Hulp locatie Spring plek
-
- Contacteer:
Ik ben op zoek naar een spring locatie op een asphalt weg.
Bedoeling is een fotoshoot waarmee de 5 dus met alle vier de wielen los hangt van de weg.
Dus het moet een natuurlijk soort schansje in de weg zijn.
Ik ken een paar locaties. Maar het belangrijkste is dat er een locatie komt die ook overdag te gebruiken is. (degene die ik ken alleen maar s'nachts).
Reden hiervoor is fotografisch.
Locatie mag in heel Nederland zijn.
Bedoeling is een fotoshoot waarmee de 5 dus met alle vier de wielen los hangt van de weg.
Ik ken een paar locaties. Maar het belangrijkste is dat er een locatie komt die ook overdag te gebruiken is. (degene die ik ken alleen maar s'nachts).
Drive it like you stole it
-
haha jij bent gekRickGT TURBO schreef:Ik ben op zoek naar een spring locatie op een asphalt weg.

maar wel leuk zon foto met 4 wielen los van de grond
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Contacteer:
Heb je die 's nachts-springschans al eens geprobeerd om te zien wat er met je auto gebeurt? Ben je niet bang dat je hem de vernieling in helpt?
Volgens mij zie je de mooie sprongen vooral met rally, over zo'n klein heuveltje waarbij je de grond onder de auto niet ziet. Maar probeer dat maar eens te vinden met een laag asfalt erover.
- Peter
Volgens mij zie je de mooie sprongen vooral met rally, over zo'n klein heuveltje waarbij je de grond onder de auto niet ziet. Maar probeer dat maar eens te vinden met een laag asfalt erover.
- Peter
Bij ons net buiten het dorp achter het station kan je als je wil met vier wielen los komen.
Hier kwam ik per ongeluk lang geleden achter met mijn 205 GTI, alleen de landing is niet echt lekker te noemen, ook voor de auto niet.
Hier kwam ik per ongeluk lang geleden achter met mijn 205 GTI, alleen de landing is niet echt lekker te noemen, ook voor de auto niet.
-
- Contacteer:
Ik post morgen wel even een foto van wat ik bedoel.
Helemaal los is gaaf!
En daar heb je goede schokkers voor......
Eerst worden nieuwe schokkers gemonteerd...
Auto blijft vast wel heel. Anders heb ik hem gewoon niet goed genoeg geprepareerd. En is het terug naar de garage om verder te sleutelen.
Helemaal los is gaaf!
En daar heb je goede schokkers voor......

Eerst worden nieuwe schokkers gemonteerd...
Auto blijft vast wel heel. Anders heb ik hem gewoon niet goed genoeg geprepareerd. En is het terug naar de garage om verder te sleutelen.

-
- Contacteer:
Is het wel met een lang uitrij stuk?Mickael schreef:Bij ons net buiten het dorp achter het station kan je als je wil met vier wielen los komen.
Want los komen zal denk ik ergens tegen de 90 km/h worden...
Dus wil dan beslist wat stuiter ruimte hebben mocht het nodig zijn.
Bij mijn ouderlijk huis in de buurt ligt een b weggetje waar je geheid los komt met 4 wielen! Het is echt een boeren weg maar wel geasfalteerd!
Het is 10 minuten van rotterdam in het plaatsje oudekerk a/d ijssel gewoon de N210 op rijden en dan afslag Oudekerk, alleen dan gelijk na de afslag niet de weg blijven volgen maar rechts een klein weggetje in. is ook overdag te doen alleen let wel goed op want er ligt aan beide kanten een slootje!
PS als je het op een zondag doet dan kom ik zeker kijken
Het is 10 minuten van rotterdam in het plaatsje oudekerk a/d ijssel gewoon de N210 op rijden en dan afslag Oudekerk, alleen dan gelijk na de afslag niet de weg blijven volgen maar rechts een klein weggetje in. is ook overdag te doen alleen let wel goed op want er ligt aan beide kanten een slootje!
PS als je het op een zondag doet dan kom ik zeker kijken

RickGT TURBO schreef:Is het wel met een lang uitrij stuk?Mickael schreef:Bij ons net buiten het dorp achter het station kan je als je wil met vier wielen los komen.
Ruimte zat het is een recht stuk van ik denk 1 km waar de spring plek ongeveer in het midden zit.
Het is een sinds kort dood lopende weg en er rijd daar heel heel weinig verkeer.
heb toen der tijd het stuk gebruikt om te klokken wat ie van 0-100 deed.
-
- Contacteer:
Mikael,Mickael schreef:RickGT TURBO schreef:Is het wel met een lang uitrij stuk?Mickael schreef:Bij ons net buiten het dorp achter het station kan je als je wil met vier wielen los komen.
Ruimte zat het is een recht stuk van ik denk 1 km waar de spring plek ongeveer in het midden zit.
Het is een sinds kort dood lopende weg en er rijd daar heel heel weinig verkeer.
heb toen der tijd het stuk gebruikt om te klokken wat ie van 0-100 deed.
mischien wat voor jouw om ook mee te doen dan...
Ik bel/mail je tegen die tijd wel even...
(over 3 maanden staat het geplent)
In Bodegraven over het spoor heen
Dat deed een Sierra Cosworth ook een tijd terug.
Met als gevolg een gebroken carterpan
Maar wat is de lol ervan Rick? Volgens mij sloop je het alleen maar met dat soort rare acties.

Met als gevolg een gebroken carterpan

Maar wat is de lol ervan Rick? Volgens mij sloop je het alleen maar met dat soort rare acties.
5 GT Turbo '88 GT5
-
Haha, Mickael, deze lokatie ken ik ook. Is inderdaad een prachtlokatie om zulke foto's en video's te maken. Laat mij ook even weten wanneer dit is, zorg ik dat ik er ook bij ben.
-
- Contacteer:
geinig voor crash video
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Keb toen een fly-by gemaakt (zie mijn avatar). Ik wilde daar ook een spring avatar maken, maar lukte niet. Dit was al erg, want ik kom net een bocht uit, en de 1e poging ging ik 90 graden dwars. Maar hier gaat het goed. Snelheid op 't filmpje is ongeveer 120 

Kun je niet gewoon je auto op 4 punten op krikken. Er zelf in gaan zitten en doen alsof je een jump maakt...vervolgens de krikken/bokken/brug wegshoppen, rally achtige achtergrond er op shoppen en klaar is Rickie? Wel beter voor je auto! 
Maar dat is niet helemaal de bedoeling zeker!

-
- Contacteer:
Is toch super zo een foto uitvergroot aan de muur te hebben.Roy (Signaalkabel) schreef:In Bodegraven over het spoor heen![]()
Met als gevolg een gebroken carterpan![]()
Heb je de laatste Max power gezien? Staat zo een soort gelijke foto in. Met een honda ofzo...
-
- Contacteer:
Express er voor aangepast...Marius schreef: ps: nu begrijp ik je iccoon
-
- Contacteer:
Is toch veel minder leuk....jeroen.k schreef:Kun je niet gewoon je auto op 4 punten op krikken. Er zelf in gaan zitten en doen alsof je een jump maakt...vervolgens de krikken/bokken/brug wegshoppen, rally achtige achtergrond er op shoppen en klaar is Rickie? Wel beter voor je auto!
Ach de auto wordt hier nu voor klaar gemaakt. Dus moet het toch dit soort dingetjes aankunnen.
-
- Contacteer:
Ah, gaat hij een "Turbo Boost" knopje krijgen?RickGT TURBO schreef:Ach de auto wordt hier nu voor klaar gemaakt. Dus moet het toch dit soort dingetjes aankunnen.

- Peter
-
- Contacteer:

Het valt echt wel mee hoor, net zoiets als je lekekr aan't vegen bent en je ziet een drempel over 't hoofd. Al lijkt me dat erger. Je auto is de hele dag in trilling en tordeerd de godganse dag. Daar issie op gebouwd. 1 klap, en zeker op 4 wielen van een halve meter, kan ie echt wel hebben.. Moet ie wel niet te dicht op de grond liggen natuurlijk.
-
En maar hopen dat de bult precies goed is, en dat je niet voorover duikt en met je bumper of wat daar dan ook zit 20 meter over de straat schuift (of erger, voorover klapt)
WRC niet gevolgd? Dat gebeurt regelmatig, dus kijk maar uit.
WRC niet gevolgd? Dat gebeurt regelmatig, dus kijk maar uit.
Mmmja da's waar, maar dan achter de bandjes wat leger en de veertjes wat slapper, of een zak cement erin leggen 

is maar 1 goeie springplek: de posbank
sommige vast wel van gehoord.natuurgebied op de veluwe(in de buurt van arnhem)kwamen daar al met een gangetje van 50 met 4 wielen van de grond hehehe,dit was wel in een honda civic coupe en met 4 man erin
tom

sommige vast wel van gehoord.natuurgebied op de veluwe(in de buurt van arnhem)kwamen daar al met een gangetje van 50 met 4 wielen van de grond hehehe,dit was wel in een honda civic coupe en met 4 man erin

tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-
- Moderator
- Car: Megane
ik hoop voor hem dat ie em heel houd