Dat noem ik nou nog eens GAAF!
Greetz VV
Zeker dat die bestaat, heeft ooit nog eens in de Opgezet gestaan met een reportage. Was van een belg geloof ik.Bas schreef:Er was ooit eens een verhaal over een Rover V8 in een mini, dus zeg nooit nooit
600 KG ++ dacht ik._Martijn_ schreef:Wat zou zo'n mini wegen?
Volgens mij stijgt dat ding op, als hij teveel gas geeft
Daat zijn gewoon ombouw kits voor tekoop!_Steven (Fiets)_ schreef:En er heeft hier ooit ook eens een mini-vtec op het forum gestaan. (dus uit een crx 1.6-16v met 160 pk)
Ja je kunt mij veel zeggen maar dit is niet eens een renault blok. Heb zelf mini,s gehad en ik weet bijna 100 % zeker dat dit een rover moter is , namelijk van de metro turbo. Heeft trouwens de zelfde garret turbo als een gtt watergekoeld ,maar het is en blijft een maffe mini cooper.canonballman schreef:Maar dit is toch geen Williams blok, of vergis ik me?
Was 650 kilo geloof ik_Martijn_ schreef:Wat zou zo'n mini wegen?
Volgens mij stijgt dat ding op, als hij teveel gas geeft
JA, met de motor achterin toch? Meer ruimte...Bas schreef:Er was ooit eens een verhaal over een Rover V8 in een mini, dus zeg nooit nooit
Jah die is er idd, het is een PickUp met een V8 achterinturboman schreef:JA, met de motor achterin toch? Meer ruimte...Bas schreef:Er was ooit eens een verhaal over een Rover V8 in een mini, dus zeg nooit nooit