets met de torsie vering te maken hebben?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Volgens mij inderdaad iets met torsie ja. Misschien zit ie vast gerot en komt ie af en toe een beetje los met wat gekraak.
Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
My only limit, is the limit of my car!
-
hij is pas verlaagd, kan het daar iets mee te maken hebben???
kan me niet herinneren dat mijn clio meer of minder kraakte nadat hij was verlaagd...zou t niet gewoon t koude weer kunnen zijn?
-
Kan ik de boel gewoon volspuiten met WD-40 of is dat niet verstandig???
Je kunt kijken of t dan minder wordt, veel kwaad kan t niet volgens mij[rsi]peerke schreef:Kan ik de boel gewoon volspuiten met WD-40 of is dat niet verstandig???

-
- Contacteer:
Ik heb met het afstellen van de torsie staven achter allle spie banen in het kopervet gezet dus het lijkt mij niet nodig om deze ook nog in te spuiten.
De clio van me vrouwtje heeft ook wat last van kraken,misschien is het gewoon de temperatuur???
Kan ook het rubber nog zijn wat je hoort?
Het kan verder geen kwaad,het is alleen irritant!
Ik wil er evt wel even naar kijken voor je?
De clio van me vrouwtje heeft ook wat last van kraken,misschien is het gewoon de temperatuur???
Kan ook het rubber nog zijn wat je hoort?
Het kan verder geen kwaad,het is alleen irritant!
Ik wil er evt wel even naar kijken voor je?
-
ha jeroen,
Ik weet dat je je werk netjes doet, dus vat het niet op als een steek onder water !!!!
Het is nu trouwens al een stuk minder. Misschien toch het extreem koude weer van afgelopen week.
Binnekort heb ik denk ik nog een leuk rsi-klusje voor je (als je het niet te druk hebt natuurlijk)!!
Groeten
Ik weet dat je je werk netjes doet, dus vat het niet op als een steek onder water !!!!
Het is nu trouwens al een stuk minder. Misschien toch het extreem koude weer van afgelopen week.
Binnekort heb ik denk ik nog een leuk rsi-klusje voor je (als je het niet te druk hebt natuurlijk)!!
Groeten
-
Wat reken jij trouwens voor een "RAM-AIR" aanpassing.
Dus: koele luchtaanvoer via slang vanuit de bumper??
Ik hoor het wel
Dus: koele luchtaanvoer via slang vanuit de bumper??
Ik hoor het wel
-
- Contacteer:
Hallo,
Misschien is de twister van green wel een mooi filter voor je? Dat is een filter met behuizing en een slang voor koudelucht aanvoer vanaf de bumper.
Ik hoor het wel.Stuur maar een pmmetje.
Misschien is de twister van green wel een mooi filter voor je? Dat is een filter met behuizing en een slang voor koudelucht aanvoer vanaf de bumper.
Ik hoor het wel.Stuur maar een pmmetje.
-
- Contacteer:
nope nog geen pm