Wat klinkt mooier een 101mm eind demper bv sebering met tussendemper
of een devil of omp demperloze einddemper met middendemper?
Wat klinkt zo en zo mooier want het is men og niet duidelijk qua geluids verschil tussen omp en devil
TEvens wie heeft er nog een groep n eind demper van devil liggen en wat zijn de kosten. Ze worden nietmeer gemaakt namelijk....
Devil Uitlaat geluidje namaken??
-
Mijn schoonvader kan echt retegoed lassen. Ik wil hem een RVS eindstukje laten lassen voor onder de rsi.
Let wel, dus alleen het gedeelte achter de daadwerkelijke demper (dat smalle, lelijke, originele pijpje wat schuin naar beneden afbuigt) wil ik vervangen foor een rvs pot met een grotere diameter. Heeft dit ook nog effect op het geluid of helemaal niet???
Let wel, dus alleen het gedeelte achter de daadwerkelijke demper (dat smalle, lelijke, originele pijpje wat schuin naar beneden afbuigt) wil ik vervangen foor een rvs pot met een grotere diameter. Heeft dit ook nog effect op het geluid of helemaal niet???
niet te vergelijken.Ben schreef:Wat klinkt mooier een 101mm eind demper bv sebering met tussendemper
of een devil of omp demperloze einddemper met middendemper?
Wat klinkt zo en zo mooier want het is men og niet duidelijk qua geluids verschil tussen omp en devil
TEvens wie heeft er nog een groep n eind demper van devil liggen en wat zijn de kosten. Ze worden nietmeer gemaakt namelijk....
sebring maakt naar mijn smaak een blikkerig geluid, een OMP (heb ik ook gehad) maakt een behoorlijk zwaar geluid, diepe brom met doffe klappen en een einddemper groep N (die volgens mij gewoon nog steeds gemaakt worden, bel effe met improve) met een tussendemper is net een subaru, roffelt flink, mensen kijken zeker om als je langsrijd, maar het is toch een tikkie beschaafder als een hele lege.
maar dat is ook allemaal al een keer gezegd volgens mij

Immer wieder die verdammte Holländer
iemand???F 16Valve schreef:we hebben het hier vaak over tegendruk van o.a turbo- en atmosferische motoren van bijv. een clio.
Maar hoe zit het dan met de NON-kat versie van de 16V die geleverd is aan het begin van het tijdperk, hij rijd op geloode benzine maar waren er verder dan ook aanpassingen ofzo??????
<-------So you know don't mess with a Reno------->
OK , ik had al van Frans vernoemen dat ze niet meer te leveren zijn en niet meer gemaakt worden...
ik wil toch wel graag een devil alleen dan moet iemand hem nog wel kunnen leveren en ik wil graag weten wat het kost
Dus ik zou graag een prijsje voor de groep n devil eindemper willen weten
ik wil toch wel graag een devil alleen dan moet iemand hem nog wel kunnen leveren en ik wil graag weten wat het kost

-
Worden deze niet meer gemaakt nee?Ben schreef:OK , ik had al van Frans vernoemen dat ze niet meer te leveren zijn en niet meer gemaakt worden...

Ik was eigenlijk wel van plan om deze in de zomer ofzo eronder te laten zetten.
nog ff iets:
ik heb 2 dempers onder mijn gtt, 1tje helemaal aan het begin. en 1tje waar hij eindigt zeg maar, aan de uitlaat zelf vast.
deze gaan dus bij een demperloze devil beide weg, of kan de 1ste ook blijven zitten. (niet dat ik dat wil

some people are alive only because it's illegal to kill them
Vrijdag word mn nieuwe uitlaat eronder gegooit
2x 76mm van Sebring
. Uiteraard zal dit niet het geluid geven wat ik er van verwacht
. Dus hierover ff een vraag... wat is het maximaal toelaatbare qua pijp? M.a.w. wat voor een pijp kan ik laten lassen zodat ik net door de keuring kom en het meest oorverdovende geluid heb
Lassen is geen probleem gelukkig, heb ons pa
Kan het niet erg duidelijk vinden dus vraag het zo maar even voor de zekerheid
2x 76mm van Sebring

Lassen is geen probleem gelukkig, heb ons pa

Kan het niet erg duidelijk vinden dus vraag het zo maar even voor de zekerheid

-
heeft iemand die maten toevallig of een tekening ervanjeroen.k schreef:Zo'n Devil is toch gewoon een lege pijp? Die kun je dan toch ook lekker zelf (laten) maken van RVS? Mooi eindstukje erop en klaar. Zelfde geluid (neem ik aan) en als het goed is minder kosten.
-
Maar een demperloze buis is nog wel te bestellen over een half jaartje?
het eindstukje boeit me eigenlijk niet zoveel, het toetertje vind ik toch wat minder mooi staan, ik heb liever gewoon een dikke ronde pot. net zoiets als onlang in een topic stond.(gtt van roy volgensmij)
maar het geluid blijft dan ongeveer hetzelfde als je ipv het toetertje een andere eindstukje er op last?
het eindstukje boeit me eigenlijk niet zoveel, het toetertje vind ik toch wat minder mooi staan, ik heb liever gewoon een dikke ronde pot. net zoiets als onlang in een topic stond.(gtt van roy volgensmij)
maar het geluid blijft dan ongeveer hetzelfde als je ipv het toetertje een andere eindstukje er op last?
-
- Contacteer:
Ik kan dat eind stuk zo in elkaar lassen voor je!
Evt heb ik nog keus uit verschillende eindstukken.
Evt heb ik nog keus uit verschillende eindstukken.
-
- Contacteer:
Afhankelijk van het eindstuk ben je 125 tot 150 kwijt.Dit is een volledig nieuwe pijp met een rvs eindstuk.Opmaat onder de auto gelast.
-
- Contacteer:
enne die pm heb ik nie gehad
of het gaat niet zo snel!

-
`Jeroen Lubking schreef:enne die pm heb ik nie gehad
dan kom ik over een tijdje ook wel een keer voor een lege pijp + eindstukje als dat kan.
-
- Contacteer:
Ik zal wel eens wat foto`s online zetten van mogelijke sierstukken.Met de prijzen erbij.
En niet alllemaal tegelijk komen voor zo een pijp!!
Kijk eerst maar even of t wat is!
-
kej, maar het duurt nog wel een half jaartje voordat ik zon pijp wil.Jeroen Lubking schreef:Ik zal wel eens wat foto`s online zetten van mogelijke sierstukken.Met de prijzen erbij.
jahaa dat klopt, 36e keer dat ik dat bevestigBen schreef:Klopt het dat als jeje midden demper behoud en alleen op het eindstuk een devil groep n knalt dat hij als een subaru impreza gaat klinken? Of lijkt het erop? Dit vind ik wijs namelijk.
Ik heb de maten niet voor je chrisv

Niet hetzelfde geluid. Ik stond pas in Bodegraven naast Stephan en daar was iedereen ook benieuwd wat nou het verschil was. Dus 2 gtt's met 6000 tpmjeroen.k schreef: Mooi eindstukje erop en klaar. Zelfde geluid (neem ik aan)

De mijne was wel harder terwijl ze allebei open zijn.
5 GT Turbo '88 GT5
ja ben.Ben schreef:Da's toch moeilijk na te bootsen omdat een impreza een boxer motor heeft?
Heb zin om lekker te zeuren
dag ben.
probeer het anders zelf.
ik hou niet van zeuren.
en de groeten van be... ehh ray.