zit ik tmf te kijken naar movie nieuws of zo iets. zie ik ineens een scene met een (geloof ik ) een bmw die achter een auto trailer aan rijd waarop een zilvere clio phase I op staat. springt op ene of andere manier die bmw de lucht in komt precies achter die clio op die trailer terecht.
Heeft iemand pics van die clio ik wil weten wat voor type het is(lijkt op mijn kleur auto)
official site: http://www.transportermovie.com/home.html
transportermovie
-
- Moderator
- Car: Megane
je kan het filmpje zelf picture voor picture bekijken, het is iig een clio phase 1 of 2
-
- Moderator
ja ik weet dus niet hoe fuctioneel die clio is en volgens mij was het geen 16v. (hij stond op een transsporter 

-
- Moderator
dan had ik het toch goed gezien maar het zou wel verdomde leuk zijn als het een S je zou zijn dan zou het de zelfde als die van mij kunnen zijn want de kleur was idem in iedergeval 

Wat is dit nou weer voor een loze mededeling ?? Als je er ineens een op de snelweg ziet rijden met een of ander oud wijf erin kom je zeker spontaan klaar ofzo 

-
- Moderator
das simpel die s die ik heb zie ik echt nooit in mijn kleur dus vond het wel grappig mag et of nie 
Als je maar lol hebt, en gelukkig bent, das mijn standpuntP@TB@D schreef:das simpel die s die ik heb zie ik echt nooit in mijn kleur dus vond het wel grappig mag et of nie

-
- Moderator
En die film lijkt me best het kijken waard, lekkere actie