RenaultclioII16v (Peter) schreef:Tjonge tjonge, is mun uitleg niet helemaal lekker, beginnen ze gelijk over niet helemaal veilig....
T'is een proffesioneel poetsbedrijf...
Schade aan lak is gewoon verzekerd hoor!
Maar ik vind 150 pleuro gewoon veel voor je auto te laten poetsen.
Het beste kan je de motor schoon stomen!!
Maar waar kan dit ?
Want ik ben eigenlijk al een hele tijd aant zoeken naar een bedrijf die de hele motor ruimte schoon kan spuiten. Want bij mij is het echt een rotzooitje.
Overal zit een vies laagje overheen.
Serge1916V schreef:Het beste kan je de motor schoon stomen!!
Maar waar kan dit ?
Want ik ben eigenlijk al een hele tijd aant zoeken naar een bedrijf die de hele motor ruimte schoon kan spuiten. Want bij mij is het echt een rotzooitje.
Waar kan ik een stoom-schoonmaak bedrijf vinden ?
GR
Serge
Als je net zo gestoord bent als ik kan je natuurlijk ook je hele blok eruit halen, en alles schoonmaken, polijsten en spuiten :-D Dan word ie het mooist.
Serge1916V schreef:Het beste kan je de motor schoon stomen!!
Maar waar kan dit ?
Waar kan ik een stoom-schoonmaak bedrijf vinden ?
GR
Serge
in een autoweek van ongeveer 3 maand terug stond een bedrijg in amsterdam die auto's van top tot teen schoon maakte, ook de motor
geen id hoe de naam was, maar zit iig in amsterdam
Is het wel te hopen dat die niet de motor met water schoonmaken.
Want hier in Eindhoven zitten er ook meerdere maar die maken de motor schoon met: vetreiniger en dan spuiten ze heel de motor af met een hogedrukspuit.
Dat moet ik dus niet hebben want anders start ie dadelijk niet meer.
Dus daarom wil ik perse een stoom apparaat
Ik zal eens zoeken over een bedrijf in Amsterdam(of in de buurt)
RenaultclioII16v (Peter) schreef:Tjonge tjonge, is mun uitleg niet helemaal lekker, beginnen ze gelijk over niet helemaal veilig....
T'is een proffesioneel poetsbedrijf...
Schade aan lak is gewoon verzekerd hoor!
Maar ik vind 150 pleuro gewoon veel voor je auto te laten poetsen.
Ja maar jij hebt zeker geen nieuwe zwarte auto waar na 2 maanden al 1000 poetskrassen opzitten????
Serge1916V schreef:Is het wel te hopen dat die niet de motor met water schoonmaken.
Want hier in Eindhoven zitten er ook meerdere maar die maken de motor schoon met: vetreiniger en dan spuiten ze heel de motor af met een hogedrukspuit.
Dat moet ik dus niet hebben want anders start ie dadelijk niet meer.
Dus daarom wil ik perse een stoom apparaat
Ik zal eens zoeken over een bedrijf in Amsterdam(of in de buurt)
Thnx
Motor laten draaien of de verdelerkap/bougiekabels droogmaken kan ook wel een helpen en denk je dat je al dat vet met stoom weg krijgt ??? dat gaat niet te lukken, moet stromend water bij