hard top voor 19 cabrio
-
Dat was geloof ik de r19 3-deurs uitvoering........
Nee, effe zonder gein, volgens mij hadden ze die toen nog niet uitgevonden. Maar misschien zelf met polyester aan de gang?
Nee, effe zonder gein, volgens mij hadden ze die toen nog niet uitgevonden. Maar misschien zelf met polyester aan de gang?
het gaat hierom.
EUR 2.450
Verhandlungsbasis
Daten:
62.200 km, 65 kW (88 PS), EZ: 06/94, TÜV: 05/04, silber-metallic
Besonderheiten:
Automatik, Unfallfahrzeug
Beschreibung:
ZV mit FB, Servo, 4 x el. FH, Leder, el. Außenspiegel, Airbag, Radio mit FB, Lederlenkrad, Sitzheizung, 2. Hand, (dazu Winterreifen, Hardtop - - > kosten extra), voll fahrbereit
in de auto heb ik geen intresse maar misschien dat hij de hardtop ook los verkoopt of zie ik dat nu helemaal verkeerd.
EUR 2.450
Verhandlungsbasis
Daten:
62.200 km, 65 kW (88 PS), EZ: 06/94, TÜV: 05/04, silber-metallic
Besonderheiten:
Automatik, Unfallfahrzeug
Beschreibung:
ZV mit FB, Servo, 4 x el. FH, Leder, el. Außenspiegel, Airbag, Radio mit FB, Lederlenkrad, Sitzheizung, 2. Hand, (dazu Winterreifen, Hardtop - - > kosten extra), voll fahrbereit
in de auto heb ik geen intresse maar misschien dat hij de hardtop ook los verkoopt of zie ik dat nu helemaal verkeerd.
SEIZE SOUPAPES CABRIO
Het zou best eens kunnen kloppen, in duitsland heeft ooit een bedrijf (ATW speed power) gezeten dat deze hardtops bouwde. Helaas zijn ze daar mee gestopt. Maar het is zeker de moeite van het informeren waard!
Yep, zoals Niels al zei is er een hardtop gemaakt voor de R 19 cabrio.
Een paar maanden geleden is de laatste door dit bedrijf verkocht (was een showmodel).
Worden nu niet meer gemaakt maar misschien zijn ze 2e hands te koop.
Je zal er dan wel de hoofdprijs voor moeten betalen ben ik bang en goed moeten zoeken.
Een paar maanden geleden is de laatste door dit bedrijf verkocht (was een showmodel).
Worden nu niet meer gemaakt maar misschien zijn ze 2e hands te koop.
Je zal er dan wel de hoofdprijs voor moeten betalen ben ik bang en goed moeten zoeken.