Hallo,
Ik ga een tijdje naar het buitenland en om financiele redenen ben ik genoodzaakt met pijn in mijn hart mijn 16v te verkopen.Wat is ie ongeveer waard ???
Ik heb hem altijd perfect onderhouden. Nu 176.000KM en van 92.
-Donkerblauw
-alle phase 2 onderdeeltjes en wielen
-Chip vervangen ( org. aanwezig)
-K&N filter + ram air ( org. filter aanwezig)
-Devil mid demper vervanger (vanaf kat.)
-Laser eind demper
-Coupedempers en achter verlaagd
-Stabilisator stangen onder en boven
-Nieuwe remschijven, blokken, wiellagers ,banden,
-Distributie moet vervangen worden binnen 15.000KM
-oliedruk en compressie (11,5 Br) , goed.
Gewoon goeie auto, nooit schadegehad, geen gekkigheid of verborgen gebreken. Ik weet het nog niet helemaal zeker maar ik vraag mij af wat ik er voor kan vangen zeg maar.
Bedankt voor info,
Waarde Clio16V, 10-1992.
Is het een Clio of een 19? Dat is iig wel belangrijk. 1000 euro is natuurlijk veels te weinig als hij echt goed is.
Als het een Clio is gok ik op iig 3500 euro (minimaal) en als het een 19 is gok ik op 2500 euro.
De Clio is nu eenmaal populairder.
Als het een Clio is gok ik op iig 3500 euro (minimaal) en als het een 19 is gok ik op 2500 euro.
De Clio is nu eenmaal populairder.
Ik zeg toch ook 3500!Ivar schreef:Sorry hoor maar 4000 euro voor een auto van 11 jaar en 180 000 km is te gek
PS 1000 euro was ook niet reeel
maar een 2500 is echt de max denk ik

maaruh als je het gewoon over een auto heb heb je gelijk, maar je hebt het hier over een populaire auto en dat is nu net het verschil van die 1000 eurotjes!

Wat (voor mij) voornamelijk ook van belang zou zijn, is de alombekende roest aan de achterschermen. Is deze er niet, gaat de prijs natuurlijk wat omhoog. Je ziet de 16V'tjes de laatste tijd voor ontzettend hoge bedragen de deur uitgaan, maar het blijft inderdaad een auto van (bijna) 11 jaar oud en met redelijk wat kilometers. Maar als een auto goed (en met liefde) onderhouden is, dat maakt dat heel wat minder uit! Kortom, de vraagprijs en wat je er uiteindelijk voor zult krijgen, dat hangt voornamelijk van jezelf af. Wil je hem snel kwijt, vraag er 2500 voor en je zult hem redelijk snel moeten missen. Heb je meer tijd, ga voor de 4000 en na een redelijke tijd vind je misschien iemand die hem wil hebben (met wat afpingelen).
Is mijn mening maar...ik ben nu al een tijdje rond aan het kijken voor een 16V...dus weet zo ongeveer wel een beetje de prijzen.
Een liefhebber en kenner zal de auto graag van je hebben, denk ik zo.
Is mijn mening maar...ik ben nu al een tijdje rond aan het kijken voor een 16V...dus weet zo ongeveer wel een beetje de prijzen.
Een liefhebber en kenner zal de auto graag van je hebben, denk ik zo.
Het is een Clio 16V. Hij heeft ooit een klein gaatje onder de achterbank gehad (roest) dit kwam door een kapot raam rubber. Laten lassen, gespoten etc, ook de onderkant. Hierna heb ik de hele auto van binnenuit 2 keer getectyleerd. Aan de rechterkant zitten 2 hele kleine bobbeltjes helemaal onderaan maar die zijn behandelt en zien er al meer dan 2 jaar zo uit. Van het welbekende wielkast probleem heeft deze geen last. De auto is helemaal vrij van roest en keihard.
Ik zat zelf te denken om er 4500 voor te vragen maar bedankt voor jullie info.
Greetz,

Ik zat zelf te denken om er 4500 voor te vragen maar bedankt voor jullie info.
Greetz,

ZestienV