Zeer voordelige autoverzekering ?!
Kent iemand Ineas (http://www.ineas.nl) ?
Schijnt erg voordelig te zijn, wel tot 50% (eigen berekening)[/url]
Schijnt erg voordelig te zijn, wel tot 50% (eigen berekening)[/url]
Nouw ik kom zelfs duurder uit dan mijn anwb verzekering.Maar dat komt meschien om dat ik nog onder de 24 ben
, Dat vindt ik zo gelul ik betaal bij na 50% maar dan iemand boven de 24 jaar maar ja ik ben niet de enige.

ja ze zijn wel goedkoper maar het nadeel is dat je alles via het internet moet regelen.
en er dus geen contact persoon is waar je je eventuele schades mee kunt afwikkelen en daar betaal ik graag een beetje meer geld voor.
ik ik schade rij hoef ik maar een telefoontje naar het assurantie kantoor te doen waar ik verzekerd ben en ze regelen alles voor mij.
en er dus geen contact persoon is waar je je eventuele schades mee kunt afwikkelen en daar betaal ik graag een beetje meer geld voor.
ik ik schade rij hoef ik maar een telefoontje naar het assurantie kantoor te doen waar ik verzekerd ben en ze regelen alles voor mij.
SEIZE SOUPAPES CABRIO
Je kunt ze wel bellen...jacco 16v schreef:ja ze zijn wel goedkoper maar het nadeel is dat je alles via het internet moet regelen.
Maar het blijkt mij 1200 guldens per jaar te schelen!!!! Vandaar dat het me wel wat lijkt

Echter zit ik er nog wel een paar maanden aanvast...

-
- Contacteer:
FF een hint voor de mensen die hun 5je als 2e auto hebben,als deze 15 jaar of ouder is kan je hem verzekeren als oldtimer!!
Dit kost 89 op JAAR basis en er zit een max km van 7500 aan verbonden(ff de stekker eruit!!
)
Ik heb mijn gttjes al jaren zo verzekerd!
Dit kost 89 op JAAR basis en er zit een max km van 7500 aan verbonden(ff de stekker eruit!!
-
D'r is laatst een onderzoek geweest wat de goedkoopste aanbieder is qua autoverzekeringen. Dit stukje staat bij m'n werk op intranet. Ik zal het morgen ff posten hiero.
Nou ik ben dus duurder uit met die "goedkope" verzekering. Maar ja ik kan dan ook via de "Nederlandse Vereniging van Artsen" heel goedkoop verzekeren.
Maar lijkt me redelijke prijs hoor, je kunt zelf nog een en ander aan dekking kiezen.

Maar lijkt me redelijke prijs hoor, je kunt zelf nog een en ander aan dekking kiezen.
Laatst gewijzigd door jpp_GTX op ma 2 dec 2002 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:

(heb hem via de collectieve verzekering bij mij pa op het werk verzekerd en ik ben 19 en heb nu al 35%

-
- Contacteer:
ik betaal slechts 73 euro per jaar voor een WA, op mijn naam (22j), zonder no claim en zonder tweede wagen.
Het geheim, een oldtimer verzekering via de r4club.
ik kan uiteraard ook geen no-claim opbouwen, maar ik kan zo in ieders geval wel lekker goedkoop schadevrije jaren maken
.
BTW, belasting betaal ik ook maar 32 euro per kwartaal
, dus arm zal ik niet worden van mijn 1/17 lopend autootje dat ik vol gooi met lekker goedkope belgische benzine.... 
Het geheim, een oldtimer verzekering via de r4club.
ik kan uiteraard ook geen no-claim opbouwen, maar ik kan zo in ieders geval wel lekker goedkoop schadevrije jaren maken

BTW, belasting betaal ik ook maar 32 euro per kwartaal

We zijn benieuwd.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:D'r is laatst een onderzoek geweest wat de goedkoopste aanbieder is qua autoverzekeringen. Dit stukje staat bij m'n werk op intranet. Ik zal het morgen ff posten hiero.

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
inderdaad, wel zo makkelijkjacco 16v schreef:ja ze zijn wel goedkoper maar het nadeel is dat je alles via het internet moet regelen.
Ik belaal per jaar 252 euro met 75% no claim voor een W.A casco en mijn auto is getaxeerd op 9875 euro het meeste van de taxatie was voor de motor en bak.
p.s. ik heb voor dat bedrag ook mijn eigen risico afgekocht, is wel makkelijk zo'n gemeente verzekering.
p.s. ik heb voor dat bedrag ook mijn eigen risico afgekocht, is wel makkelijk zo'n gemeente verzekering.

Ik zit nu op 1160 euro per jaar met 0 schadejarenRO 16v schreef:Ik belaal per jaar 252 euro met 75% no claim voor een W.A casco en mijn auto is getaxeerd op 9875 euro het meeste van de taxatie was voor de motor en bak.

Wil omswitschen, en dan 1200 piek (guldens) per jaar minder betalen blijkbaar...
Johan de clio man schreef:inderdaad, wel zo makkelijkjacco 16v schreef:ja ze zijn wel goedkoper maar het nadeel is dat je alles via het internet moet regelen.
VERZEKERAAR BESPAART TIJD MET SMS-BERICHTEN
Een van de meest gehoorde kritiekpunten op verzekeringsmaatschappijen is de lange duur en onduidelijke communicatie met de verzekerde rondom schademeldingen- en afhandeling. Verzekeraar Ineas maakt daar een einde aan met twee gereedschappen die iedereen tegenwoordig in huis heeft: internet en een mobiele telefoon.
Mensen met een woonverzekering of autoverzekering bij internetverzekeraar Ineas, kunnen aangeven of zij per SMS informatie willen over de afhandeling van eventuele schades. Als de klant een schade aanmeldt, wordt een schadedossier opgemaakt, dat via internet (uiteraard beveiligd) toegankelijk is voor de klant. Telkens als er informatie aan dit dossier wordt toegevoegd, krijgt de klant automatisch een SMS-bericht of e-mailbericht met de mededeling dat er nieuwe informatie in het dossier is opgenomen, alsmede het verzoek aan de klant om het dossier te bekijken en eventueel te reageren. Informatie die wordt toegevoegd kan betrekking hebben op een vraag aan de klant, commentaar van een reparateur, informatie over de uitbetaling van verzekerde bedragen, etc.
Met de SMS-functie is een verzekerde volgens Ineas altijd en overal -ook in het buitenland- in staat om direct het verloop van schademeldingen, herstelwerkzaamheden en meer te volgen. Daarmee kan volgens de verzekeraar een einde komen aan de voortdurende kritiek op verzekeringsmaatschappijen die te langzaam zouden werken en onduidelijk communiceren met hun klanten.
http://www.autozine.nl/archief/autozine40.html
Als je iemand in de familie hebt die amtenaar is kan je switchen, anders kan het niet.turboman schreef:Ik zit nu op 1160 euro per jaar met 0 schadejarenRO 16v schreef:Ik belaal per jaar 252 euro met 75% no claim voor een W.A casco en mijn auto is getaxeerd op 9875 euro het meeste van de taxatie was voor de motor en bak.
p.s. ik heb voor dat bedrag ook mijn eigen risico afgekocht, is wel makkelijk zo'n gemeente verzekering.![]()
Wil omswitschen, en dan 1200 piek (guldens) per jaar minder betalen blijkbaar...
Ik ben (semi)ambtenaar, maar kan vorlopig niet switchen door een schadegevalletje tijdje terug!RO 16v schreef:Als je iemand in de familie hebt die amtenaar is kan je switchen, anders kan het niet.turboman schreef:Ik zit nu op 1160 euro per jaar met 0 schadejarenRO 16v schreef:Ik belaal per jaar 252 euro met 75% no claim voor een W.A casco en mijn auto is getaxeerd op 9875 euro het meeste van de taxatie was voor de motor en bak.
p.s. ik heb voor dat bedrag ook mijn eigen risico afgekocht, is wel makkelijk zo'n gemeente verzekering.![]()

Ik ook bijna ambtenaar, ik moet zeker eens gaan informeren welke verzekering het Havenbedrijf heeft. Ik hoop dat ik minder dan de 106 euro per maand ga betalen, die ik nu aan de FBTO afdraag :-* :-*
Dilemma:
het grootste verschil van INEAS met mijn maatschappij is dat mijn maatschappij bij total loss binnen max. 3 jaar, van mijn auto het AANKOOPWAARDE bedrag (idg 15.000 guldens) terugbetaald (AANKOOPWAARDEGARANTIE, dus geen afschrijving binnen 3 jaar!), terwijl INEAS de DAGWAARDE uitbetaald voor het voorval... Dus minder gunstig...
Eigen risio mijn maatschappij is NUL, bij INEAS 135 Euro (een aanrijding kost je dus 135 euro? minimaal?).
Het ALL-Risk bedrag per jaar bij INEAS is 1000 Gulden lager dan bij mijn huidige maatschappij!
Wanneer is echter de kans dat je total-loss rijd? Als iemand anders mijn auto total-loss rijd (met zijn auto bijvoorbeeld), dan krijg ik toch niet alleen de dagwaarde van mijn auto, maar toch veel meer, want het is niet mijn schuld?!!!! Dit is wel zo als ik ZELF mijn auto total-loss rijd, dan krijg ik slechts de dagwaarde (mits aangetoond kan worden dat er geen opzet in het spel is?!).
Wat te doen???
het grootste verschil van INEAS met mijn maatschappij is dat mijn maatschappij bij total loss binnen max. 3 jaar, van mijn auto het AANKOOPWAARDE bedrag (idg 15.000 guldens) terugbetaald (AANKOOPWAARDEGARANTIE, dus geen afschrijving binnen 3 jaar!), terwijl INEAS de DAGWAARDE uitbetaald voor het voorval... Dus minder gunstig...
Eigen risio mijn maatschappij is NUL, bij INEAS 135 Euro (een aanrijding kost je dus 135 euro? minimaal?).
Het ALL-Risk bedrag per jaar bij INEAS is 1000 Gulden lager dan bij mijn huidige maatschappij!
Wanneer is echter de kans dat je total-loss rijd? Als iemand anders mijn auto total-loss rijd (met zijn auto bijvoorbeeld), dan krijg ik toch niet alleen de dagwaarde van mijn auto, maar toch veel meer, want het is niet mijn schuld?!!!! Dit is wel zo als ik ZELF mijn auto total-loss rijd, dan krijg ik slechts de dagwaarde (mits aangetoond kan worden dat er geen opzet in het spel is?!).
Wat te doen???
Als iemand anders jou auto totall rijdt krijg je de dagwaarde, of het nu zijn schuld is of niet!
WA=jij rijdt zelf totall-loss-->jij krijgt niks!
iemand anders rijdt jou totall-loss-->jij krijgt dagwaarde (tenzij er bijvoorbeeld een taxatieraport ligt van de auto die hoger is enzo, dan kun je aanvechten d8 ik )
All risk=totall-loss=dagwaarde.
Je krijgt dus altijd de dagwaarde, tenzij anders verzekerd!
WA=jij rijdt zelf totall-loss-->jij krijgt niks!
iemand anders rijdt jou totall-loss-->jij krijgt dagwaarde (tenzij er bijvoorbeeld een taxatieraport ligt van de auto die hoger is enzo, dan kun je aanvechten d8 ik )
All risk=totall-loss=dagwaarde.
Je krijgt dus altijd de dagwaarde, tenzij anders verzekerd!
Nou ik zat dus bij deze verzekering (eigenlijk nog steeds), maar ze hebben mijn verzekering opgezegd.
Ze zouden te groot worden en mede door de gebeurtenissen van 11 september 2001 kunnen ze geen nieuwe polissen afsluiten of verlengen.
Voor mij was deze verzekering het goedkoopst en het scheelde aanzienlijk met andere maatschappijen.
Ik was als 18-jarige zonder schadevrije jaren E71,- in de maand kwijt voor WA+ voor een Clio 16V uit 91.
Ik ben dus nu op zoek naar een verzekeraar die een goede vervanger is.
Mijn gegevens:
Auto: Renault Clio 16V 1991
Leeftijd: 19
Postcode: 6862
Schadevrije jaren: 1
Verzekeringsvorm: Liefst weer WA+
Heeft iemand een idee?
Ik heb zelf al bij heel wat maatschappijen rondgekeken (vooral de bekendere), maar vaak ben ik voor een WA+ verzekering al E100,- (of meer) kwijt. En dat is me toch echt te veel...

Voor mij was deze verzekering het goedkoopst en het scheelde aanzienlijk met andere maatschappijen.
Ik was als 18-jarige zonder schadevrije jaren E71,- in de maand kwijt voor WA+ voor een Clio 16V uit 91.
Mijn gegevens:
Heeft iemand een idee?
Ik heb zelf al bij heel wat maatschappijen rondgekeken (vooral de bekendere), maar vaak ben ik voor een WA+ verzekering al E100,- (of meer) kwijt. En dat is me toch echt te veel...
Laatst gewijzigd door Yde 16V op di 5 aug 2003 9:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Wauwie Hoe oud ben jij dan eigenlijk ? Misschien een beetje persoonlijke vraag maar goed.RO 16v schreef:Ik belaal per jaar 252 euro met 75% no claim voor een W.A casco en mijn auto is getaxeerd op 9875 euro het meeste van de taxatie was voor de motor en bak.
75% no claim is nogal wat, het maximale namelijk.
En volgens mij moet je daar vaak toch wel een aantal jaren schade vrij voor rijden.
-
Bij mijn verzekering,RVS,kan dit dus niet!Jeroen Lubking schreef:FF een hint voor de mensen die hun 5je als 2e auto hebben,als deze 15 jaar of ouder is kan je hem verzekeren als oldtimer!!
Dit kost €89 op JAAR basis en er zit een max km van 7500 aan verbonden(ff de stekker eruit!!)
En die KM's zijn het probleem niet,wij rijden met de Gt hooguit 6000 km per jaar.
Dus bij welke verzekering heb jij de gt-tjes verzekerd?
greetz Marco.
Niemand?Yde 16V schreef:Nou ik zat dus bij deze verzekering (eigenlijk nog steeds), maar ze hebben mijn verzekering opgezegd.Ze zouden te groot worden en mede door de gebeurtenissen van 11 september 2001 kunnen ze geen nieuwe polissen afsluiten of verlengen.
Mijn gegevens:
Heeft iemand een idee?
-
- Contacteer:
omdat je nog maar 19 bent, moet je veel betalen.
het beste wat je kan doen = de goudengids pakken en diverse tussenpersonen van verschillende verzekeraars zoeken en daar een prijs vragen.
die mensen kunnen je een hogere korting geven dan als je bij de verzekeraar zelf de polis afsluit.
ik had toen iemand gevonden, die je korting gaf tot wel 40 %
het beste wat je kan doen = de goudengids pakken en diverse tussenpersonen van verschillende verzekeraars zoeken en daar een prijs vragen.
die mensen kunnen je een hogere korting geven dan als je bij de verzekeraar zelf de polis afsluit.
ik had toen iemand gevonden, die je korting gaf tot wel 40 %
Alleen voor mensen uit Zeeland en Brabant!!
ZLM verzekeringen te Goes
super goedkoop!!
Waarom nou zo goedkoop? Omdat er nou eenmaal minder ongelukken gebeuren in die 2 provincies, simpel toch?
Hahaha, en de andere maar vet betalen
http://www.zlm.nl en de auto op je eigen naam ja
ZLM verzekeringen te Goes

Waarom nou zo goedkoop? Omdat er nou eenmaal minder ongelukken gebeuren in die 2 provincies, simpel toch?

Op zich is het niet zo heel goedkoop bij ZLM. Ik heb er ook mijn verzekering lopen.
Leeftijd: 23
Auto: Clio Williams, 1993
Schadevrije jaren: 1 (nog nog wel...
)
Premie: ca. 56 euro p/m
Het kan goedkoper, geloof ik.
ZLM heeft trouwens alleen WA en All-Risk autoverzekeringen.
Leeftijd: 23
Auto: Clio Williams, 1993
Schadevrije jaren: 1 (nog nog wel...

Premie: ca. 56 euro p/m
Het kan goedkoper, geloof ik.
ZLM heeft trouwens alleen WA en All-Risk autoverzekeringen.
Ja, lach jij maar... ZLM gaat voor mij helaas niet op, ik woon in gelderland.
Ik heb ondertussen nog een hele zooi mensen gebeldt, maar ik ben steeds duurder uit. Is die Ineas dan de enige maatschappij die zo goedkoop is, zal toch wel niet...
Ik heb ondertussen nog een hele zooi mensen gebeldt, maar ik ben steeds duurder uit. Is die Ineas dan de enige maatschappij die zo goedkoop is, zal toch wel niet...
-
- Contacteer:
ik zit via een tussenpersoon bij stad rotterdam verzekeringen en heb 1 schadevrij jaar en betaal voor wa op mijn eigen naam 360 euro per jaar
Goedkope verzekeringen betekenen wel vaak dat je bij een aanrijding zelf alles kan regelen.
En die rechtsbijstand......mwah zou ik niet teveel op rekenen. Mijn pa zit bij interpolis van de rabobank, maar moest met een gevalletje schade, waarbij een vrachtwagen met zand door de binnenbocht kwam tegen de zijne aan, wel bijna een jaar zelf aan de bak met brieven schrijven etc voor ie de schade vergoed kreeg...fijne hulp die rechtsbijstand

En die rechtsbijstand......mwah zou ik niet teveel op rekenen. Mijn pa zit bij interpolis van de rabobank, maar moest met een gevalletje schade, waarbij een vrachtwagen met zand door de binnenbocht kwam tegen de zijne aan, wel bijna een jaar zelf aan de bak met brieven schrijven etc voor ie de schade vergoed kreeg...fijne hulp die rechtsbijstand

-
ZLM is inderdaad heel goedkoop en je wordt er niet verkeerd behandeld voor zover ik weet.WieBenJij schreef:Alleen voor mensen uit Zeeland en Brabant!!
ZLM verzekeringen te Goessuper goedkoop!!
Ikzelf kon via het werk fikse korting krijgen bij interpolis. Maja is inderdaad niet de fijnste heb ik me door de vader van m'n vriendin laten vertellen (zit in de verzekeringen).
Aangezien m'n arbeidscontract is afgelopen, stap ik over een half jaartje ook over op ZLM waarschijnlijk.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor