Aanrijding gehad :(

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Jasper16v

Net aanrijding gehad :(
Wilde bij een winkelcentrum parkeren, reed er een vrouw in haar Swift achteruit. Ik nog remmen en claxoneren, maar was al te laat :(
Knalde met haar linkerachterkant vol tegen mijn linkervoorkant (op de velg). Voorscherm is compleet kadoek, bumper staat scheef, velg beschadigd en motorkap paar krasjes :(

Gelukkig heb ik totaal geen schuld en zij bekent ook totale schuld.

Schade formulier ingevuld, ff zsm expert laten komen kijken.

Hopen dat alles goed geregeld word, maar daar ga ik vanuit.

Foto's volgen (als iemand dat wil :) )
Anonymous

Jasper clio 16v schreef:Net aanrijding gehad :(
Wilde bij een winkelcentrum parkeren, reed er een vrouw in haar Swift achteruit. Ik nog remmen en claxoneren, maar was al te laat :(
Knalde met haar linkerachterkant vol tegen mijn linkervoorkant (op de velg). Voorscherm is compleet kadoek, bumper staat scheef, velg beschadigd en motorkap paar krasjes :(

Gelukkig heb ik totaal geen schuld en zij bekent ook totale schuld.

Schade formulier ingevuld, ff zsm expert laten komen kijken.

Hopen dat alles goed geregeld word, maar daar ga ik vanuit.

Foto's volgen (als iemand dat wil :) )
Die vrouw van op die avatar van jouw zal jouw toch nog wel een goede nachtrust kunnen bieden na dit vervelende akkefietje :) ...... ;) :p :lol:

P.S. die grotere broek helpt niet :p :lol:
_Martijn_
Contacteer:

Klote man.

Hopen dat je genoeg geld terug krijgt, en dat ze daar niet moeilijk over gaan doen.

En laats maar is wat foto's zien, is wel handig.
He! nu is die weer rood.
hitman

k#t man dit zijn dus weer de vervelende schades.1 voordeel: zoals het er nu uitziet, alles vergoed.met andere woorden tillen die verzekering!!!! :lol:
succes nog man

tom
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

klote man :( gelukkig krijg je waarschijnlijk alles wel vergoed :)
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Das echt zwaar kl@te... :(

Succes verder !!
Anonymous

minder, en nou maar hopen dat die vrouw dr schulderkenning niet intrekt. veel succes iig
Vos

Mooi klote! Maarja zolang dat mens d'r bekentenis niet intrekt krijg je je geld wel! :)
Clio 16v.....
Stefijn

Ik zou dŽr blij mee zijn, kun je je hele voorkant laten spuiten ziet ie er weer als nieuw uit :) tis toch geen total loss.
Ik wacht op de dag dat iemand mijn linker voorspatbord in elkaar rijdt.
Rudo

Stefijn schreef:Ik zou dŽr blij mee zijn
Dat zeg je nu wel, maar een auto wordt er nooit beter op als er schade is geweest. dat zijn toch vaak de eerste plekken waar roest op gaat treden. Nu weet ik ook wel dat het staat of valt met de kwaliteit van de reparatie, maar helaas is het maar al te vaak dat (slecht) gerepareerde schades het eerst problemen gaan geven.
RO 16v

Das klote Jasper :( , maar zie het positief nu kan je meteen een andere voorbumper laten monteren zonder dat het je extra kost.
Anonymous

Rudo schreef:
Stefijn schreef:Ik zou dŽr blij mee zijn
Dat zeg je nu wel, maar een auto wordt er nooit beter op als er schade is geweest. dat zijn toch vaak de eerste plekken waar roest op gaat treden. Nu weet ik ook wel dat het staat of valt met de kwaliteit van de reparatie, maar helaas is het maar al te vaak dat (slecht) gerepareerde schades het eerst problemen gaan geven.
Bij chassisschade we ja maar bij gewoon plaatschade, en zeker bij de 16v, plastic delen, heb je verder geen prob's met schade. Als schade goed hersteld wordt, is er geen probleem.
twingoturbo

Das minder man. Ben zelf gister in de file aangereden door 'n vrouw van achter. Geluk voor haar dat ik met de slopel was!
Anonymous

das klote en inderdaad al houd je er geld aan over(meestal niet),je schiet er niks mee op met dat gezeik :(
succes ermeee.
Jasper16v

bedankt voor medeleven :)

schadeformulier is compleet ingevuld en ondertekend door die vrouw, dus "bekentenis" kan ze niet intrekken lijkt me

moet je je auto nu binnen een bepaalde tijd naar een herstelbedrijf of spuiter brengen ? omdat ik waarschijnlijk andere bumpers ga monteren...en die heb ik 1-2-3 nog niet

hoe kan ik dit het beste aanpakken ? heb nog geen eerdere ervaringen met ongelukken....
Jasper16v

3 foto's
vanochtend genomen om 7 uur ofzo, beetje vage foto's door de dauw enzo

http://yx.gamepoint.net/ongeluk1.jpg
http://yx.gamepoint.net/ongeluk2.jpg
http://yx.gamepoint.net/ongeluk3.jpg
Tom
Moderator
Car: MB

op de foto's lijkt het nog mee te vallen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ron RS

Valt wel mee als je zo kijk,maar meestal schrik je nog wel van wat het gaat kosten om het te laten maken.
Jasper16v

ja valt op oog wel mee ja

haar bumperhoek raakte mijn wiel + scherm
dus raakvlak was gelukkig niet zo groot

alleen misschien onderhuids ook nog wel schade ?
auto leek wel iets naar rechts te trekken
Mrtn
Car: R5GTT

hitman schreef:k#t man dit zijn dus weer de vervelende schades.1 voordeel: zoals het er nu uitziet, alles vergoed.met andere woorden tillen die verzekering!!!! :lol:
succes nog man

tom
NiX tillen die verzekering, dat gaan wij in onze zak voelen doordat de premies weer omhoog gaan :evil: :evil:
Mrtn = Maarten
Haas
Car: Megane RS

Mrtn schreef:
hitman schreef:k#t man dit zijn dus weer de vervelende schades.1 voordeel: zoals het er nu uitziet, alles vergoed.met andere woorden tillen die verzekering!!!! :lol:
succes nog man

tom
NiX tillen die verzekering, dat gaan wij in onze zak voelen doordat de premies weer omhoog gaan :evil: :evil:
idd...nix tillen, hoe meer je tilt, hoe meer je zelf gaat betalen aan premie :( :-*
Jasper16v

ben naar bedrijf geweest voor een schatting, deze is 700 a 1000 euro...
Mickael

Jasper clio 16v schreef: Knalde met haar linkerachterkant vol tegen mijn linkervoorkant (op de velg). Voorscherm is compleet kadoek, bumper staat scheef, velg beschadigd en motorkap paar krasjes :(
Das mooi balen joh!

Waar je wel HEEL goed op moet letten bij z'n schade is het volgende (en al zeker bij een clio).

Mijn auto heeft ongeveer het zelfde mee gemaakt.

1. Wiellager
2. Fusee kogel
3. stuurstangen
4. Stuurhuis
5. draagarm
6. veerpoot

Deze moet je controleren op spelling en of het nog wel recht is. Zeker als je zegt dat ie nu naar een kant trekt.

Dit kan behoorlijk in de kosten lopen, dus laat het goed bekijken, anders zit je straks met een probleem waar je niet blij mee ben.

Tip: Breng hem naar een GOEDE dealer en laat deze dingen heel goed nakijken.

Ik weet wat het kost als het slecht gemaakt is, op het oog helemaal goed en strak, maar als je gaat rijden blijkt dat het allemaal niet meer klopt.
Goof

Mooie velgies... :)
Jasper16v

Mickael bedankt voor de info. Zal die punten goed controleren, gooi hem deze week wel ff op een brug voordat ik hem naar een herstelbedrijf breng.
Anonymous

~Haas~ schreef:
Mrtn schreef:
succes nog man

tom
idd...nix tillen, hoe meer je tilt, hoe meer je zelf gaat betalen aan premie :( :-*
Valt allemaal reuze mee hoor. Tis btw je eigen keuze. Als je er voor kiest om schadebedrag uit te laten keren en je zelf met gebruikte onderdelen de auto opknapt, dan is vang je nu geld dus netto hou je over maar later zul je er gewoonweg minder voor vangen. Je kan em ook naar professioneel schadebedrijf brengen en alles uitbesteden, houd je nu netto niets over maar later bij verkoop zal ie meer opbrengen (wellicht). Maw of nu je geld nemen of straks. Denk aan iets laten spuiten bij de beunhaas, tis vaak mindere kwaliteit dan bij de profi, dat merk je later gewoon weer bij verkoop. Zeker als het alleen blikschade is zou ik het gewoon zelf regelen. Gebruikt schermpje kopen en klaar. Tis ook zonde om op een auto van ong 10 jr alles weer nieuw te gaan zetten, qua plaatwerk.

Kheb het zelf meerdere malen meegemaakt, gewoon gebruikte onderdelen kopen en geld eraan over houden. Als het echt serieuze schade is, wordt het moeilijk. De enige die tilt, is de verzekering zelf.
Plaats reactie