prima sport en elia

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

of belgieeeeeeeeee
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ps als je mij die thiebes kit voor weinig lever sta ik erg snel bij je op de stoep
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Jasper clio 16v schreef:
Matthijs schreef:[offtopic]

Jasper je moet minder posten krijg last van een te kleine broek met die Avatar van jouw :lol:

[/offtopic]
sorry :p
idd dat is errug "afleidend" :lol:
Cleaned Style
Projecttopic
Haas
Car: Megane RS

kom net van Speed&Design af...was niet heel veel aan, maar ja, met korting van school en OV...:)

Er stonden best veel Clio's. Een V6 phaseI bij de stand van koni, een V6 bij bleekemolen racing, verder nog wat andere clio II'tjes...
Bij de stand van Prima Sport stond wel een Clio II phase I 1.2 16V in een soort van Willy-style. Gouden Speedlines eronder, spoilertje, blauwe kleur natuurlijk. Wel lelijke koplampspoilers. Hij zag er op zich geinig uit, maar niet super.

Wel nog een vette Megane Coupe 2.0 16V gezien van de meganeclug. Was een donkerblauwe met best brute voorbumper. Ik weet niet meer hoe de jongeman heette. Maar wist me te vertellen dat de Megane 110dB produceert uit de uitlaat. :D een demperloze wel te verstaan....DUH !!:D
Michel Meganefreak
Contacteer:

~Haas~ schreef:Wel nog een vette Megane Coupe 2.0 16V gezien van de meganeclug. Was een donkerblauwe met best brute voorbumper. Ik weet niet meer hoe de jongeman heette. Maar wist me te vertellen dat de Megane 110dB produceert uit de uitlaat. :D een demperloze wel te verstaan....DUH !!:D
en die stond daar binnen??? bij mij weten hebben we namelijk geen stand daar en de omschrijving vd auto klinkt ook niet echt bekend in de oren????
Jeroen
Contacteer:

Weet je zeker dat hij van de RMCC is.

Ik weet van niets ..??
Haas

Jeroen schreef:Weet je zeker dat hij van de RMCC is.

Ik weet van niets ..??
tsja...nou begin ik te twijfelen...er zaten wel stickers op: http://www.meganecoupe.nl...?????
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

[img]http://www.prosport.uk.com/catalog/imag ... -ter-1.jpg[/img]

Gave bak !!!!!!!!! Echt strak man... Die voorbumper, en die vleugel.. Ziet er bruut uit !! 8)
Anonymous

bij speed and design geweest. en je von er niks aan???

oke, renault was niet rijkelijk aanwezig . maar ik had toch wel lol toen ik met 300 pk >-) >-) >-) (ford sierra cosworth rally, niet mijn favo maar wel snel) over een parcourtje aan het glijden was. en een vriendin van me had ook lol toen ze met coronel (of bleekemolen) in een racemegane aan t scheuren was. voor de rest waren er ook nog meer leuke dingen te doen!!!
Haas

wolve schreef:bij speed and design geweest. en je von er niks aan???

oke, renault was niet rijkelijk aanwezig . maar ik had toch wel lol toen ik met 300 pk >-) >-) >-) (ford sierra cosworth rally, niet mijn favo maar wel snel) over een parcourtje aan het glijden was. en een vriendin van me had ook lol toen ze met coronel (of bleekemolen) in een racemegane aan t scheuren was. voor de rest waren er ook nog meer leuke dingen te doen!!!
ja oke....nix aan, nix aan...twas redelijk, maar als ik meer dan 7 euro (korting school en OV :D )aan had moeten besteden was ik teleurgestelder geweest...
Anonymous

het was in ieder geval beter als 2 jaar geleden
Plaats reactie