Wie kan mij een indicatie geven van wat het spuiten van een voorbumper, achterbumper en sideskirts kost ?
Gaarne zsm
Spuitwerk bumpers, sideskirts => kosten indicatie ?? (spo
bij ons (clio2) kostte het spuiten van:
- voorbumper
- achterbumper
- handgrepen
- deurlijsten
ongeveer 650 gulden...
moesten ze wel de hele auto uit elkaar trekken hoor, voor die deurlijsten en voor de handgrepen...
- voorbumper
- achterbumper
- handgrepen
- deurlijsten
ongeveer 650 gulden...
moesten ze wel de hele auto uit elkaar trekken hoor, voor die deurlijsten en voor de handgrepen...
Bij een beun? Of schade-herstel bedrijf?edwinvr schreef:bij ons (clio2) kostte het spuiten van:
- voorbumper
- achterbumper
- handgrepen
- deurlijsten
ongeveer 650 gulden...
bij een schade-herstel bedrijf... moet wel toegeven dat ik een aardige korting kreeg en dat het niet op de bon was... sorry heren van de belastingdienstjeroen.k schreef:Bij een beun? Of schade-herstel bedrijf?edwinvr schreef:bij ons (clio2) kostte het spuiten van:
- voorbumper
- achterbumper
- handgrepen
- deurlijsten
ongeveer 650 gulden...

ja, denk dat je wel aan zo'n bedrag komt... veel duurder zal het niet wezen denk ik...Jasper clio 16v schreef:korting krijg ik denk ik ook wel
laat me schade daar ook herstellen, er valt wel wat te regelen
ik ga uit van zo'n 500 euro, zit ik denk ik wel goed ?
daar moet je het wel mee redden ja 

Immer wieder die verdammte Holländer
Je auto moet wel spuitklaar worden afgeleverd...
Dus zelf schuren, en kaal maken....
ook dat kan in de wasstraatScooter schreef:Je auto moet wel spuitklaar worden afgeleverd...

mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-
- Contacteer:
compleet andere kleur + klaar maken (dus gewoon neerzetten in huidige staat en in nieuwe staat ophalen) kost rond de 1600 euro voor een standaard kleur (daar reken ik dus ook metallic onder) toevallig een prijsopgave liggen hier van excalibur cars in belgiemartin rs schreef:moest ik ook en toch 3400 euro voor het spuiten moet maar eens verder informerenScooter schreef:Je auto moet wel spuitklaar worden afgeleverd...

-
- Contacteer:
autoshade bedrijf jan masman in Dalfs, daar werkt jan.......das de jongen van deze auto:martin rs schreef:belgie das een eindje weg iemand een adresje in et noorden?
[img]http://www.meganecoupe.nl/club/rtcmeern2002/megane5.jpg[/img]
geen idee wat een complete spuitbeurt daar kost maar weet wel dat het topkwaliteit is tegen een redelijke prijs (mijn achterbumper en voorlip zijn daar gespoten)
http://www.meganecoupe.nl/tundes/projec ... chel2.html
Ik ken er nogMichel Meganefreak schreef: toevallig een prijsopgave liggen hier van excalibur cars in belgie

-
Als je een lekker geil wijf op de motorkap legt dan spuit ik je bumpers wel wit. Om ook de skirts er bij te nemen gaat moeilijk worden maar dat kan een tijdje later wel weer

Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
My only limit, is the limit of my car!
-
Eventueel wil ik je er ook wel mee helpen als het niet in 1 keer luktSuper 5 Devil schreef:Als je een lekker geil wijf op de motorkap legt dan spuit ik je bumpers wel wit. Om ook de skirts er bij te nemen gaat moeilijk worden maar dat kan een tijdje later wel weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Viezerikken 

Cleaned Style