Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
RO 16v schreef:Deze week ben ik er weer niet maar volgende week wel en ik ben mijn broertje aan het pushen om ook mee te komen.
Dan ben ik er ook...wil dat beestje ook weleens aanschouwen!
Als ie niet mee wilt ben ik van plan om hem aan z'n haren mee te trekken
We moeten alleen kijken hoe hij over die drempels heen komt omdat het laagste punt van z'n auto maar 4,5 cm is en dat is het carter.
Je komt er zo niet overheen in ieder geval, bij mij het laagste punt de flens van de uitlaat, die hangt 6 cm van de grond af.
De vorige keer raakte ik ook vanalles op die ondingen en je weet hoe langzaam ik er toen overheen reed!
robclio16V schreef:
Je komt er zo niet overheen in ieder geval, bij mij het laagste punt de flens van de uitlaat, die hangt 6 cm van de grond af.
De vorige keer raakte ik ook vanalles op die ondingen en je weet hoe langzaam ik er toen overheen reed!
Kom je ook? Quoot de lijst dan en zet jezelf ertussen. Let aub wel een beetje op de indeling van de lijst, dus R5 bij de R5 en de Clio's bij de Clio's en ga zo maar door..
Legenda:
*= Komen met ander vervoer.
Sorry ik kom deze week toch niet, ik ga weer is naar zoetermeer.
Kom je ook? Quoot de lijst dan en zet jezelf ertussen. Let aub wel een beetje op de indeling van de lijst, dus R5 bij de R5 en de Clio's bij de Clio's en ga zo maar door..
jean-paul schreef:Deze mensen komen vrijdag 29-11-2002 naar de Mac meeting in Bodegraven:
- Chris. R5GTT*.
- Roy R5GTT.
- Stephan. R5GTT*
- JP. R5GTT
- Janine. R5GTT
- Ro. Clio 16V
- André. Clio 16V.
- Beaat. Williams
- Robert. Williams
Twijfelaar
- Reinier (Ro z'n broertje). corrado