Laguna lip onder clio bumper???
-
eh gasten waar zijn jullie mee bezig deze topic hebben we twee weken geleden al uitgelegd niks zagen gewoon inkepingen maken en 24 kleine schroefjes luister maar naar ollie
** TOPIC CLOSED **
** TOPIC CLOSED **
if it isn't possible it is not impossible
-
tom zie het andere topic
if it isn't possible it is not impossible
-
- Contacteer:
Ik heb onder mijn Mégane een Espace-lip... Deze is hetzelfde als de Laguna-lip, maar heeft een extra rand eronder... Ik heb de lip ook iets moeten inkorten aan beide zijden... Hier een fotootje:
[img]http://www.meganecoupe.nl/club/leden/mo ... ben/01.jpg[/img]
[img]http://www.meganecoupe.nl/club/leden/mo ... ben/01.jpg[/img]
idd ollie ik heb dat net zo gedaan met mn 19 maar ikheb de lip van een espace gebruikt deze is nog iets lager.Ollie schreef:Niet in het midden inzagen...in de bochtjes inkeping maken, in het midden vastzetten, ombuigen, vastzetten aan de zijkant en dan aan de zijkanten het teveel aan lip afzagen.
er stond er toch nog een in de meern? Was volgens mijn een RT'tje...een grijze, die reed ook mee vanuit de Lucht.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Was dat niet egidgreyclio?? komt uit Maastricht en had er inderdaad een andere lip op zitten.~Haas~ schreef:er stond er toch nog een in de meern? Was volgens mijn een RT'tje...een grijze, die reed ook mee vanuit de Lucht.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Zou kunnen, heb m bij de lucht niet gesproken en was m na het heenrijden eigenlijk een btje kwijt...Frits schreef:Was dat niet egidgreyclio?? komt uit Maastricht en had er inderdaad een andere lip op zitten.~Haas~ schreef:er stond er toch nog een in de meern? Was volgens mijn een RT'tje...een grijze, die reed ook mee vanuit de Lucht.
Gr. Frits
Die grijze 1.8 RT is inderdaad van EgidClioGrey uit (de buurt van) Maastricht. In een aantal posts naar boven haalde ik zijn auto ook al eens aan. Hij heeft een espace-lip eronder zitten, ziet er strak uit (is trouwens mijn lip geweest, alleen nooit tijd en zin gehad om hem eronder te zetten
)