Sierstrips Spuiten in Autokleur [16V]

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Stylo

Heeft iemand ervaring met het spuiten van de sierstrips op je Renaultje?
Hoe haal je die krengen er netjes af en hoe weer netjes erop.
Zijn ze makkelijk te spuiten of moet je ze voor behandelen?

GreetZ
Jasper16v

hitman

sorry maar zal wel aan mijn smaak liggen(en dat is natuurlijk heel persoonlijk)niet spuiten.hou altijd een breek punt in de kleur van je auto,ziet er wat mooier uit.maar zoals ik al zei.smaken verschillen

tom
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ze zitten geplakt , eventueel een klein schroefje aan het eind ( dit hoeft niet ben het 2 x tegen gekomen ) heb je ze er af dan zal er vast wel een plastic lak zijn te verkrijgen , sommige mensen spuiten heel hun dashboard ( martijn t ) .
het beste is natuurlijk nieuw kopen dit kost voor voor en achter +/- 100 euro . dan heb je namelijk weer een nieuwe plakstrip anders zit je te prutsen met dubbelzijdig tape .warm ze ff op met een fohn als je ze er op zet dan gaat het wat makkelijker

persoonlijk zal ik het niet mee spuiten maar ja . . . .
Anonymous

zou ze ook niet spuiten nu breekt het de auto nog een beetje ,en hoelang blijft dat goed op kunststof,ik zou het niet doen.
Jasper16v

die kunststof strippen op de bumpers zijn na 10 jaar wel verweerd
en dat is ook niet mooi
heb er wel eens wat goedjes over gesmeerd, maar dan is het na 3 dagen weer zoals het was
de zijstrippen blijven naar mijn weten wel goed (mijne zijn althans nog goed)
Stylo

Oke ik zal eens kijken, hoe het mij vergaat.
Mensen bedankt voor de reply's en de links
Haas
Car: Megane RS

Ik rij er nu al een tijdje mee rond en mijn auto staat altijd buiten. Ik heb destijds (oa in bovengenoemd topic) mijn strips onder de koplampen en de grille zwart gespoten, blijft prima zitten en als je een btje goed bijpassende kleur hebt, staat t echt vet.

Over dat breken...mijn strips en grille hadden alledrie een andere kleur, dat zag er niet uit, dus vandaar...persoonlijk voorkeur of zoals bij mij een btje noodgedwongen :D succes
Plaats reactie