was i blauw dan en anders kijk eve http://www.gtturbo.tk staan wel foto`s van zijn carKay schreef:vanmiddag in Beugen bij de 'Hahebo' volgens mij die van chrisv. AX-spoilertje en mistlampen waren eruit. Achrterruitjes verdonkerd. strak wagentje!
Kay
De Onbekende Renault.
ja, Apine blauw(volgens mij).
oh L vergeten!
-
frank_williams
vandaag gespot in breda:
rond 13:00 in de Ceresstraat (oranjeboom fabriek) een zwarte clio16 met een street legal stikker op de voorkant.
rond 15:00, een blauwe gtt met ronkpijp op de dijklaan ter hoogte van cdromland.
rond 13:00 in de Ceresstraat (oranjeboom fabriek) een zwarte clio16 met een street legal stikker op de voorkant.
rond 15:00, een blauwe gtt met ronkpijp op de dijklaan ter hoogte van cdromland.
Vanmorgen gespot:
- Lokatie: Bodegraven, op de Brasem.
- Model: Renault 5 GT Turbo Bleu Sport.
- Kleur: Blauw.
- Tuning: Verlaagd, onbekende einddemper.
- Kenteken: YL-52-BK.
- Staat: Zeer netjes.
- Bijzonderheden: Lang verhaal.
- Lokatie: Bodegraven, op de Brasem.
- Model: Renault 5 GT Turbo Bleu Sport.
- Tuning: Verlaagd, onbekende einddemper.
- Kenteken: YL-52-BK.
- Bijzonderheden: Lang verhaal.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Jep dat is chris zijn auto, hij werkt naast hahebo bij "kiddieland" toch chris? Hee kay, waarom kom ik jou nooit tegen? Toch nog meer door gennep rijden... kom jij maar vaker door boxmeer rijden...Kay schreef:vanmiddag in Beugen bij de 'Hahebo' volgens mij die van chrisv. AX-spoilertje en mistlampen waren eruit. Achrterruitjes verdonkerd. strak wagentje!
Kay
zojuist gespot op de a67(richting venlo)...
Donkerblauwe GT Turbo kent: 82-F*-**, ik stond te
tanken maar voorzover ik kon zien, vette bak dude
Donkerblauwe GT Turbo kent: 82-F*-**, ik stond te
tanken maar voorzover ik kon zien, vette bak dude
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
Vanmiddag gespot:
- Lokatie: Alphen a/d Rijn, op de Kort Steekterweg, na de stoplichten ree hij richting Boskoop.
- Model: Renault Alpine A 110.
- Kleur: Geel/zwart/wit.
- Tuning: Verlaagd, dikke wielen met een rood hart en een superwijs klinkende einddemper.
- Kenteken: 61-YA-09.
- Bijzonderheden: Voorzien van een 1/4 Renault logo op het achterscherm. En nog de Oud-Hollandse blauwe platen..
Lokatie: Alphen a/d Rijn op een achterafterrein langs de Steekterweg.
- Model: R5GTT phase 2.
- Kleur: Rood.
- Tuning: Dubbele achterspoiler.
- Kenteken: SX-74-ZR.
- Staat: Heeft de nodige aandacht nodig.
- Bijzonderheden: Staat zichtbaar al zeer lange tijd stil. Tevens voorzien van een R5 Campus rechtervoorstoel.
In Bodegraven zag ik wederom op de Lindehof de T2 geparkeerd staan..
- Lokatie: Alphen a/d Rijn, op de Kort Steekterweg, na de stoplichten ree hij richting Boskoop.
- Model: Renault Alpine A 110.
- Kleur: Geel/zwart/wit.
- Tuning: Verlaagd, dikke wielen met een rood hart en een superwijs klinkende einddemper.
- Kenteken: 61-YA-09.
- Bijzonderheden: Voorzien van een 1/4 Renault logo op het achterscherm. En nog de Oud-Hollandse blauwe platen..
Lokatie: Alphen a/d Rijn op een achterafterrein langs de Steekterweg.
- Model: R5GTT phase 2.
- Kleur: Rood.
- Tuning: Dubbele achterspoiler.
- Kenteken: SX-74-ZR.
- Staat: Heeft de nodige aandacht nodig.
- Bijzonderheden: Staat zichtbaar al zeer lange tijd stil. Tevens voorzien van een R5 Campus rechtervoorstoel.
In Bodegraven zag ik wederom op de Lindehof de T2 geparkeerd staan..
vandaag gespot in het centrum van rotterdam:
- Clio 16V
- Blauw
- Gouden "Viper" strepen
- Gouden Velgen
- kan een wasbeurtje gebruiken
Met RTC stikkers op de achterste zijruitjes!!
- Kenteken: ND-RX-99
wie???????
- Clio 16V
- Blauw
- Gouden "Viper" strepen
- Gouden Velgen
wie???????
Immer wieder die verdammte Holländer
Ja Jetab, ik rij momenteel in rooie 5 TL, ik moet het dus wat rustiger aan doen!
Mijn GTT wordt binnenkort gespoten, en heb ik geschorst van belasting. Dus vandaar kom jij mij nooit tegen! Maar ik wil die GTT van jou wel eens zien.
Mijn GTT wordt binnenkort gespoten, en heb ik geschorst van belasting. Dus vandaar kom jij mij nooit tegen! Maar ik wil die GTT van jou wel eens zien.
-
Patrick RS
- Moderator
- Car: Megane
Deze kerel komt uit capelle aan de Ijsel hij komt weining tot niet op de site hij is al meerdere malen gespot-Ray- schreef:vandaag gespot in het centrum van rotterdam:
- Clio 16V
- Blauw
- Gouden "Viper" strepen
- Gouden Velgen
wie???????
-
Chrisv
haha yes kben gespotjetab schreef:Jep dat is chris zijn auto, hij werkt naast hahebo bij "kiddieland" toch chris? Hee kay, waarom kom ik jou nooit tegen? Toch nog meer door gennep rijden... kom jij maar vaker door boxmeer rijden...Kay schreef:vanmiddag in Beugen bij de 'Hahebo' volgens mij die van chrisv. AX-spoilertje en mistlampen waren eruit. Achrterruitjes verdonkerd. strak wagentje!
Kay
ja ik werk bij Ypex kiddierides (kiddieland).
Mislampen liggen eruit ja, die was ik aan t maken maar dat schoot niet echt op, moek nog een keer afmaken haha
some people are alive only because it's illegal to kill them
Vanmorgen gespot:
- Lokatie: Alphen a/d Rijn, op de Kort Steekterweg.
- Model: Renault Clio Grand Prix.
- Tuning: Gouden Speedlines.
- Kenteken: 78-DH-SZ.
- Bijzonderheden: Renault Tuning Club nummerplaathouder en gouden Renault Tuning Club stikkers op de achterschermen onder de stootlijst.
Ik vermoed dat Nick dit was.
- Lokatie: Alphen a/d Rijn, op de Kort Steekterweg.
- Model: Renault Clio Grand Prix.
- Tuning: Gouden Speedlines.
- Kenteken: 78-DH-SZ.
- Bijzonderheden: Renault Tuning Club nummerplaathouder en gouden Renault Tuning Club stikkers op de achterschermen onder de stootlijst.
Ik vermoed dat Nick dit was.
-
Robert dB.
Dan heeft ie de stickers er ook snel opgeplaktChris schreef:Ik vermoed dat Nick dit was.
-
5-gteetje
- Contacteer:
Een GTT ph 1 met een raar mannetje er in en voorzien van een pet?Arjen schreef:Vanochtend gespot tussen Assen en Groningen op de A28 (rond 11 uur): witte 5 GT turbo ph 1. Er zat een "raar mannetje" met een petje op in. Iemand van hier?
5-gteetje is vanaf vandaag Gt-neetje. Dus geen gte meer in bezit .
-
Robert dB.
Gisteravond rond 18:15 op het parkeerterrein van physical fitness in Woerden:
Blauwe Clio 16v
kenteken: 32-**-**
die bijna indentiek is aan dit plaatje:
[img]http://www.autoscout24.ch/carimages/1006645.jpg[/img]
Ken jij deze soms Chris?
Blauwe Clio 16v
kenteken: 32-**-**
die bijna indentiek is aan dit plaatje:
[img]http://www.autoscout24.ch/carimages/1006645.jpg[/img]
Ken jij deze soms Chris?
-
dennisvr
- Über-Spammer
- Contacteer:
gisteravond rond 23:00
een renault megane, donkergroen volgens mij met goudkleurige velgen op knooppunt Ypenburg
bijzonderheden: achterste voren tegen de vangrail
voor 1 keer hoop ik dat het geen bekende is
een renault megane, donkergroen volgens mij met goudkleurige velgen op knooppunt Ypenburg
bijzonderheden: achterste voren tegen de vangrail
voor 1 keer hoop ik dat het geen bekende is
vanmiddag een clio williams gespot , kenteken begon met D. verder standaard qua uiterlijk en stond op het industrie terein van Weesp vlak bij XS2.
Onderweg van weesp naar bussum. 2de rotonde links in die straat stond een groene clio met 17" velgen zoals xtronx die heeft onder ze gtt, chroom kleurige spiegels en een brullertje eronder met een stukje traanplaat er boven. Er zat iemand in de kloten met audio dacht ik.
Onderweg van weesp naar bussum. 2de rotonde links in die straat stond een groene clio met 17" velgen zoals xtronx die heeft onder ze gtt, chroom kleurige spiegels en een brullertje eronder met een stukje traanplaat er boven. Er zat iemand in de kloten met audio dacht ik.
-
Anonymous
zonet (kwartiertje geleden) op de parkeerplaats bij de Makro, een zilvere Clio RS kenteken: 42-HB-**
Helaas geen sticker bij me, want die zijn op
Helaas geen sticker bij me, want die zijn op
-
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Vandaag gespot in Groningen: Gele 5 GTT phase 1 en toen ik vanavond naar Ben'z ging in Groningen zag ik een clio 16v in 'Williams' look.
Verder heb ik net bij eerder gespotte R19 16v cabrio een sticker onder de ruitenwisser gedouwt.
Verder heb ik net bij eerder gespotte R19 16v cabrio een sticker onder de ruitenwisser gedouwt.
-
Tino
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Wie heeft vanmorgen zijn witte 5 GTT phase2 langs de A16 ter hoogte van afslag capelle geparkeerd op de vluchtstrook?
Kenteken begon met BY.. Had standaard velgies er onder, voor de rest zag de auto er netjes uit.
Wie o wie en wat was er aan de hand?
Kenteken begon met BY.. Had standaard velgies er onder, voor de rest zag de auto er netjes uit.
.:: TurboPowerr ::.
-
Tino
- Erelid - RvT
Hmm zie ik hier een soort van overeenkomst tussen troj en mijn post, BY - NY Kan zijn dat ik in de haast het niet goed gezien heb.
Troj standaard velgen er onder, en de originele sticker op de zijkanten.
Troj standaard velgen er onder, en de originele sticker op de zijkanten.
Tino schreef:Wie heeft vanmorgen zijn witte 5 GTT phase2 langs de A16 ter hoogte van afslag capelle geparkeerd op de vluchtstrook?
die heb ik ook gezien, trouwens ik hoop voor je dat je je daar aan de snelheid heb gehouden want ze stonden te flitsen vlak na die gtt
-
Tino
- Erelid - RvT
Ik reed richting gouda, andere kant op dus. Geen noodrasit.. schreef:Tino schreef:Wie heeft vanmorgen zijn witte 5 GTT phase2 langs de A16 ter hoogte van afslag capelle geparkeerd op de vluchtstrook?
die heb ik ook gezien, trouwens ik hoop voor je dat je je daar aan de snelheid heb gehouden want ze stonden te flitsen vlak na die gtt
-
Edwin5gtt (Punttang) OUD
- Contacteer:
En dan stoppen jullie niet eens een stikker onder ze raam. 
-
dennisvr
- Über-Spammer
- Contacteer:
die staat daar al minstens een week (kom er zelf dagelijks langs, maar kan in het donker nooit de nummerplaat ontdekken)Troj schreef:Gisteren op het weena in Rotterdam, naast het ING gebouw geparkeerd: Witte GTT ph I, Kenteken iets van NY-**-**. Zag er netjes uit