Weet iemand of de voorschijven incl klauwen van een R19 16v passen op een R5GTT.???
graag hoor ik hier wat over.
Remmen R19 16v passend voor R5GTT?????
-
als ik dat geweten had dan had deze topic er niet gestaan.
-
- Contacteer:
De remmerij van een 19 16v past alleen op een gtt met velgen van 15 inch of groter!!!
De schijven zijn namelijk 3 cm groter in diameter.
De schijven zijn namelijk 3 cm groter in diameter.
-
OK, perfect.
bedankt voor de info, ik weet voldoende.
bedankt voor de info, ik weet voldoende.

-
- Contacteer:
hee clio16vt wat heb jij in godsnaam als icoontje?
een uno turbo? :-*
een uno turbo? :-*

Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
Dat heb je goed gezien, de R5GTT is niet alleen mijn hobby.
Mijn vriendin rijdt in een Fiat Uno Turbo die op dit moment tussen de verbouwing van ons huis door geheel opnieuw word opgebouwd gespoten getuned etc.
vandaar het icoontje.
Alleen aangezien het formaat kan je het niet goed zien. maar het is een prachtwagentje en erg snel met zijn 1.6 turboblok. meen 190 pk.
Mijn vriendin rijdt in een Fiat Uno Turbo die op dit moment tussen de verbouwing van ons huis door geheel opnieuw word opgebouwd gespoten getuned etc.
vandaar het icoontje.
Alleen aangezien het formaat kan je het niet goed zien. maar het is een prachtwagentje en erg snel met zijn 1.6 turboblok. meen 190 pk.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Mogen we als nog een keer komen kijken bij je?? Woon in de buurt dus zeg maar wanneer.
Gr Frits
Gr Frits
Project: GTT Blue Sport
me too. frits woont in rheden en ik in dieren dus ff een keer langskomen is geen probleem(voor ons danFrits schreef:Mogen we als nog een keer komen kijken bij je?? Woon in de buurt dus zeg maar wanneer.
Gr Frits

lijkt me leuk om die auto's te zien.
groeten tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-
Komt wel goed, maar dan wel als de Uno klaar is zoals hij er nu bij staat wil je niet weten en vooral niet zien.
tegen die tijd is de R5 ook meer naar smaak, koplampen, velgen, uitlaat, luchtfilter etc.
Ben zoiezo van plan een keer mee te gaan naar Beuningen voor een meeting maar als ik meer tijd heb aangezien de verbouwing voor gaat.
tegen die tijd is de R5 ook meer naar smaak, koplampen, velgen, uitlaat, luchtfilter etc.

Ben zoiezo van plan een keer mee te gaan naar Beuningen voor een meeting maar als ik meer tijd heb aangezien de verbouwing voor gaat.