'k had effe tijd over, dus heb ik een tweetal mini-modificaties aan mijn rsi'tje gedaan
* voorste 15 cm van mijn sierlijstjes zilver gespoten (kost geen drol, en het ziet er echt leuk uit)
* derde remlicht achter zwart gespoten (is ook een heel ander gezicht)
Zijn er meer forumklanten die leuke opleuktips hebben zonder dat je meteen met kilo's euro's gaat smijten??
mini modificaties
Booskijkers
Enkele ruitenwisser (denk ik makkelijk zelf te fixen)
Mooie pot
luchthappertje
Mooie pot
luchthappertje
-
2e hands delen kopen van een Clio 16V .... ook leuk.
En is helemaal niet duur.
Ik heb dan zelf voor mijn Arosa delen gekocht van de Lupo GTI ... helemaal nieuw ... was nog geen 50 EURO kwijt.
En is helemaal niet duur.
Ik heb dan zelf voor mijn Arosa delen gekocht van de Lupo GTI ... helemaal nieuw ... was nog geen 50 EURO kwijt.
-
Die enkele ruitenwisser, hoe maak je zoiets? staat die ergens beschreven...?Riël schreef:Booskijkers
Mooie pot
luchthappertje
some people are alive only because it's illegal to kill them
Wat ik begrepen heb kun je het beste de ruitenwisser van een AX afslopen, die heeft standaard een enkele wisser!Chrisv schreef:Die enkele ruitenwisser, hoe maak je zoiets? staat die ergens beschreven...?Riël schreef:Booskijkers
Mooie pot
luchthappertje

Enkele ruitenwisser??? Ik vind dat toch meer iets voor een GOLFJE :-* (of zeg ik nu iets verkeerdsRiël schreef:Booskijkers
Mooie pot
luchthappertje
En een luchthappertje een mini-modificatie ?? Als je hem erop plakt ja

-
Nee hoor, ik geef je helemaal gelijkOllie schreef:Enkele ruitenwisser??? Ik vind dat toch meer iets voor een GOLFJE :-* (of zeg ik nu iets verkeerdsRiël schreef:Booskijkers
Mooie pot
luchthappertje)
-
- Contacteer:
[
Enkele ruitenwisser??? Ik vind dat toch meer iets voor een GOLFJE :-* (of zeg ik nu iets verkeerds
)
nee hoor
deze modificatie hoort thuis in de categorie: Hoe verziek ik mijn auto en is terug te vinden in het handboek: Hoe verander ik mijn auto in een Sjonniebak
Enkele ruitenwisser??? Ik vind dat toch meer iets voor een GOLFJE :-* (of zeg ik nu iets verkeerds
nee hoor

deze modificatie hoort thuis in de categorie: Hoe verziek ik mijn auto en is terug te vinden in het handboek: Hoe verander ik mijn auto in een Sjonniebak

5-gteetje is vanaf vandaag Gt-neetje. Dus geen gte meer in bezit .
jaja..ieder zijn smaak he, beetje dimmen5-gteetje schreef:[
Enkele ruitenwisser??? Ik vind dat toch meer iets voor een GOLFJE :-* (of zeg ik nu iets verkeerds)
nee hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Heb ook een enkele ruitewisser op mijn GT Turbo en lijkt super vet. En mijn auto is absoluut geen sjonnie bak. En waarom zo dat alleen voor golfjes zijn?
Ik zou het niet wetenOllie schreef:En waar zou ik die (goedkoop) vandaan kunnen halen dan??RO 16v schreef:Een maxi style spoiler

effe zonder dollen, het is de bedoeling dat ik er nog een paar ga maken maar heb er weinig tijd voor als ik zover ben geef ik je wel een pm.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Mag je ook wel op het forum zetten als je ze toch in grotere getalen gaat maken zijn er vast nog wel een paar voor te vinden.
Ik misschien ook ligt ff aan de prijs.
Gr. Frits
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Ik zet het tegen de tijd op .nlFrits schreef:Mag je ook wel op het forum zetten als je ze toch in grotere getalen gaat maken zijn er vast nog wel een paar voor te vinden.
Gr. Frits
En ik zal niet meer dan 10 stuks maken om het een beetje exclusief te houden. hiervan zijn er al vier gereserveerd dus dan zijn er nog maar 6 beschikbaar.
edit: er zijn er nog maar 2 beschikbaar