invoeren en opknappen GTE

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

vandaag heb ik eindelijk bericht gekregen dat mijn GTE toe lating krijgt om de belgische wegen onveilig te maken. DE procedure is een beetje langhdradig maar is nu na ong. 2.5 maanden toch opgehelderd.
de kosten uitschrijving NL 22 euro
invoeren BE 0.15 eurocent
P.V.G keuring 100 euro
administratiekosten 65 euro.

MAAr hij is helemaal gestript om die kleine foutjes eruit te halen dus rijden is er nog niet bij.
ik hou jullie op de hoogte
Anonymous

de voorste wielkuipen zijn dus al behandeld net zoals de voorste dwarsbalk. Ben nu bezig met de achterschermen maar aan het linkse heb ik toch me handen vol hieer heeft ooit een ongelukje gehad en ja daar is ie een beetje aan het roesten maar geen noog er is niks wat een lasapparaat en wat handenarbeid niet kunnen herstellen.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Heb je fotoŽs gemaakt van de strip operatie?? ben er wel benieuwd naar wat en hoe je bent tegen gekomen.

Gr. Frits

Geen webspace? mail maar zal ik ff kijken wat ik kan doen.
Patrick L.

Hé Saturn, veel succes met de restauratie! :)
Matijs
Contacteer:

vootooz! :)
Riël
Über-Spammer

Alla zo'n goeie gte daar kan toch nix aan :) Saturn mag ik een fototje neerzetten?

Ach ik doe het gewoon :)

[img]http://members.home.nl/annelies/DSC002302jpg.jpg[/img]
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Anonymous

Dit is mijn GTE toen die nog van riel was . maar hier zie je die kleine foutjes niet die aals je er aan begint toch net weer wat groter lijken.

ik zoek eigenlijk nog een fotograaf met zo een digi dinges die effe komt foto maken vaén de restauratie maakt het wat leuker he
Anonymous

vandaag heb ik dus eindelijk mijn P.V.G nuummer gekregen en wat blijkt nu: staat er daar gewoon op alleen geldig in belgie is dat niet effe kut :-*
ga toch maar effe navragen als dit effectief zo is. en ten 2de die hufter van de keuring heb mijn motornummer verkeerd genoteerd .

effe balen :-* wat een kutland belgie :-*
Riël
Über-Spammer

Nou nou nou relaxen hé! Betekend dit dat je met die auto niet het buitenland in mag??
Anonymous

heb nog geen nieuws van die man van de dienst invoeren . maaar mij leek het toch duidelijk alleen geldig in belgie niks tnm dus. dat kan toch niet.
Riël
Über-Spammer

Nee tuurlijk niet. Gewoon komen anders man :) Maar het kan wel opgelost worden?
Vos

Hij baalt gewoon want nu duurt het weer langer!
Clio 16v.....
Anonymous

:) goed nieuws de papieren rompslomp is onderweg en ik mag overal rijden 8) ik was een beetje te hard van stapel gelopen en de nieuwe verbeterde papieren zijn dus onderweg. :p
Anonymous

goed nieuws mijn halfautomaat is aangekomen nu gaat het projectje terug wat opschieten. morgen vlieg ik op dat laswerk en dan hoop ik achter een tijdje opnieuw een steenharde carroserie te hebben.

spijtig dat ik geen foto s heb maar fotos laten afdrukken enzo om opde comp vind ik een beetje zonde van de centen kan ze dan beter in de 5 stoppen.
Riël
Über-Spammer

Alla daar in belgie hebben ze toch wel iemand met een digicam?
Patrick L.

saturn schreef:goed nieuws mijn halfautomaat is aangekomen nu gaat het projectje terug wat opschieten. morgen vlieg ik op dat laswerk en dan hoop ik achter een tijdje opnieuw een steenharde carroserie te hebben.

spijtig dat ik geen foto s heb maar fotos laten afdrukken enzo om opde comp vind ik een beetje zonde van de centen kan ze dan beter in de 5 stoppen.
Halfautomaat? wat bedoel je daarmee?
Rob

kut, halfautomaat, hoe heet dit ook al weet in Nederland, ik kom niet op de naam, maar het gaat met zuurstof en nog een gas...
GDV ik heb er net nog een toets over gehad :S
ff denken.....
Rob

Ik weet het weer! :D
Autogeen!
Patrick L.

Ooooh ,een lasapparaat, hij gaat dus lekker bakken :wink:
Anonymous

idd ik ben vandaag een dagje thuis en dat kleine plekje links achter is dus al helemaal vervangen door nieuwe plaat nu nog effe de wielkast wat bijwerken en dan die zwarte zooi inspuiten en dan gaan we verder naar de volgende plekjes.
Anonymous

goed nieuws ben zo pas de vader geworden van een halfautomaat :p . en heb toch nmaar wat fotos genomen alleen moeten ze nog ontwikkeld worden dus dat is voor later.
Plaats reactie