Renault spoilers?

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Peter @ Malta
Contacteer:

Heeft iemand hier zijn spoilers van de Renault-garage? Ik heb vandaag namelijk een stel mistlampen en ruitenwissers gekocht en ik zag ze in een catalogus staan.

Omdat er hier zo weinig Scénics rondrijden, acht ik de kans zeer klein dat iemand zo die spoilers verkoopt. Dus ik zou ze moeten laten bestellen of zelf laten opsturen vanuit het buitenland, krijg ik dat gedonder met invoerrechten en BTW (want ik zit hier buiten de EU), etcetera.

Bovendien kostten de mistlampen me slechts 22 Maltese liri, oftewel iets meer dan 50 euro. In Nederland kosten ze volgens mij eerder 80 euro, dus voor het prijsverschil zou ik het niet hoeven te laten.

Heeft iemand hier ervaring mee?

- Peter
Peter @ Malta
Contacteer:

Heeft helemaal niemand ooit van Renault spoilers gehoord of zo?

- Peter
Abel
Über-Spammer

Gewoon bij de dealert vragen naar spoilers...
Goof

Abel schreef:Gewoon bij de dealert vragen naar spoilers...
Lezen, Abel ;)
Peter @ Malta schreef:Omdat er hier zo weinig Scénics rondrijden, acht ik de kans zeer klein dat iemand zo die spoilers verkoopt. Dus ik zou ze moeten laten bestellen of zelf laten opsturen vanuit het buitenland, krijg ik dat gedonder met invoerrechten en BTW (want ik zit hier buiten de EU), etcetera.
Peter @ Malta
Contacteer:

Even voor de duidelijkheid: de spoilers zijn dus waarschijnlijk officiële Renault-accessoires. In ieder geval verkoopt de Renault-dealer/importeur ze en ze stonden in dezelfde catalogus als waar je de Scénic-koelkasten, -hondenhekken en -fietsenrekken in vindt.

Je zou er ook de Renault-kinderzitjes in kunnen vinden, ware het niet dat ze die nou uitgerekend niet leveren terwijl ik die over een maand of vier hard nodig heb.

Ik ben niet van plan om een stuk Airbus-vleugel op mijn auto te zetten - ik vind die supergrote spoilers aartslelijk - maar eventueel, in de toekomst, een aardig, klein spoilertje. Als ik die gewoon hier kan bestellen, zou dat fijn zijn.

Dus mijn nu ietwat beter geformuleerde vraag: heeft er iemand een officiële Renault-spoiler op zijn auto?

- Peter
jeroen.k

Eeeuh ja, zo'n beetje iedereen met een GTT, maar die zijn er dan wel standaard mee geleverd! ;)

Als jij een leuk spoilertje in dat blad gezien hebt gewoon ff vragen bij de dealert wat het kost om hem te laten spuiten en monteren. Weet je genoeg.

Aangezien er in Malta al sowieso niet veel tuningsspul te krijgen is zla er voor de scenic helemaal niet veel te krijgen zijn, aangezien het nu niet bepaald de meest populaire tuningsauto is! ;)
Nick (germanstyle)

Ik heb nog wel het mailadres van die jongen van die mega extreme Scenic die ook in Gronau stond.

Als je die wilt hebben, dan stuur me maar een PM.
Plaats reactie