is er ook een site van 'devil-uitlaten'?
ik heb al eens gezocht, maar ik kreeg alleen maar sites, waar ze ook devils hadden, maar niet de officiële devil site.
geluid GT Turbo
He! nu is die weer rood.
Stefijn schreef: Btw, kwist wel dat je die witte had Chris, heb nog een pic van jouw en Roy en mijn auto van de Ring, maar misschien had je er 2(zou je willen!
)
Gaaf Steffijn, kun je die foto eens posten?
Ik heb er inderdaag geen 2 Steffijn, maar ook geen 1..

Martijn, kijk anders hier eens:
http://www.devil.fr
http://www.improve-tuning.nl
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Heb je dr 3 dan?!? Vet
Die pic heb je me zelf gegeven
maar hier komt ie:
[img]http://members.home.nl/stefijn/gtt/driegtt.jpg[/img]
O ja, nog 1 ding, is die uitlaat volkomen roadlegal? (moet wel, want groep N moet ook op de weg mogen rijden)
Dát vind ik wél belangrijk

Die pic heb je me zelf gegeven

[img]http://members.home.nl/stefijn/gtt/driegtt.jpg[/img]
O ja, nog 1 ding, is die uitlaat volkomen roadlegal? (moet wel, want groep N moet ook op de weg mogen rijden)
Laatst gewijzigd door Stefijn op di 26 nov 2002 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gave foto, maar volgens mij komt deze niet uit mijn collectie. Ik heb wel een paar soortgelijke.Stefijn schreef: Die pic heb je me zelf gegevenmaar hier komt ie:

Laatst gewijzigd door Chris op di 26 nov 2002 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
haha dat zou je wel willen met je OMP....Stefijn schreef:Goeie soundwat is dat voor uitlaat? Ongeveer hetzelfde geluid als de mijne, wel harder

die had ik ook, is niet te vergelijken man met een devil groep N die ik nu ook heb

Immer wieder die verdammte Holländer
neeStefijn schreef:Heb je dr 3 dan?!? Vet![]()

apk is geen probleem, heb mijn GT ook laten keuren met devil, moest zelfs effe klappen van die gasten binnen dattie afgemeld was, big smile!!Stefijn schreef:dan moet ik m niet, ik heb geen zin in gezeik met APK of politie of wat dan ook
politie is wel een probleem, maar alleen als ze je aanhouden als jij 100 in ze 2 rijd met je gas los

maarrr.... het geluid is echt HARD

enne, je moet natuurlijk niks.
-
- Moderator
- Car: MB
gezeik val reuze mee, heb hem nu denk ik zo'n drie kwart jaar eronder hangen en rijd dagelijks GTT........resultaat: Nog nooit problemen mee gehad (behalve wat reacties uit de straat " ben je aan het sparen voor een nieuwe" "is dat normaal"
)

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
oja, dit is er ook een foto van (onder mijn auto). Demperloos devil groep N:
[img]http://members.home.nl/t.hofkens/devil%20zijkant.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/t.hofkens/devil%20zijkant.jpg[/img]
-
ey Tom, jij woont in Den Bosch? Zou ik es kunnen luisteren naar hoe dat klinkt in t echie?Tom schreef:gezeik val reuze mee, heb hem nu denk ik zo'n drie kwart jaar eronder hangen en rijd dagelijks GTT........resultaat: Nog nooit problemen mee gehad (behalve wat reacties uit de straat " ben je aan het sparen voor een nieuwe" "is dat normaal")
hallo dan.... heb jij nog nooit een devil gehoord onder een GT? zeker nog nooit op een FNB of meeting geweest??Stefijn schreef:ey Tom, jij woont in Den Bosch? Zou ik es kunnen luisteren naar hoe dat klinkt in t echie?Tom schreef:gezeik val reuze mee, heb hem nu denk ik zo'n drie kwart jaar eronder hangen en rijd dagelijks GTT........resultaat: Nog nooit problemen mee gehad (behalve wat reacties uit de straat " ben je aan het sparen voor een nieuwe" "is dat normaal")

als je op de ring had opgelet had je er 1 kunnen horen 
ik maak morgen wel een opname en knal m hier wel neer

ik maak morgen wel een opname en knal m hier wel neer

qua herrie valt het wel mee.....
aangezien het hier bij mij het thuishonk is van het
westen en er dagelijks aardig wat devils langsrijden
vallen de klachten wel mee

aangezien het hier bij mij het thuishonk is van het
westen en er dagelijks aardig wat devils langsrijden
vallen de klachten wel mee

Foeke: idd, nog nooit gezien zelfs...
En verder ligt de herrie toch echt aan je rechtervoet, als jij rustig door de stad tourt is er nix aan de hand zodra jij volgas geeft en de wastegate openzwaait komt er een lekkere ROOOAAARR naar buiten. Wat nog niet echt extreem hard is.
En zoals Ray al zei, bij afremmen vanaf 5500 toeren (100 in z'n 2?
) dan begint het feest, klapperdeklap rochel de rochel
Maar zodra jij erbij gaat remmen hoor je het alweer stukken minder.
Wat trouwens ook erg mooi en beschaafd klinkt is een Devil met alleen een middendemper, net ff iets minder scherp en toch het heerlijke ROAAAAAR en wat gedempte knallen.
Verder kun je met het CO de knallen ook aardig reguleren heb ik al uitgevonden.
En verder ligt de herrie toch echt aan je rechtervoet, als jij rustig door de stad tourt is er nix aan de hand zodra jij volgas geeft en de wastegate openzwaait komt er een lekkere ROOOAAARR naar buiten. Wat nog niet echt extreem hard is.
En zoals Ray al zei, bij afremmen vanaf 5500 toeren (100 in z'n 2?

Wat trouwens ook erg mooi en beschaafd klinkt is een Devil met alleen een middendemper, net ff iets minder scherp en toch het heerlijke ROAAAAAR en wat gedempte knallen.
Verder kun je met het CO de knallen ook aardig reguleren heb ik al uitgevonden.
In de meern was er wel een willie met die Williams sticker op z'n achterruit die er zoiets onderhad. zal wel het groep N uitlaat systeem (non-kat) met einddemper met eindstuk 76mm toeter/hoorn vorm geweest zijn. Dat klonk echt als een machine geweer 

<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Moderator
kom je nou vrijdag nog even naar e FNO of nietTom schreef:Hey Stefijn, je mag best een keertje komen luisteren hoor. Maar kom anders gezellig naar FNO vrijdag avond, daar ben ik ook. Of tijdens de ALV!
natuurlijk geen 100 in ze 2 malle eppies, 3! tiepvoet 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Hoezo 100 in zŽn 2 is wel te halen hoor.-Ray- schreef:natuurlijk geen 100 in ze 2 malle eppies, 3! tiepvoet
Trek hem tot aan de begrenzer en je zit aan de 1

Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
wij hebben het over 100 rijden en dan terugschakelen van 5 naar 3 vriend... niet naar 2.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Opschakelen of terug schakelen? ik kan als ik wil 95/100 rijden in zŽn 2 maar moet dan wel door naar de 3. Een 16v zal nog wel iets verder kunnen denk ik maar dat moet je aan de jongens vragen.
Gr. Frits
Nu ik jou naam zie staan had ik kunnen weten dat het over een 5-je
ging.
Gr. En Slaap lekker Frits
Gr. Frits
Nu ik jou naam zie staan had ik kunnen weten dat het over een 5-je

Gr. En Slaap lekker Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Ja ik heb er 1 onder zitten.F 16Valve schreef:Zijn zeker weinig lui met zo'n tompetje onder een clio??