bedankt Bas !!!
Ik denk maak toch effe een topic aan om bas te bedanken voor het opzetten van deze site
Bij deze: bas bedankt voor alle tijd en moeite die je in de site heb gestoken
Bij deze: bas bedankt voor alle tijd en moeite die je in de site heb gestoken
Laatst gewijzigd door ~thijs~ op vr 6 dec 2002 15:36, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je was me net voor 

bas bedanktGeachte bezoekers van Renault-Tuning.com,
Vanaf heden is dit domein, tezamen met alle site-content, eigendom van de Renault Tuning Club.
Binnen nu en afzienbare tijd zal deze site een volledige metamorfose ondergaan zodat hij nog beter en toegankelijker wordt voor jullie. Deze werkzaamheden zullen uitgevoerd worden door de webmasters van de RTC.
Wegens prive redenen ben ik gestopt met het onderhoud van deze site, ik heb jaren met plezier gewerkt aan deze site maar ik kan het siteonderhoud niet langer inpassen in mijn leven zoals dat er nu uitziet.
De plannen van de Renault Tuning Club zijn nog niet geheel uitgewerkt, maar deze site blijft toegankelijk voor niet-leden van de Renault Tuning Club. Voor vragen m.b.t. de site kun je e-mailen naar Tino of Tijn, ik zal geen mail meer beantwoorden m.b.t. problemen/vragen over de site.
Met vriendelijke groet,
Bas
webmaster Renault tuning.com
Bas, bij deze bedankt voor de vele leuke uren die ik op deze site heb mogen doorbrengen!!! 

Super werk geleverd kerel, sinds dat ik hier actief ben is het altijd een wereldsite geweest!
Bas,
Ik wil je bedanken voor alles wat je voor ons hebt gedaan. Dank zij jou site ben ik heel wat vrienden kennissen rijker.
Het heeft altijd goed gewerkt, nu maar kijken of jou opvolgers het ook waar kunnen maken.
Bedankt!!!!
Ik wil je bedanken voor alles wat je voor ons hebt gedaan. Dank zij jou site ben ik heel wat vrienden kennissen rijker.
Het heeft altijd goed gewerkt, nu maar kijken of jou opvolgers het ook waar kunnen maken.
Bedankt!!!!
-
Nogmaals THANX!
-
- Über-Spammer
Bas het gaat je goed en heel veel plezier, suc6 en al het beste watje toegewenst kan worden.
Basje bedankt
Basje bedankt

-
NEEEEEEEEEEEEEEEE! Bas rules.. ikke wil niet dat je weggaatttttttttt!!! Die andere meneeren zijn gemeen tegen mijjjjjjj!!
WHEEEEEEE!
Nee Bas, zonder gekheid... Altijd leuk gedaan.. Hiep hiep hoera.

WHEEEEEEE!
Nee Bas, zonder gekheid... Altijd leuk gedaan.. Hiep hiep hoera.
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Alla bas ondanks wat tegenslagen en onenigheden, kom ik hier nog heel graag. Succes met andere plannen die je wellicht hebt nu, en we zien je nog. Thanx!
Bas,
bedankt voor het opzetten van de site. Iets waarmee je velen de mogelijkheid hebt geboden om hun hobby te delen en contacten op te doen!
Je bent een kanjer!!
Tino en Tijn,
Welkom als webmasters op .com! Het zal een hele kluif voor jullie worden om de site's te maken zoals jullie in gedachten hebben. Veel succes en ik vertrouw erop dat jullie het succes van Bas kunnen voortzetten! RTC is oké, olé olé
Groetjes Janine
bedankt voor het opzetten van de site. Iets waarmee je velen de mogelijkheid hebt geboden om hun hobby te delen en contacten op te doen!
Je bent een kanjer!!
Tino en Tijn,
Welkom als webmasters op .com! Het zal een hele kluif voor jullie worden om de site's te maken zoals jullie in gedachten hebben. Veel succes en ik vertrouw erop dat jullie het succes van Bas kunnen voortzetten! RTC is oké, olé olé

Groetjes Janine
Laatst gewijzigd door Janine op vr 6 dec 2002 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beetje vreemd is best lekker
Bas,
Ik had het zelf niet beter gekund ...

Mooi, kan je nu al je vrije tijd gebruiken voor mijn site
Bruno
PS : twas een grapje
Ik had het zelf niet beter gekund ...

Mooi, kan je nu al je vrije tijd gebruiken voor mijn site

Bruno
PS : twas een grapje

-
bas bedankt he
waarom geen feestje?
veel problemen heb ik hier opgelost zien worden super relaxed

veel problemen heb ik hier opgelost zien worden super relaxed
if it isn't possible it is not impossible
Ik sluit me aan bij de vorige sprekers.
Bas bedankt
Bas bedankt
Bassie Bedankt, Bassie Bedankt, Bassie, Bassie, Bassie Bedankt (namens de Belastingdienst
)

Bas,
Jammer dat je ermee stopt, privé omstandigheden gaan altijd voor.
Ik kan me de vorige versies van de site nog goed voor de geest halen, ook leuk is dat alle die-hards van destijds hier nog steeds zijn.
Hierbij wens ik Bas veel succes en wens ik de RTC crew veel succes met het in standhouden van dit medium.
Jammer dat je ermee stopt, privé omstandigheden gaan altijd voor.
Ik kan me de vorige versies van de site nog goed voor de geest halen, ook leuk is dat alle die-hards van destijds hier nog steeds zijn.

Hierbij wens ik Bas veel succes en wens ik de RTC crew veel succes met het in standhouden van dit medium.
-
- Moderator
- Car: Megane
BEDANKT BAS
-
Thanx Bassie
-
- Contacteer:
bas bedankt en perfect geregeld van je en als je iets nodig hebt of als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag.
veel succes met je nieuwe baan en het gezin
groeten Maarten
veel succes met je nieuwe baan en het gezin
groeten Maarten
- Geert Claes
Bas bedankt !!

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Woei, thanks!
Ik kan ook niet even weg of er wordt weer raak gepost
Ik kan maar 1 ding zeggen: graag gedaan. Ik wens de nieuwe eigenaren veel wijsheid toe bij het uitbouwen en onderhouden van deze site
Ik kan ook niet even weg of er wordt weer raak gepost

Ik kan maar 1 ding zeggen: graag gedaan. Ik wens de nieuwe eigenaren veel wijsheid toe bij het uitbouwen en onderhouden van deze site

-

-
Bas bedankt!!!!!! (je had me al iets verteld, maar keb me stil gehouden
)
Toen ik in mijn renault tijd nog zat was dit het forum om in contact te komen met de rest van de Renaultminded-nederland.
Zelfs nu ik geen Renault heb kom ik hier vaak.
Ik heb trouwens ook mijn moderatorschap voor het picture tuning forum opgezegd(daarom wist ik dit al van Bas) door de volgende redenen:
- Keb geen renault meer, dus kom hier ook steeds minder
- Chronisch tijdsgebrek
Dit alles kwam de kwaliteit niet ten goede van het forum.
Mensen die het van me willen overnemen mailen/pm naar Tino of Tijn. De 1e voorkeur gaat uit naar mensen die ook meedoen aan het competitie. Graag hier niet posten, dit topic is voor Bas bedoeld!!!!!!
Toen ik in mijn renault tijd nog zat was dit het forum om in contact te komen met de rest van de Renaultminded-nederland.
Zelfs nu ik geen Renault heb kom ik hier vaak.
Ik heb trouwens ook mijn moderatorschap voor het picture tuning forum opgezegd(daarom wist ik dit al van Bas) door de volgende redenen:
- Keb geen renault meer, dus kom hier ook steeds minder
- Chronisch tijdsgebrek
Dit alles kwam de kwaliteit niet ten goede van het forum.
Mensen die het van me willen overnemen mailen/pm naar Tino of Tijn. De 1e voorkeur gaat uit naar mensen die ook meedoen aan het competitie. Graag hier niet posten, dit topic is voor Bas bedoeld!!!!!!
Groteklassebas!
Thanks kerel,het gaat je verder goed in je loopbaan.
dont be a stranger anymore,see you.
groeten

dont be a stranger anymore,see you.
groeten
Laatst gewijzigd door gille op za 7 dec 2002 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Alle lof, je site heeft veel mensen bij elkaar gebracht, thanx.
-
- Contacteer:
bas je bent een goeie peer
bedankt voor al je moeite
ik hoop dat je nu wat tijd hebt om een beetje actief te worden op het forum
bedankt voor al je moeite
ik hoop dat je nu wat tijd hebt om een beetje actief te worden op het forum
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break