Steekashoes klem
Ik zit met een probleem. We zijn nu bezig met het vervangen van mijn steek as hoes, Hiervoor had ik zo'n hoes gehaald bij de renault dealer. Het probleem echter is dat de klem die er bij zit niet past, De klem die er bij zit is namelijk 95 en de klem die er origneel opzat was 96,5. Het probleem is nu dat ze die klemmen niet los kunnen leveren. En ik niet weet hoe ik nu aan een klem van 96,5 moet komen we zijn bijna overal geweest. Weet iemand dus waar ik zo'n klem van 96,5 kan kopen???
dus......zodoende
-
Heb dat probleem ook eens gehad. Die speciale klemmen voor ashoezen zijn idd niet los leverbaar. Je kunt het met een grote tiewrap doen, maar toendertijd was dat bij een Seat Ibiza niet afdoende. Door de hoge snelheden (twas een cupra) kwam het vet er gewoon helemaal uit.
Remedie: toch maar een nieuwe hoesset kopen en de klem checken voordat je hem betaald. Eventueel Brezan.
succes!
Remedie: toch maar een nieuwe hoesset kopen en de klem checken voordat je hem betaald. Eventueel Brezan.
succes!
slangenklem ook niet voldoende dan? ja, kweet niet...tis maar een gedachte...

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Originel renault onderdelen en dan nog niet goed??My_Key schreef:Hiervoor had ik zo'n hoes gehaald bij de renault dealer.
Gewoon mee terug gaan dus. heb je ze morgen als het mee zit. Anders naar de brezan of iets.
GR. Frits
Project: GTT Blue Sport
vast wel, want die zit er nu bij mij ook op...robert schreef:is het zon doorlopende klem die je op een bepaald plekje met een knijptang vast moet knijpen?
je kan ook eff vragen bij de Renault dealer om zo,n "setje om zelf een klem te maken ,dat is heel gemakkelijk" en je kan zelf bepalen wat voor maat je wilt hebben
-
- Contacteer:
wij zetten ze altijd vast met een goede ty wrap
(wij is in de werkplaats van een garage)
(ty wrap is plastik bindstripje)
(wij is in de werkplaats van een garage)
(ty wrap is plastik bindstripje)
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
is een ty wrap wel sterk genoeg ?want je moet er niet aan denken dat hij losschiet. Een slangenklem werkt ook niet want er zit een schroef op die met een beetje pech overal tegenaan slaat. Renault garage wil hem niet terug nemen omdat het speciaal besteld is (hebben we al meer problemen mee gehad
) maar een klem die zelf kunt maken zou misschien de oplossing zijn
.

dus......zodoende
-
- Contacteer:
hee goofje ik ben monteur en gebruik al jaren tywraps
je moet gewoon een goeie stevige dikke pakken niks aan het handje
je moet gewoon een goeie stevige dikke pakken niks aan het handje
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
die klemmen ken je zo kopen he,moet je wel ff een tang bij kopen he die er voor geschikt is,is een simpele tang maar zonder die lukt het je niet.
ik heb em toen gekocht voor 25 gulden,en die metalen strip die is ook niet zo duur,die heb je in verschillende lengtes dus ff kijken hoe lang die moet zijn.
maar bij betere automaterialen handel is dit zekers te verkrijgbaar.
ik heb em toen gekocht voor 25 gulden,en die metalen strip die is ook niet zo duur,die heb je in verschillende lengtes dus ff kijken hoe lang die moet zijn.
maar bij betere automaterialen handel is dit zekers te verkrijgbaar.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
je kan ook zo losse metalen bindertjes op rol kopen heb je er een tangetje bij
om ze op te maat te maken en vast te spannen. aleen is het een beetje een handigheidje om het juist te doen met dat tangetje.
om ze op te maat te maken en vast te spannen. aleen is het een beetje een handigheidje om het juist te doen met dat tangetje.