ja ik kom ook niet mijn auto is een beetje naar de klote maar iedereen zegt wel mietjes wij rijden dus wel even voordat wij in enschede zijn en ik heb ook nog nooit gehoord van een meeting in limburg want dat is weer de rest te ver zou dat niet kunnen in limburg een renault meeting van belgie,duitsland en nederland?
wilco blue schreef:ja ik kom ook niet mijn auto is een beetje naar de klote maar iedereen zegt wel mietjes wij rijden dus wel even voordat wij in enschede zijn en ik heb ook nog nooit gehoord van een meeting in limburg want dat is weer de rest te ver zou dat niet kunnen in limburg een renault meeting van belgie,duitsland en nederland?
Hihi, als je leestekens zou gebruiken was je tekst begrijpbaar. Nu kan ik er niks van maken...
Nee, ik kom ook niet. Mijn auto is een beetje naar de klote, maar iedereen zegt wel mietjes. Wij rijden dus wel even voordat wij in enschede zijn en ik heb ook nog nooit gehoord van een meeting in limburg, want dat is weer voor de rest te ver. Zou dat niet kunnen in limburg een renault meeting van belgie,duitsland en nederland?
Lijkt me duidelijker toch? Ennuh er zijn overal meetings genoeg toch? Niemand hoeft te komen, iedereen mag!
Aanstaande zondag, meeting in Enschede ben ik er niet bij... Ik heb aanstaande zaterdag eindejaars meeting van de Mégane Coupé Club.. Twee meetings in één weekend vind ik een beetje erg overdreven... Én je moet prioriteiten stellen !!!
Jesper16v schreef:Ik denk dat we et de 29ste ff bij de FNO gaan bespreken of we komen.
JP
Tja, moeten we het idd vrijdag eens even over hebben
Als jullie met een groepje vanuit den bosch gaan wil ik eventueel ook wel meerijden.
Heb op zich wel zin om te gaan, maar om nou dat hele stuk alleen te rijden....