ff een detailvraag over de nwe megane.
weet iemande toevallig of het oudere gele franse licht (H4 als ik het goed heb),
ook in de nieuwe megane past?
Ik realiseer me dat de lichopbrengst waarschijnlijk minder zal zijn, maar wil gewoon weten of het past...
Nieuwe Megane auto van het jaar 2002
H4 is de maat van de lamp, heeft niets met kleur te maken
(gasngbare maten H1, H4, en H7)
Het gaat mij er niet om of de kleur iets met de maat te maken heeft. Maar of dit ouder type lamp aan de huidig gehanteerde aansluiting in de megane past!Ploegah schreef:H4 is de maat van de lamp, heeft niets met kleur te maken
dat heeft dan toch ALLES met de maat van de nieuwe en de oude lamp te maken of ben ik nou gek?!Robby schreef:Het gaat mij er niet om of de kleur iets met de maat te maken heeft.Ploegah schreef:H4 is de maat van de lamp, heeft niets met kleur te maken
Maar of dit ouder type lamp aan de huidig gehanteerde aansluiting in de megane past
Ja klopt!edwinvr schreef:dat heeft dan toch ALLES met de maat van de nieuwe en de oude lamp te maken of ben ik nou gek?!Robby schreef:Het gaat mij er niet om of de kleur iets met de maat te maken heeft.Ploegah schreef:H4 is de maat van de lamp, heeft niets met kleur te maken
Maar of dit ouder type lamp aan de huidig gehanteerde aansluiting in de megane past

uhm nee
Ik dacht dat jij met H4 een kleur bedoelde maar dat is dus een maat. (wat jij ook al wist)
Overigens zijn gele lampjes verkrijgbaar voor ieder type (iig de gangbare), maar het zou mooi zijn als jou gele kapjes zouden passen.
Ik dacht dat jij met H4 een kleur bedoelde maar dat is dus een maat. (wat jij ook al wist)
Overigens zijn gele lampjes verkrijgbaar voor ieder type (iig de gangbare), maar het zou mooi zijn als jou gele kapjes zouden passen.
De nieuwe Megane heeft H7-lampen of Xenon, H4 zal dus niet gaan passen. Voor zover ik weet, is er geen geelkleurige uitvoering van de H7-lamp. Je zal dus die condoompjes over moeten zetten, maar of dat dat mooi staat....Robby schreef:Ja klopt!edwinvr schreef:dat heeft dan toch ALLES met de maat van de nieuwe en de oude lamp te maken of ben ik nou gek?!Robby schreef:Het gaat mij er niet om of de kleur iets met de maat te maken heeft.Ploegah schreef:H4 is de maat van de lamp, heeft niets met kleur te maken
Maar of dit ouder type lamp aan de huidig gehanteerde aansluiting in de megane pastvolgens mij bedoelt ploegah ook hetzelfde als ik. Wil dus weten of er een h4 lamp in past (ik heb dus van die h4 lampen met gele kapjes erover in mn 25, en in mn megane coupe, wil ze ook in de nwe megane, vandaar....)
Ok, thanx Maus! Dat antwoord zocht ik...Maus schreef:De nieuwe Megane heeft H7-lampen of Xenon, H4 zal dus niet gaan passen. Voor zover ik weet, is er geen geelkleurige uitvoering van de H7-lamp. Je zal dus die condoompjes over moeten zetten, maar of dat dat mooi staat....Robby schreef:Ja klopt!edwinvr schreef:dat heeft dan toch ALLES met de maat van de nieuwe en de oude lamp te maken of ben ik nou gek?!Robby schreef:Het gaat mij er niet om of de kleur iets met de maat te maken heeft.Ploegah schreef:H4 is de maat van de lamp, heeft niets met kleur te maken
Maar of dit ouder type lamp aan de huidig gehanteerde aansluiting in de megane pastvolgens mij bedoelt ploegah ook hetzelfde als ik. Wil dus weten of er een h4 lamp in past (ik heb dus van die h4 lampen met gele kapjes erover in mn 25, en in mn megane coupe, wil ze ook in de nwe megane, vandaar....)