Hallo,
Weet iemand wat een clio deurtje kost van een 16v op de sloop?
kosten deur renault clio 16v 91'
Ik heb nog een rechterdeur liggen. Kost je 65 euro. Incl ruit, electrisch raam en raamrubbers.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ik gok zilvergrijs
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Yep
zilvergrijs, helemaal strak en alles erop en eraan, ook deurklink, deurstrip en slot enz.
-
bedank voor je aanbod maar ik zoek eigenlijk een in williams kleur, dus als iemand een weet die nog goed is in williams bleu laat het me even weten
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zie anders iemand te vinden die een deur voor je kan spuiten.
Voor een leuk prijsje natuurlijk.
O ja mag ik vragen waar je vandaan komt?? Misschien is er wel iemand.
Gr. Frits

O ja mag ik vragen waar je vandaan komt?? Misschien is er wel iemand.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Ik kom zelf uit groningen.
Ik kan hem wel laten spuiten wat er waarschijnlijk in zit omdat je niet veel van deze deurtjes op de sloop ziet staan en helemaal niet in williams kleur.
Ik heb zelf geen ideee hoe duur het is om een deurtje te spuiten in deze kleur.
Verder heb ik een deur in de goede kleur aangeboden gekregen van een sloop alleen die vraagt 250 euro en dat vind ik nogal wat voor een deur van de sloop.
Maar als iemand een goede spuiter weet in de buurt van groningen hoor ik dit graag.
Ik kan hem wel laten spuiten wat er waarschijnlijk in zit omdat je niet veel van deze deurtjes op de sloop ziet staan en helemaal niet in williams kleur.
Ik heb zelf geen ideee hoe duur het is om een deurtje te spuiten in deze kleur.
Verder heb ik een deur in de goede kleur aangeboden gekregen van een sloop alleen die vraagt 250 euro en dat vind ik nogal wat voor een deur van de sloop.
Maar als iemand een goede spuiter weet in de buurt van groningen hoor ik dit graag.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Je hebt PM
Gr. Frits

Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport