De Onbekende Renault.
-
- Contacteer:
Nope, it wasn't me.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanmiddag gezien op de ring van Groningen: donker grijze 5 Gt Turbo. Reed richting rotonde op vrijheidsplein. Mr. TX misschien?
YESS Ik ben 'half' gespot!!

Bij Pesse ? Niet dichter bij Assen ? Ik ben namelijk om 12.00 vanuit Assen, via de A28 naar Beilen gereden. Daar sla ik dan af richting Emmen. Oftewel: ben ik gespot?5-gteetje schreef:Vanmiddag rond 12.10 uur op de A28 terhoogte van Pesse: een zilvergrijze 3deurs R 19-16V. Deze reed richting Hoogeveen. Ik zat net te bellen, reed richting Assen, en zag hem in een Flits. Waarschijnlijk Mr Bacardi Cola ?????

-
Sorry. It wasn't me. Zat tegen die tijd nog in overleg. Waarschijblijk was dit Arjen. Zat er een gozer in met petje?5-gteetje schreef:Vanmiddag rond 12.10 uur op de A28 terhoogte van Pesse: een zilvergrijze 3deurs R 19-16V. Deze reed richting Hoogeveen. Ik zat net te bellen, reed richting Assen, en zag hem in een Flits. Waarschijnlijk Mr Bacardi Cola ?????
-
Vanmiddag rond 12.30 uur gezien op de zuidring van Groningen: Marius in z'n GTT.
-
Schrikk!!!!!!!!!!!!Arjen schreef:Dit keer geen petje

Gisteren bij de Renault dealer in Dronten,...
Een zwarte Clio 16v, zag er goed uit, mooie velgjes, maar was motorisch volgens de eigenaar wat minder. Hij was namelijk van de monteur daar, hij had ook een GTT gehad en is lid van CRS, maar heeft geen tijd voor de clubdagen. Hij had nog nooit van RTC gehoord, maar leek wel geinteresseerd!
Zijn collega reed in een RS 20. 16v (ook leuk) maar zag hem alleen ff wegscheuren en zn andere collega was zn vijf aan het ombouwen naar GTE, dus mischien wel 3 nwe "leden"? 
Een zwarte Clio 16v, zag er goed uit, mooie velgjes, maar was motorisch volgens de eigenaar wat minder. Hij was namelijk van de monteur daar, hij had ook een GTT gehad en is lid van CRS, maar heeft geen tijd voor de clubdagen. Hij had nog nooit van RTC gehoord, maar leek wel geinteresseerd!

gister:
zwarte twingo, andere bumpers, 1 armige ruitenwisser, dubbele DTM,spoiler,kleine (12 inch?) velgjes (staal?) verlaagd. op de nancy zeelenberg singel in rotterdam. kenteken:SZ-FN-59. zit nu een sticker onder de wisser.
daarna een bordeaux rode twingo, 1 armige ruitenwisser, 3 luchtinlaatjes, mooie 5 (10) spaaks velgen, kenteken: JL-LD-06. op de Klaas Dullemondstraat in rotterdam. ook van een sticker voorzien
zwarte twingo, andere bumpers, 1 armige ruitenwisser, dubbele DTM,spoiler,kleine (12 inch?) velgjes (staal?) verlaagd. op de nancy zeelenberg singel in rotterdam. kenteken:SZ-FN-59. zit nu een sticker onder de wisser.
daarna een bordeaux rode twingo, 1 armige ruitenwisser, 3 luchtinlaatjes, mooie 5 (10) spaaks velgen, kenteken: JL-LD-06. op de Klaas Dullemondstraat in rotterdam. ook van een sticker voorzien

-
- Moderator
- Car: Megane
vandaag bij renault rotterdam voor de deur een zwarte clio 16v ernstig verlaagd en standaard velgen. staat was redelijk. Bijzonderheden: embleem neus weg en glas gemaakt
-
Zojuist gespot bij de Bandenhal in Hoogezand: een blue sport 19 16v cabrio. Mag wel een wasbeurt gebruiken. Zal straks ff een sticker onder ruitenwisser douwen als ik m'n 19 ophaal van de schadehersteller.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
O jee, vertel niets ernstigs hopen we natuurlijk.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Zal straks ff een sticker onder ruitenwisser douwen als ik m'n 19 ophaal van de schadehersteller.

Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
Een twingo heeft standaard al een 1-armige wisser. Het kleinste wat onder een Twingo past is 13-inch. 12-inch is ook nergens meer te krijgen voor een auto.lisa schreef:gister:
zwarte twingo, andere bumpers, 1 armige ruitenwisser, dubbele DTM,spoiler,kleine (12 inch?) velgjes (staal?)
Vanmorgen gespot op de A2 richting Utrecht om 8:30 een gtt, kleur blauw, 2 kuipstoelen en verschillende velgen en rtc stickers, kenteken pb-61-.., wie was dit??
Vanmorgen ook gespot op de A12 richting Driebergen een vrachtwagen met 5 Nissan Skyline's R34 GTR-VSPEC in race uitvoering met engels kenteken, ik was zo onder de indruk dat ik gewoon de hele afslag Driebergen heb gemist en gewoon doorgereden ben tot bijna Arnhem
(laat mijn baas het maar niet horen hij dacht dat ik de file stond)
Vanmorgen ook gespot op de A12 richting Driebergen een vrachtwagen met 5 Nissan Skyline's R34 GTR-VSPEC in race uitvoering met engels kenteken, ik was zo onder de indruk dat ik gewoon de hele afslag Driebergen heb gemist en gewoon doorgereden ben tot bijna Arnhem

Robert, wekt bij ASD in Utrecht en woont in Beverwijk. Hij was ook in De Meern. Mooie 5 overigens.RO 16v schreef:Vanmorgen gespot op de A2 richting Utrecht om 8:30 een gtt, kleur blauw, 2 kuipstoelen en verschillende velgen en rtc stickers, kenteken pb-61-.., wie was dit??
Hier staat ie overigens:
[img]http://users.pandora.be/XtronX/Meern/De ... %20006.jpg[/img]
Vanavond gespot om 18:00 te Alphen a/d Rijn.
Clio16V, rood, apparte 15" Speedlines, ZS-28-HK.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Net gespot:
- Lokatie: Bodegraven thv de koekjesfabriek.
- Model: Renault 5 Turbo 2("dikke turbo").
- Kleur: Rood.
- Tuning: Origineel.
- Kenteken: YV-85-NK.
- Staat: Hagelschade, en rechterdeur had een vreemde plek, net of er een oud slot gezeten had.
- Bijzonderheden: Toch wel heel erg gaaf...
- Staat: Hagelschade, en rechterdeur had een vreemde plek, net of er een oud slot gezeten had.
-
elke dag staat er bij het business centre in helmond (grote gebouw aan de rechterklant als je vanuit helmond richting eindhoven gaat)
een clio williams. Goude velgen, originele stickers erop enzo.
Ik zie hem altijd van een afstand geparkeerd staan.
iemand van hier?
een clio williams. Goude velgen, originele stickers erop enzo.
Ik zie hem altijd van een afstand geparkeerd staan.
iemand van hier?
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
Was het een echte Turbo2 Chris?! Of diezelfde met kit die vaker in B'graven rond rijdt?Chris schreef:Net gespot:
Zie jij er wel eens vaker 1 rijden dan?Robert dB. schreef:Was het een echte Turbo2 Chris?! Of diezelfde met kit die vaker in B'graven rond rijdt?Chris schreef:Net gespot:
Dit was een echte...

Net gespot:
Clio williams, met goude rtc stikker op de ruit.
Stond in lisse, vlak bij het BP tankstation.
wie o wie is dat. Ik zag hem een tijdje terug ook al staan, maar toen nog zonder stikker. Dus hij zal ook wel in de meern geweest zijn.
wie o wie is dat. Ik zag hem een tijdje terug ook al staan, maar toen nog zonder stikker. Dus hij zal ook wel in de meern geweest zijn.
He! nu is die weer rood.
Vanmorgen gespot:
- Lokatie: Bodegraven (ook al) thv de koekjesfabriek.
- Model: Renault 19 16V.
- Kleur: Goud/oranje Volvo kleur oid.
- Tuning: Apparte velgen, dacht ook een phase 2 achterkant gezien te hebben.
- Kenteken: ZR-93-DY.
- Staat: Netjes.
- Bijzonderheden: Al eerder gespot in Alphen a/d Rijn.
Vlak daarachter stond een:
- Model: Renault 5 GT Turbo.
- Kleur: Alpine blauw.
- Kenteken: HX-VB-87.
- Staat: Vrij netjes.
- Bijzonderheden: Voorzien van een Hemcar stikker op de achterruit. Deze 5 was al eens eerder gespot.
- Lokatie: Bodegraven (ook al) thv de koekjesfabriek.
- Model: Renault 19 16V.
- Kleur: Goud/oranje Volvo kleur oid.
- Tuning: Apparte velgen, dacht ook een phase 2 achterkant gezien te hebben.
- Kenteken: ZR-93-DY.
- Staat: Netjes.
- Bijzonderheden: Al eerder gespot in Alphen a/d Rijn.
Vlak daarachter stond een:
- Model: Renault 5 GT Turbo.
- Kleur: Alpine blauw.
- Kenteken: HX-VB-87.
- Staat: Vrij netjes.
- Bijzonderheden: Voorzien van een Hemcar stikker op de achterruit. Deze 5 was al eens eerder gespot.
-
S goe, we gaan wel een keer een kijkje nemen. Maar ken je de eigenaar al?Chris schreef: Zie jij er wel eens vaker 1 rijden dan?
Dit was een echte...Ik zal hem je binnenkort wel ff laten zien, ik weet namelijk nu waar de eigenaar woont en de T2 staat gewoon buiten..
weet je zeker dat het niet JP of Beaat uit haarlem geweest is??_Martijn_ schreef:Net gespot:
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Vanmiddag om ~13:20 op de edisonstraat in Eindhoven.
Clio 16V Blauw
Met zilveren Williams velgen!!
Stond te koop
Kon z'n nummerbord niet zien hij sloeg net af in een zij-straat.
Wat is zo kon zien Mooi in de lak nog!!
Gr
Serge
Clio 16V Blauw
Met zilveren Williams velgen!!
Stond te koop
Kon z'n nummerbord niet zien hij sloeg net af in een zij-straat.
Wat is zo kon zien Mooi in de lak nog!!
Gr
Serge
-
- Contacteer:
Dinsdag gespot: Een 5 gt turbo of gte (twas donker
)blue sport.
Hij stond in Rotterdam kralingen in de wijk geparkeerd.
Er stonden nog een stuk of 2 5jes waarvan 1 alpine.
Er zat daarna spontaan een stikker onder zijn ruit wisser.

Hij stond in Rotterdam kralingen in de wijk geparkeerd.
Er stonden nog een stuk of 2 5jes waarvan 1 alpine.
Er zat daarna spontaan een stikker onder zijn ruit wisser.

-
- Moderator
- Car: Megane
vanochtend gespot een gele clio 16v phase II naar mijn inziens een aparte kenteken beginend met FF-..-..
vrij standaart alleen andere velgen
vrij standaart alleen andere velgen
Volgens mij niet, want ik zag hem een tijd terug ook al daar staan. En hij stond er denk ik al een tijd, want hij lag vol met bladeren.-Ray- schreef: weet je zeker dat het niet JP of Beaat uit haarlem geweest is??
hij stond in de vreewijk.
He! nu is die weer rood.
cat zekerArjen schreef:Vanochtend gespot tussen Assen en Groningen op de A28 (rond 11 uur): witte 5 GT turbo ph 1. Er zat een "raar mannetje" met een petje op in. Iemand van hier?

<-------So you know don't mess with a Reno------->
vanmiddag in Beugen bij de 'Hahebo' volgens mij die van chrisv. AX-spoilertje en mistlampen waren eruit. Achrterruitjes verdonkerd. strak wagentje!
Kay
Kay