hoe kom ik aan een RTC Sticker
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Voor eventuele vragen over merchandise, foutieve inlogs, welkomst pakketten of een ouwehoer praatje staat er altijd een msn (tino.k@renault-tuning.nl) aan bij mij thuis en op het werk.
Ben er altijd en je mag altijd je vragen stellen geen enkel probleem. Als ik er op dat moment geen tijd voor heb dan hoor je dat wel van mij, maar over het algemeen heb ik wel tijd.
Een club draaien is geen gemakkelijke taak, maar wel een hele leuke uitdagende opdracht. Wij doen ons uiterste best om alles in goede banen te laten lopen, het kan wel eens gebeuren dat er iets niet loopt zoals het hoort. Maar wat wil je er komen 1000 en 1 dingen op ons af waar we zelfs nog nooit van gehoord hebben. We doen ons best.
Ben er altijd en je mag altijd je vragen stellen geen enkel probleem. Als ik er op dat moment geen tijd voor heb dan hoor je dat wel van mij, maar over het algemeen heb ik wel tijd.
Een club draaien is geen gemakkelijke taak, maar wel een hele leuke uitdagende opdracht. Wij doen ons uiterste best om alles in goede banen te laten lopen, het kan wel eens gebeuren dat er iets niet loopt zoals het hoort. Maar wat wil je er komen 1000 en 1 dingen op ons af waar we zelfs nog nooit van gehoord hebben. We doen ons best.
.:: TurboPowerr ::.
-
Ach het gaat nooit helemaal 100% goed, maar om nu alles op te blazen lijkt me overbodig. Het kan soms beter onderling uitgepraat worden, denken jullie ook niet?! Iedereen heeft altijd wel een punt, of kritiek op een ander, maar kijk gewoon eens vanuit een ander oogpunt!
En bedenk nog eens goed of dit nou allemaal echt zo erg is...er zijn toch genoeg leuke dingen aan de RTC, waarom niet genieten van alle mooie dingen van deze club?!
En bedenk nog eens goed of dit nou allemaal echt zo erg is...er zijn toch genoeg leuke dingen aan de RTC, waarom niet genieten van alle mooie dingen van deze club?!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
okee, het mes snijd aan 2 kanten
Rasit: jij bent niet op je mondje gevallen en je weet wie je (direct) kan aanspreken dus het lijkt me dat dat echt wel te regelen is. Zeker omdat je ook regelmatig naar de FNB komt.
Bestuur: misschien is het een idee om de uitleg bij welkomstpakket en het eventuele wat langere wachten erop iets beter te communiceren?
*stapt van podium, exit stage right
*
Rasit: jij bent niet op je mondje gevallen en je weet wie je (direct) kan aanspreken dus het lijkt me dat dat echt wel te regelen is. Zeker omdat je ook regelmatig naar de FNB komt.
Bestuur: misschien is het een idee om de uitleg bij welkomstpakket en het eventuele wat langere wachten erop iets beter te communiceren?
*stapt van podium, exit stage right

ik spring even in de bres voor het "opstartjaar-argument" (zelf verzonnen, goed he
) van deze club.
Ben ik het roerend mee eens!
Ik zal me even verklaren:
ik zit zelf in het bestuur van een vereniging met om en nabij 85 leden. Deze vereniging bestaat inmiddels 75 jaar (feestuuuuuh) en er zijn nog steeds genoeg problemen die moeten worden opgelost, en je loopt steeds weer tegen nieuwe dingen aan die beter kunnen of moeten worden veranderd. Hier gaat heeeeel veeel tijd in zitten, geloof me. En dat met 9(!!!) bestuursleden, met daaronder verschillende commissies (noem maar een jubileumcommissie en een activiteitencommissie). Dan blijft er nog genoeg werk over.
Derhalve ben ik het dus eens met het argument dat het hier een nieuwe club betreft die nog moet worden opgebouwd, VANAF DE GROND! Dat is heel belangrijk, want het bestuur moet zelf het spreekwoordelijke WIEL zien uit te vinden, maar daar is een hoop tijd en inzet voor nodig, waarvan ik zeker ben dat zij die erin steken.
Over persoonlijke situaties doe ik geen uitspraken, ken de situaties niet en hoef die ook niet te kennen, wil alleen ff duidelijk maken dat een club/vereniging runnen geen piece of cake is!
tot zover mijn betoog
grtz
Edwin
(no hard fielings to anyone, if I have offended you)
Ben ik het roerend mee eens!
Ik zal me even verklaren:
ik zit zelf in het bestuur van een vereniging met om en nabij 85 leden. Deze vereniging bestaat inmiddels 75 jaar (feestuuuuuh) en er zijn nog steeds genoeg problemen die moeten worden opgelost, en je loopt steeds weer tegen nieuwe dingen aan die beter kunnen of moeten worden veranderd. Hier gaat heeeeel veeel tijd in zitten, geloof me. En dat met 9(!!!) bestuursleden, met daaronder verschillende commissies (noem maar een jubileumcommissie en een activiteitencommissie). Dan blijft er nog genoeg werk over.
Derhalve ben ik het dus eens met het argument dat het hier een nieuwe club betreft die nog moet worden opgebouwd, VANAF DE GROND! Dat is heel belangrijk, want het bestuur moet zelf het spreekwoordelijke WIEL zien uit te vinden, maar daar is een hoop tijd en inzet voor nodig, waarvan ik zeker ben dat zij die erin steken.
Over persoonlijke situaties doe ik geen uitspraken, ken de situaties niet en hoef die ook niet te kennen, wil alleen ff duidelijk maken dat een club/vereniging runnen geen piece of cake is!
tot zover mijn betoog
grtz
Edwin
(no hard fielings to anyone, if I have offended you)
voor de tigste keer.... .COM is geen .NL.rasit.. schreef:mod's zouden diplomaat moeten worden, echt triest dit.. heb geen zin meer in dit gezeik.. als jullie het allemaal niet aankunnen moeten jullie maar de aanmeldingen stop zetten..
laat me raden, acceptgiro voor het jaar 2003 sturen jullie zeker wel op!!!!!
Voor de rest waardeer ik je positieve levensinstelling ten zeerste.
-
- Moderator
- Car: MB
ik denk eigenlijk dat er nu wel genoeg over gesproken is. Klaarblijkelijk help een nette reactie niet (!!!) en zou ik er dus geen verdere aandacht aan besteden (jullie moeten immers een club runnen
)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Nog ff een laatste reaktie van mijn kant.Het gebeurt vaak dat de mod's aangesproken worden over het clubgebeuren. Toch hebben de meeste mod's hier op .COM niets te maken met de .NL club. Het is misschien handiger om bij opmerkingen/"klachten" over de club 1 van de leden van het clubbestuur te mailen of een topic aan te maken op de .NL site. Dat probeerde ik dus ff duidelijk te maken in mijn vorige post.
We zouden ons moeten schamen als bestuur. Wij worden tenslotte vorstelijk beloond om het allemaal te regelen. Gratis toegang tot meetings, korting bij allerlei bedrijven... allemaal voordelen als bestuurslid, voor het magere bedrag van de normale contributie. Groot gelijk om van leer te trekken tegen diegenen die hun werk niet doen hoor Rasit, we worden gvd al genoeg beloond en hebben geen enkel excuus om fouten te maken. Zeker niet als ze betrekking hebben op iemand die gewoon netjes afwacht tot het naar hem toe komt.rasit.. schreef:euhh sorry hoor maar na 10 keer gevraagd te hebben of het nou geregeld kan worden heb ik er ook geen zin meer in.. nou niet doen alsof ik er nooit om gevraagd heb want daar heb ik al helemaal geen zin in..Martijn T. schreef: Oja Rasit, waarom heb je nooit op een FNB gemeld dat je het pakketje niet hebt gekregen, Chris heeft alles gewoon thuis liggen en zo hadden we het gelijk even kunnen regelen. En volgens mij heb ik ook je auto gezien in De Meern, no hard feelings maar dat had een makkelijke oplossing geweest.
edit: trouwens het interesseert me geen ene ruk meer of ik die spullen nou krijg of niet, het gaat mij nu meer om het principe..
there is no spoon.
Mijn reactie was meer op Ben bedoeld Rasit. Maar als jij je aangesproken voelt...so be it.rasit.. schreef: beginnende club??? wel heel laag om telkens dit te gebruiken als er iets aan de hand is, jij weet niet wat er al hierover besproken is, vandaar dat het mij beter lijkt als jij je er helemaal niet mee bemoeid.. ik ben zelf ook nergens op uit maar af en toe op de feiten drukken moet geen probleem zijn en dat heeft niks te maken met kinderachtig..
Verders, net als Dennisvr ken ik dus ook het klappen van de zweep en de eerste 5 jaar heb je het nog gewoon over een beginnende club.
Als je echt een probleem hebt met de gang van zaken, spreek iemand daar gewoon prive op aan. Ik ben ook altijd nog netjes geholpen met mijn problemen en opmerkingen.
Ben, jou snap ik helemaal niet hoe kun je nou schoppen tegen het beleid van een club waar je niet lid van bent en dus geen cent aan meebetaald hebt!
Verders, iedereen maakt fouten! Bij een bedrijf mag je absolute service verwachten. Hou er bij een club/vereniging rekening mee dat de besturende personen ook andere zaken te doen hebben (dat noemt men vrijwilligers werk )
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
credits voor de verkeerde _vr_ vrees ikjeroen.k schreef:Verders, net als Dennisvr ken ik dus ook het klappen van de zweep en de eerste 5 jaar heb je het nog gewoon over een beginnende club.

edwinvr moet je hier noemen

Damn!dennisvr schreef:credits voor de verkeerde _vr_ vrees ikjeroen.k schreef:Verders, net als Dennisvr ken ik dus ook het klappen van de zweep en de eerste 5 jaar heb je het nog gewoon over een beginnende club.
edwinvr moet je hier noemen

Arjen schreef:voor de tigste keer.... .COM is geen .NL.rasit.. schreef:mod's zouden diplomaat moeten worden, echt triest dit.. heb geen zin meer in dit gezeik.. als jullie het allemaal niet aankunnen moeten jullie maar de aanmeldingen stop zetten..
laat me raden, acceptgiro voor het jaar 2003 sturen jullie zeker wel op!!!!!
Voor de rest waardeer ik je positieve levensinstelling ten zeerste.
als je nou gewoon goed leest voordat je gaat lullen zie je dat ik het tegen chris heb en ik dacht dat hij toch iets te maken had met .NL zeg maar gewoon niks over mijn levensinstelling..
bemoei je er gewoon niet mee, of is dit een open sollicitatie naar een vacature op .com of .nl??Tom schreef:ik denk eigenlijk dat er nu wel genoeg over gesproken is. Klaarblijkelijk help een nette reactie niet (!!!) en zou ik er dus geen verdere aandacht aan besteden (jullie moeten immers een club runnen)
ik kan natuurlijk ook zoals jou op alles ja meneer en nee meneer knikken natuurlijk maar zo ben ik niet gebouwd, kan er ook niks aan doen..
Tijn alsjeblieft zeg, ik ga hier heus niet lopen zeiken over elke fout die er wordt gemaakt, dat weet jij en de rest ook wel dus nu aub niet gaan doen alsof ik elke keer iedereen aanspreek op een fout die hij/zij heeft gemaakt.. ik betaal geld en dan verwacht ik ook wat, en dan moet er ook gewoon geaccepteerd worden als er een beetje kritiek wordt geleverd.. ik ben maanden geleden lid geworden van rtc en dan mag ik toch wel een beetje kritiek leveren toch???Tijn schreef:We zouden ons moeten schamen als bestuur. Wij worden tenslotte vorstelijk beloond om het allemaal te regelen. Gratis toegang tot meetings, korting bij allerlei bedrijven... allemaal voordelen als bestuurslid, voor het magere bedrag van de normale contributie. Groot gelijk om van leer te trekken tegen diegenen die hun werk niet doen hoor Rasit, we worden gvd al genoeg beloond en hebben geen enkel excuus om fouten te maken. Zeker niet als ze betrekking hebben op iemand die gewoon netjes afwacht tot het naar hem toe komt.rasit.. schreef:euhh sorry hoor maar na 10 keer gevraagd te hebben of het nou geregeld kan worden heb ik er ook geen zin meer in.. nou niet doen alsof ik er nooit om gevraagd heb want daar heb ik al helemaal geen zin in..Martijn T. schreef: Oja Rasit, waarom heb je nooit op een FNB gemeld dat je het pakketje niet hebt gekregen, Chris heeft alles gewoon thuis liggen en zo hadden we het gelijk even kunnen regelen. En volgens mij heb ik ook je auto gezien in De Meern, no hard feelings maar dat had een makkelijke oplossing geweest.
edit: trouwens het interesseert me geen ene ruk meer of ik die spullen nou krijg of niet, het gaat mij nu meer om het principe..
-
- Moderator
- Car: MB
rasit.. schreef:bemoei je er gewoon niet mee, of is dit een open sollicitatie naar een vacature op .com of .nl??Tom schreef:ik denk eigenlijk dat er nu wel genoeg over gesproken is. Klaarblijkelijk help een nette reactie niet (!!!) en zou ik er dus geen verdere aandacht aan besteden (jullie moeten immers een club runnen)
ik kan natuurlijk ook zoals jou op alles ja meneer en nee meneer knikken natuurlijk maar zo ben ik niet gebouwd, kan er ook niks aan doen..
Dit is bullshit Rasit (en nee, ik solliciteer nergens naar). Dit topic is geopend door iemand die op zoek was naar een sticker (!!!!!), en daar heb ik wat in gepost om deze vraag te beantwoorden/verduidelijken. Dat jij vervolgens offtopic begint te lullen zou dus eerder zeggen dat jij je ergens mee bemoeid waar je je niet mee moet bemoeien (namelijk het topic van iemand anders waar jij zo te zien geen positieve inbreng in kan geven). Hetgeen jouw probleem is is denk ik inmiddels ook wel duidelijk en is ook duidelijk naar voren gekomen. Daarom stelde ik voor om het er maar bij te laten.........(de reden lijkt me wel duidelijk)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Prima, bij deze heb je jouw mening duidelijk gemaakt.rasit.. schreef: euhh sorry hoor maar na 10 keer gevraagd te hebben of het nou geregeld kan worden heb ik er ook geen zin meer in.. nou niet doen alsof ik er nooit om gevraagd heb want daar heb ik al helemaal geen zin in..
[topic closed]